theodor_malinovski
Kamp II
Bunlar aerodinami olayını çok yanlış anlamışlar. Ters giden karavan yapmışlar.hocam bunun üreticisini arıyorum senin çevren geniştir eşe dosta haber salalım
Bunlar aerodinami olayını çok yanlış anlamışlar. Ters giden karavan yapmışlar.hocam bunun üreticisini arıyorum senin çevren geniştir eşe dosta haber salalım
hocam nasıl bildin helal olsun valla ben bunu şaka gibi bir şey zannediyordum gerçekten hemde türk yapmış şaşırdımBunun üreticisi Yusuf Gündoğdu idi yanılmıyorsam. Aratırsanız belki bulursunuz...
hocam nasıl bildin helal olsun valla ben bunu şaka gibi bir şey zannediyordum gerçekten hemde türk yapmış şaşırdım
evet sitesini inceledim aerodinamik kurallarını alt üst eden birtasarım yapmış şaşırdım ama usta mı usta adam yapmışBir şey tutmadı mı tutmuyor ancak bu üreticinin kendi orjinal fikrini üretme çabasını -Hele de bir sürü taklitçi üretici arasında- değerli buluyorum. Üstelik tek parça fiber üstyapı istenen bir özellik. Bu üretici, şu sıralar rastlıyorum yanılmıyorsam tinyhouse şasesi imal ediyor. Ben şahsen tanımam ama sağlam bir küçük sanayici olduğunu düşünüyorum.
evet onuda burada eski sayfalarda gördüm en çok ta ekteki fotoyu atınca hemen üreticisini vs verdi bilgisine deneyimine güveniyorum ben o karavanı şaka gibi bir şey zannediyordumYücel hocamın bir de kendi yaptığı, çok daha ağır oduğunu tahmin ettiğim karavanı, reno flash ile çekme tecrübeleri de vardır
benim honda civic var güney midi 340 aldım ekim sonunda henüz uzağa gidemedim bazen okuyunca çekincelerim oluyor bana en çok erbaa 525 çeken bir honda vardı avrupada gezmiş onu izleyince aldım 750 kg altı benim ki üstelik gerçek 750 kg altı o sebebten yücel hocam birebir deneyim sahibievet onuda burada eski sayfalarda gördüm en çok ta ekteki fotoyu atınca hemen üreticisini vs verdi bilgisine deneyimine güveniyorum ben o karavanı şaka gibi bir şey zannediyordum
Hocam şimdi gördüm cevabını teşekkürler devam kea o zamanÇeken araç çok güçlü olsa bile yere tutunabilme gücüyle sınırlıdır. Bunun ötesinde motor gücü üretse de araç zaten patinaj çekecektir.
1.5 aracımla (Lada) istesem daha yıllarca gezerdim.
Bir kere dumlupınar rampasında yol çalışması yüzünden teke düşmüştü yol. Orada bire düşmek zorunda kaldım ve ikiye geçemedim. Kilometrelerce birinci viteste tırmanmak zorunda kaldım. Ancak ben ladama ekstra düğmeli fan taktırmıştım. Onu açtım ve hiç problemsiz etabı bitirdim.
Bir keresinde de yeni foça ve eski foça arasında bire kadar düşmek zorunda kalmıştım ama orası yüzde oniki eğimdi.
Birinci karavanım Çelebi içi boş 470 kg civarındaydı. İlk göz ağrım olan bu karavanla da çok anılarım vardır. Kendim yaptığım için her şeyini çok iyi bilirdim. Bu karavanla park ettiğim yerde ilgilenemedim ve elimden çıktı. (Aslında çalındı demem mümkün. Benim isteğim dışında akıllının birisi bu karavanı belediyenin çekip götürdüğü yerden sahiplenmiş) İşte böyle elden çıktı. O zaten tam olarak karavan konforu sunan bir model değildi, bir minikaravandı ve içinde mobilyası da yoktu. Her ne ise oldu bitti.
Benim Çekme karavan deneyimim on yılı buldu. Ama çok uzaklara da gitmiş değilim. Karda kışta kullanmamak lazım bana göre.
Zemin kuruysa hiçbir şeyden korkmayın derim.
çanakkale debugün rüzgar nihayet durdu ama hava çok soğuk bir müşterim van lıymış burası hep soğuk olurmu dedi utandımBugün Sokullu'dayım. Dikmen sırtlarında. Angara soğuk. Sevgiler.
Bu sene CCI (Camper's Card İnternational) kartımı yenilemeyeceğim çünkü derneğim fiyatına 200 lira yazmış. Dernek aidatı da 200 lira. Ben sadece dernek aidatı ödemeyi düşünüyorum. Üç kere (Yıl) bu kartı aldım ama yıllık fiyatı daha uygundu. Bu kart kamp ücretlerinde değişen cüzi oranlarda indirim yapar.