LRTD5
One Life, Live It!
- Mesajlar
- 994
- Tepkime Puanı
- 9
Ynt: LR Freelander
Freelander her zaman sınıfında rakipsiz satış rakamlarına ulaşmış bir araçtır.
Bu sebeple hem üretim hızı, birim zamanda montaj bandından çıkan araç sayısı, hem de tedarikçilerin yetiştiremediği bir performans ile ilk dönemlerini geçirmiştir. Bu sebeple imalattan doğan arızaların sıklıkla karşılaşılması normaldir.
Bunun yanısıra yine sınıfında çığır açan özellikler eklenmiş ve bu sebeple tasarım eksiliklieri doğmuştur. 1998 yılında gerçekleşen TC, ABS, HDC uygulamasından Low Range'i bulunmayan bir SUV olmasına rağmen başarılı arazi performansından bahsetmekteyiz.
Şanssızlık, tabi ki kendine özgü bir motor için yatırım bulunmayışından kaynaklanıyordu. Döneminde tüm para o zaman için çığır açacak bir makina olan ve safkan bir Land Rover tasarımı olan TD5 için harcanmış ve malesef bu motorda Freelander'a konulamayan bir makine idi...
Sonuçta üstüne bu araçların gördüğü kötü bakım koşullarıda eklenince, 10 yıllık araçlardan bahsettiğimizi unutup, veryansın edebiliyoruz bazen.
10 yaşında halen daha en fonksiyonel SUV, hala daha en çekici ve sempatik araçtırlar.
Muadil araç aklıma getiremiyorum mesela, Toyota Rav4, az motor seçeneği, küçük bagaj hacmi, lack of heritage
Hyundai filan.... O dönemde 4x4 nedir diye sorarlardı geçelim,
Jeep, böylesine multirole araçları bulunmuyordu, kısmen cherokee filan ama tam SUV değiller,daha arazi ağırlıklı ve Avrupa piyasasına uyumu düşük,
Frontera, başarısız market performansı ile tam bir iflas tuzağı,
Subaru, tam olur ama oturma pozisyonu ve arazi aracı imajı eksik,
vs.vs.vs.
Freelander her zaman sınıfında rakipsiz satış rakamlarına ulaşmış bir araçtır.
Bu sebeple hem üretim hızı, birim zamanda montaj bandından çıkan araç sayısı, hem de tedarikçilerin yetiştiremediği bir performans ile ilk dönemlerini geçirmiştir. Bu sebeple imalattan doğan arızaların sıklıkla karşılaşılması normaldir.
Bunun yanısıra yine sınıfında çığır açan özellikler eklenmiş ve bu sebeple tasarım eksiliklieri doğmuştur. 1998 yılında gerçekleşen TC, ABS, HDC uygulamasından Low Range'i bulunmayan bir SUV olmasına rağmen başarılı arazi performansından bahsetmekteyiz.
Şanssızlık, tabi ki kendine özgü bir motor için yatırım bulunmayışından kaynaklanıyordu. Döneminde tüm para o zaman için çığır açacak bir makina olan ve safkan bir Land Rover tasarımı olan TD5 için harcanmış ve malesef bu motorda Freelander'a konulamayan bir makine idi...
Sonuçta üstüne bu araçların gördüğü kötü bakım koşullarıda eklenince, 10 yıllık araçlardan bahsettiğimizi unutup, veryansın edebiliyoruz bazen.
10 yaşında halen daha en fonksiyonel SUV, hala daha en çekici ve sempatik araçtırlar.
Muadil araç aklıma getiremiyorum mesela, Toyota Rav4, az motor seçeneği, küçük bagaj hacmi, lack of heritage
Hyundai filan.... O dönemde 4x4 nedir diye sorarlardı geçelim,
Jeep, böylesine multirole araçları bulunmuyordu, kısmen cherokee filan ama tam SUV değiller,daha arazi ağırlıklı ve Avrupa piyasasına uyumu düşük,
Frontera, başarısız market performansı ile tam bir iflas tuzağı,
Subaru, tam olur ama oturma pozisyonu ve arazi aracı imajı eksik,
vs.vs.vs.