selamlar
kaliteli bir modifikasyon olmuş buraya kadar. ARB texas ta da yaygın olarak kullanılan güvenilir bir marka. Türkiye piyasasında fiyat performansını bilmiyorum ama burda rakiplerinden ucuz olmasıda extra avantaj olarak düşünülür genelde. Ben burda koleksiyonda tuttuğum kendi 5.9 aracımda 35 lastik kullanmayı tercih ettim yükseltirken. 6 inch long arm kit kullandım. bushwalker spacer vs kendi imalatım. Tamponu değiştirmedim. kaya off-road için kullanmıyorum çünkü. tampona ihtiyaç duyabileceğim arazi etaplarında ağır araziye daha uygun olduğunu düşündüğüm cj-5 kullanıyorum, onda ise büyük ihtimalle Türkiye'ye ihracatı olmayan G.C. (grand canyon) marka tampon kullanıyorum, austin tabanlı yerel sayılabilecek bir firma, off-road firması..
her neyse konuyu dağıtıyorum merak ettiğim, aracınıza eklediğiniz tüm bu modifikasyonlarınız için ülkenizde ortalama ne kadar ücret ödediniz ? ben senelerdir texasta oturuyorum, burda off-road organizasyonları düzenliyoruz yıllardır. ABD de off-road TC de olduğundan çok daha yaygın durumda, yani seçenek şansını, fiyat-kalite doğrusunu belirleyen firmalar oldukça fazla. dolayısıyla abartılı maliyet gerektirmeyen bir spor göreceli olarak.. Acaba Türkiye'de böyle bir aracı off-roada hazırlamanın maliyeti ne civarda temel olarak bunu öğrenmek istiyorum. yakın gelecekte iki sene için ülkeye dönmeyi planlıyorum. kaç yıldır ankarada garajımda duran bir 5.9 um daha var. daha çok o araç için sordum aslında, eğer dönersem TC imkanları doğrultusunda off-roaddan uzak kalmam mümkün değil çünkü, biz burda ince kum (çöl iklimi) ve kaya ağırlıklı off-road parkurlarıyla haşır neşir olmaya alıştık, anadolunun bunlarla kısmen alakasız farklı yapısı ilgimi çekebilir gibi sanki..