BRAVEHEART' Alıntı:PIRELLI'ye de baktınız mı?
Orjinal ebatta 225/65R 17 A/T lastik bir tek PIRELLI Scorpion M+S (mud + snow = çamur + kar) 225/65R 17 102 S olarak bulabilmiştim.
tunali' Alıntı:...Dolayisi ile soruyorum kendime yilda 3 ay kar lastigi tak cikar yapicaktiysam niye 4x4e biniyorum?
tunali' Alıntı:PIRELLI Scorpion ATR var fakat hangi pirelliyi arasam ellerinde yok (ankara) bi tanesi fabrikayi aradi ordada yok!?
Senin dedigin Scorpion Ice and Snow var genelde o da bildigimiz kislik lastik. Yazin binmeyin dendi...
Dolayisi ile soruyorum kendime yilda 3 ay kar lastigi tak cikar yapicaktiysam niye 4x4e biniyorum?
Araştırdığım kadarıyla 235/65R 17 ebadında birçok markanın A/T, M/T, kar-kış ve 4-mevsim uzun yol lastikleri ZATEN mevcut.orsa' Alıntı:Ocak ayı'nın başından itibaren Insa Turbo markasının klasik MT desenli lastik modeli Dakar'da 235/65R 17 ebatı stoklarda olacak.
BRAVEHEART' Alıntı:Araştırdığım kadarıyla 235/65R 17 ebadında birçok markanın A/T, M/T, kar-kış ve 4-mevsim uzun yol lastikleri ZATEN mevcut.
BRAVEHEART' Alıntı:Uzun araştırmalarım sırasında öğrendiğim kadarıyla 235/65 17 ebadındaki lastiklerin, orjinal 225/65 17 ebadına kıyasla araçta meydana getirdiği yükselme kabul edilebilir, tolere edilebilir düzeyde ve çok büyük ihtimalle arazi şartlarında tekerler davlumbaza sürtme-vurma yapmaz AMA sonuçta orjinal ebat değil ve karla kaplı, buzlu yollarda lastik taban kalınlığının artması sürüş güvenliği ve çekişe olumSUZ etki yapıyor. Aracın sol ön-arka kapısı arasındaki sütunun iç kısmında 225/65 17 ebadı belirtilmiş.
osiris12' Alıntı:Ben aracımıaldığımda (GV 2006 2.0 AT) üzerinde 235/65R 17 lastik vardı.
Tekerlekler ile davlumbaz arasına elim girmiyordu. Yani çok dardı. Ama kullandığım 45 gün borunca hiç bir sorun yaşamadım. Hatta otobanda 150 kmh hızla uzun süre seyrettim ve hiç bir savrulma veya benzeri tehlike yaşamadım.
Şu anda 225/65R 17 Yokohama W-Drive lastikleri taktırdım. Tabii daha güven verici ve benim hoşuma gitti.
Ama dediğim gibi 235 yanaklı lastikler pek bir sorun yaşatmıyor. Hatta gözle görülür bir fark da algıladığımı söyleyemem.
Selam ve dostluklarla, iyi sürüşler dilerim.
bilalr' Alıntı:davlumbaz içinde lastiğe esneme payı kalmazsa, araç yüklüyken sert esnemede lastiği patlatma veya yarma riski var... heleki süratliyken risk hayati olabilir... ona göre tercih yapın...