Yugun 2022, Güçlü Mini Kampervan Ve Pirikamp Ile Gezilerimiz...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yugun Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3,200
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 308,218

Etiketler

hocam nasıl bildin helal olsun valla ben bunu şaka gibi bir şey zannediyordum gerçekten hemde türk yapmış şaşırdım

Bir şey tutmadı mı tutmuyor ancak bu üreticinin kendi orjinal fikrini üretme çabasını -Hele de bir sürü taklitçi üretici arasında- değerli buluyorum. Üstelik tek parça fiber üstyapı istenen bir özellik. Bu üretici, şu sıralar rastlıyorum yanılmıyorsam tinyhouse şasesi imal ediyor. Ben şahsen tanımam ama sağlam bir küçük sanayici olduğunu düşünüyorum.
 

evet sitesini inceledim aerodinamik kurallarını alt üst eden birtasarım yapmış şaşırdım ama usta mı usta adam yapmış
 





hocam günaydın size bir soru soracaktım deneyimlerinize güveniyorum sizin güney karavanı ilk aldığınızda lada ile turlarınızda işte akyaka gibi dik yokuş aşağı yada yukarı yollarda lada çok aşırı zorlandımı çok sıkıntı yaşadığın olduu hocam olduysa hangi yol güzergahında paylaşırsan sevinirim
 

Yücel hocamın bir de kendi yaptığı, çok daha ağır oduğunu tahmin ettiğim karavanı, reno flash ile çekme tecrübeleri de vardır
 

Yücel hocamın bir de kendi yaptığı, çok daha ağır oduğunu tahmin ettiğim karavanı, reno flash ile çekme tecrübeleri de vardır
evet onuda burada eski sayfalarda gördüm en çok ta ekteki fotoyu atınca hemen üreticisini vs verdi bilgisine deneyimine güveniyorum ben o karavanı şaka gibi bir şey zannediyordum

 

evet onuda burada eski sayfalarda gördüm en çok ta ekteki fotoyu atınca hemen üreticisini vs verdi bilgisine deneyimine güveniyorum ben o karavanı şaka gibi bir şey zannediyordum
benim honda civic var güney midi 340 aldım ekim sonunda henüz uzağa gidemedim bazen okuyunca çekincelerim oluyor bana en çok erbaa 525 çeken bir honda vardı avrupada gezmiş onu izleyince aldım 750 kg altı benim ki üstelik gerçek 750 kg altı o sebebten yücel hocam birebir deneyim sahibi
 



Çeken araç çok güçlü olsa bile yere tutunabilme gücüyle sınırlıdır. Bunun ötesinde motor gücü üretse de araç zaten patinaj çekecektir.
1.5 aracımla (Lada) istesem daha yıllarca gezerdim.
Bir kere dumlupınar rampasında yol çalışması yüzünden teke düşmüştü yol. Orada bire düşmek zorunda kaldım ve ikiye geçemedim. Kilometrelerce birinci viteste tırmanmak zorunda kaldım. Ancak ben ladama ekstra düğmeli fan taktırmıştım. Onu açtım ve hiç problemsiz etabı bitirdim.
Bir keresinde de yeni foça ve eski foça arasında bire kadar düşmek zorunda kalmıştım ama orası yüzde oniki eğimdi.

Birinci karavanım Çelebi içi boş 470 kg civarındaydı. İlk göz ağrım olan bu karavanla da çok anılarım vardır. Kendim yaptığım için her şeyini çok iyi bilirdim. Bu karavanla park ettiğim yerde ilgilenemedim ve elimden çıktı. (Aslında çalındı demem mümkün. Benim isteğim dışında akıllının birisi bu karavanı belediyenin çekip götürdüğü yerden sahiplenmiş) İşte böyle elden çıktı. O zaten tam olarak karavan konforu sunan bir model değildi, bir minikaravandı ve içinde mobilyası da yoktu. Her ne ise oldu bitti.

Benim Çekme karavan deneyimim on yılı buldu. Ama çok uzaklara da gitmiş değilim. Karda kışta kullanmamak lazım bana göre.

Zemin kuruysa hiçbir şeyden korkmayın derim.
 

Hocam şimdi gördüm cevabını teşekkürler devam kea o zaman
 



Bu sene CCI (Camper's Card İnternational) kartımı yenilemeyeceğim çünkü derneğim fiyatına 200 lira yazmış. Dernek aidatı da 200 lira. Ben sadece dernek aidatı ödemeyi düşünüyorum. Üç kere (Yıl) bu kartı aldım ama yıllık fiyatı daha uygundu. Bu kart kamp ücretlerinde değişen cüzi oranlarda indirim yapar.
 




Hocam, aidat mı? Yıllık ücret mi 200 TL?
 

SON KONULAR - FORUM