LRTD5
One Life, Live It!
- Mesajlar
- 994
- Tepkime Puanı
- 9
Ynt: Land Rover Defender Sürati
Islak veya kuru zeminden ziyade, çekişin kolay olduğu veya zor olduğu, yani gevşek zemin diye tanımlıyorum...
Genelde zemin ıslak olup çekişe müsait olabiliyor.
Çekiş zayıf ise, araç tutunmakta zorluk çekiyorsa, kum, toprak, çamur, yaprak, iri taneli kaya parçası vs....
orta diferansiyel kilidi tırmanışta hem aracı kontrol etmeyi, hem de tırmanışı tamamlamayı kolaylaştırır.
yunus bager' Alıntı:Serdar bey benim kuru zeminden kastım
genelde orta kilit sadece islak zeminde aklimiza geliyor
Kuru zeminde araç belki patinaj yapmayabilir ama yük sadece 1 tekere gelebileceğinden kuru zeminde aks kırmak kaçınılmazdır (2 hafta önce tecrübe ile denenmiştir aks kırarak )
Yani anlatmak istediğim
kuru zeminde orta kilit araca zarar vermeyi önler
islak zeminde 1 teker yerine önden ve arkadar birer tekerin daha güç uygulamasını sağlar
Islak veya kuru zeminden ziyade, çekişin kolay olduğu veya zor olduğu, yani gevşek zemin diye tanımlıyorum...
Genelde zemin ıslak olup çekişe müsait olabiliyor.
Çekiş zayıf ise, araç tutunmakta zorluk çekiyorsa, kum, toprak, çamur, yaprak, iri taneli kaya parçası vs....
orta diferansiyel kilidi tırmanışta hem aracı kontrol etmeyi, hem de tırmanışı tamamlamayı kolaylaştırır.