Ynt: Defender 110 Alma Arefesindeyiz. Benzinli (lpg) Mi ? Dizel (td Veya Tdı Bulmak Çok Zor Bütçe Malum) Mi ?
Dostlar, Selam,
Bugün Allah'ın izni ile sanayinden aracımızı aldık. Hidrolik direksiyon pompası ile baskı balatası değişti. Motor indirildi, motor kulağı kopmuştu o değişti.
Yola çıktık, yakıtımızı aldık, her şey gayet güzel. Mutluyuz sevinçliyiz
Hopppaa !
Kurtköy gişelere gelmeden, araç (~80 km hızda) H'de 5. viteste giderken ayağımı yavaş yavaş gazdan çektim, motor freni gibi düşünün, birden araçta ciddi bir vibrasyon başladı. Tekrar gaza bastım geçti ardından aracı boşa aldım tekrar vibrasyon başladı hemen vitese alıp (5.) tekrar hafif gaz verdim titreşim geçer gibi oldu. Ardından, 5 ten 4'e geri almak için frenle beraber yavaşlarken debriyaja bastım, tam o sırada birden titreme şiddetlendi ve aracından altında ciddi vuruntular başladı, hatta çarpma sesleri duyuldu. Aşağı indim, yattın aracın altına, ön şaft ön tekerler bağlı olan 4 vidasından sadece ikisinin asılı durduğunu gördüm. Yani anlayacağınız, tüm civatalar ve somunları yerinden çıkmıştı. Malum yattım aracımın altına söktüm ön şaftı ve diff-lock H'de eve kadar geldim.
Soru bir : Bu neden olabilir ? Ciddi bir problem yaşatır mı bana ?
Soru iki : Vites kutusuna, Diferansiyele ve ön dişli gurubuna ciddi bir hasar vermiş olabilir miyim ?
Soru üç : Aracı diff-lock H'de eve kadar getirdim ( ~10 km) bu süreçte bir sıkıntı olmuş mudur ?
Soru 4 : Sanırım, bu şaftı yerine monte edebilirim (sonuçta 4 önde 4 arkada 8 adet teflonlu vida) herhangi bir püf noktası var mıdır ?
Konu hakkında engin düşüncelerinize ihtiyacım var benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Resimler aşağıdadır.
Selam saygılarımla
Murat
Dostlar, Selam,
Bugün Allah'ın izni ile sanayinden aracımızı aldık. Hidrolik direksiyon pompası ile baskı balatası değişti. Motor indirildi, motor kulağı kopmuştu o değişti.
Yola çıktık, yakıtımızı aldık, her şey gayet güzel. Mutluyuz sevinçliyiz
Hopppaa !
Kurtköy gişelere gelmeden, araç (~80 km hızda) H'de 5. viteste giderken ayağımı yavaş yavaş gazdan çektim, motor freni gibi düşünün, birden araçta ciddi bir vibrasyon başladı. Tekrar gaza bastım geçti ardından aracı boşa aldım tekrar vibrasyon başladı hemen vitese alıp (5.) tekrar hafif gaz verdim titreşim geçer gibi oldu. Ardından, 5 ten 4'e geri almak için frenle beraber yavaşlarken debriyaja bastım, tam o sırada birden titreme şiddetlendi ve aracından altında ciddi vuruntular başladı, hatta çarpma sesleri duyuldu. Aşağı indim, yattın aracın altına, ön şaft ön tekerler bağlı olan 4 vidasından sadece ikisinin asılı durduğunu gördüm. Yani anlayacağınız, tüm civatalar ve somunları yerinden çıkmıştı. Malum yattım aracımın altına söktüm ön şaftı ve diff-lock H'de eve kadar geldim.
Soru bir : Bu neden olabilir ? Ciddi bir problem yaşatır mı bana ?
Soru iki : Vites kutusuna, Diferansiyele ve ön dişli gurubuna ciddi bir hasar vermiş olabilir miyim ?
Soru üç : Aracı diff-lock H'de eve kadar getirdim ( ~10 km) bu süreçte bir sıkıntı olmuş mudur ?
Soru 4 : Sanırım, bu şaftı yerine monte edebilirim (sonuçta 4 önde 4 arkada 8 adet teflonlu vida) herhangi bir püf noktası var mıdır ?
Konu hakkında engin düşüncelerinize ihtiyacım var benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Resimler aşağıdadır.
Selam saygılarımla
Murat