Land Rover Defender Sürati

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan saitnuh Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 262
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 73,460

Etiketler
Ynt: Land Rover Defender Sürati

bu Land Rover firması arabanı ne kadar çok sevdiğini test etmen için böyle ufak tefek hatalar serpiştirmiş işte :smiley: mesela Disco dere geçişinde su almıyor ama araba yıkanırken kapının tepesinden alıyor, nazarlık işte ;)
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

arkadaşlar arazi aracının adı üstünde neden sürata takılıyor bazı arkadaşlar. sonuçta arazi aracı arazide sürat aracı otoyolda performanslıdır. en akılcı olan arazi aracı kullanan arkadaş bunun bilincinde olmalı bence. sonucun acı olmaması için gereken neyse o yapılmalı. arkadaşların fikir ve tecrübelerini okudum.bende defender almayı düşünüyorum. dizel lpg arası kararsızım. ama anlayamadığım mesele şu. yakıtı hesaba katmazsak. performansı bakımı ve kullanımı açısından defender110 dizel mi lpg mi. hangisi. saygılarımla...
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

Defender % 80 arazi %20 asfalt
Disco 1. % 50 arazi %50 asfalt
Disco 2-3 %10 arazi %90 asfalt
Defender fabrikadan ciktigi gibi araziye girebilir.
Disco 1 yukseltme celik tampon olmadan yaklazma ve uzaklasmada sIkIntI yasatabilir.
Disco 2 ve 3 dez avantajlarinin basinda ileriye donuk elektronik sistem sorunlari.arazide elektronige guvenmiyorum.
Bugun olmazsa yarin yarin olmazsa mutlaka birgun arazide elektronik sIkIntI yaratacaktir.
Amac arazide engelleri asmaksa defender yeteri kadar is goruyor.
Amac tek aracla asfaltta binek arac gibi kullanayim arazidede sorun yasamiyayim diyorsaniz disco 1
Amac asfalta gezerim arazide 2 sensorun yapacagi soruna katlanirim arazidede dolasirim diyorsaniz disco 2 ve 3.
Elektronigin mekanikten ustun oldugu kesin. Fakat ben 4 tekerde elektronigi sevmiyorum.birde araziye gireceksem.
KIrIp dokmek varken sensor okumadi sensor kurum baglamis, sensorun fisi gevsemis gibi sIkIntIlari yasamak istemiyorum.
SIkInti olacaksa sanziman dagitacak,aks kesecek,debraj kaydircak,hararet yapacak,yag hortumunu patlatcak,sarji kesecek,marsin komuru bitecek bir cekic darbesiyle calisacak... :smiley:
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

Selam hasan abi;
Yakit konusunda duz dizelle lpg arasinda cok buyuk bir fark olacagini dusunmuyorum.
Dizelciler mutlaka dizel diyecektir. :smiley:
Ben lpg den memnunum.
Hyundai accent era sehir icinde 100 km de 7-8 litre dizel yakiyor.
2500 duz dizelde ayni yol kosullarinda 11-12 litre yakar.
Dizel pompa enjektor derse 1000-1500 lira yer.
Benzinliye tam motor yapayim dersen 2000 liraya cikarsin.
Ben lpg derim. Buji platin meksefe 2 ayda degistirsen bile yapacagin masraf 3o lirayi gecmez.
Amerikani seven benzinliden ayrilmaz :smiley: saygilar
 



Ynt: Land Rover Defender Sürati

ahmet kaedeşim nasılsın bu hafta sonu kamp proğramı ne oldu. cumartesi çalışıyorum ama pazar günü dağa çıkarsam size uğrarım. keşke imkan olsada şöyle kafamıza göre türkiye turu yapabilsek. temiz kısa şase defender bulursam almayı düşünüyorum. ama benim doçu hala bir alıcı çıkmadı. geçen birisi 3000 tl teklif etti. ama kısa def en ucuzu 4-5 bin tl. araştırıyorum. benim meret hem çok yakıyor hemde çok hantal. kısa şase def işimi görür sanıyorum. selamlar
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

merhaba arkadaşlar
benim aracım 93 model benzinli ve 110 km hızı çok rahat yapabiliyorum
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

vosdost yazında iki ayda platin meksefe demişsin benimkide aynı idi dodgelerde kullanılan taş direnci bobine seri bağladım artık platin meme yapmıyor aklında bulunsun
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

merhabalar;
hocam ben platin meksefe olayını çözdüm. Benim araçtaki sorun çok basit bir sorunmuş ne yazıkki :smiley: bu sorunuda ankaradaki vosvos ustam Ali amca buldu. sorun bulununcaya kadar dodge ve amerikanların taş resistansı dahil hepsini denedim. fakat yine olmadı. Bulunan sorun: platini distiribütöre sabitleyen vidanın başı palatinle sürekli olmasada şase yapmaktaymış :smiley: vidayı değiştirdik sorun cözüldü şuan taş resistans bile kullanmıyorum. tesekkürler
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

yaman yongacı' Alıntı:
merhaba ben antalyadan yaman def le yağmurlu havada uzunyol yapan varmı varsa fren performansı nasıl beni bilgilendirirseniz sevinirim

Yaman ben de Antalyadan Gökhan 2003 den bu yana defender kullanıyorum,yağmurlu havalarda bu araçlardan bir araba performansı bekleyemezsin.Ben sürekli mt lastik kullanıyorum bu güne kadar herhangi bir olumsuz durum yaşanmadı.

selamlar
 



Ynt: Land Rover Defender Sürati

Forumda yazlımış olan tüm süratlere hangi lastikle ulaşıldığına bakmak gerek.

Lastik çapları değişmiş araçlarda gösterge doğru sürat ölçmeyebilir. Lastik çapını düşürürseniz gösterge yüksek, büyütürseniz göterge düşük sürat gösterir.

Yanılıyorsam düzeltin;
Sürati etkileyen bir diğer husus, şansıman oranları ve motoroun çevirebildiği devirdir. LT77 ile, standart oranlarla, yokuş aşağı motor devri olabileceğinin en yüksek noktasında iken dahi, LR'nin motor gamı ile reelde 150km/h gibi bir sürat görmek mümkün değil.
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

Lr da 150 km hız yapmak isteyen olur mu ? Lr için önemli olan rampalarda hızdan kaybetmemek. saatte 80-100 bence yeterli.
Lastik çapı büyüdüğünde km saatindeki hız normal hızdan daha düsük olacaktır. Fakat bu sefer aracın motor gücü o lastiği yüksek hızlarada çevirmeye yetmeyebilir.
En güzel oran fabrikanın ayarladığı orandır. orjinal lastik,dif,sanzıman,arazi sanzımanı ve motor gücü. Herhangi birinde yapılan değişiklik hız ve güç oranını olumlu veya olumsuz yonde değistirebilir.
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

vosdost a katılıyorum düz yolda 110 yapıyor fazlası ile bana yetiyor rampada 80-90 gitse ballı kadayıf ;) :D
 

Ynt: Land Rover Defender Sürati

Anlatmaya çalıştığım aracın zaten mekanik olarak birtakım sınırları olduğu. Arabaya 250 bg motorda koysanız belli bir süratin üzerine çıkamayacak - şanzıman vs izin vermiyor.

Ben V8 kullanıyorum ve doğru lastikle ancak 125-130 gördüm hafif rampa aşağı. Defender'la bu süratte gitmek bugee jumping gibi. Hiçbirşeyin kontrolü sizde değilmiş gibi geliyor...
 




Ynt: Land Rover Defender Sürati

Benim 2.5 düz dizel aracıma deneme amaçlı otoyolda sultanbeyli civarında 125 km hiz yaptım lastiklerim orjinal göstergemde doğru çalışıyor. Yanımdada iki şahitim vardı. Ama defender için ben 90-100 sürekli gidebiliyorm. Bana bundan fazlası lazım değil. Lazım olananada bir şey demem. Saygılar
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,840
Mesajlar
1,524,349
Kayıtlı Üye Sayımız
166,635
Kaydolan Son Üyemiz
maslow1988

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst