diğer konu başlığını farkedip sizde sormuşsunuz, bende size sorayım sizce o takozların üzerinde araç ne kadar güvenilir?
bilgi için soruyorum yanlış anlaşma olmasın.
Estağfrullah, kesin olan birşey var ki kesinlikle eski rahatlığı ve konforu vermeyecek.Aracın yol tutuşundaki tepkiler tamamen değişecek.Eskisine göre hem arazide hem de asfaltta daha dikkatli kullanmak gerekecek.Burdakilerin tabiriyle "buni yola nasi sığdıricasın ?" yani elbetteki bu kadar yükselen aracın hakimiyeti daha zor olacak.Ben bunların bilincinde olarak bu işlemi yapıyorum.Bu araç kesinlikle asfaltta 120-140 gibi süratler yapmayacak maksimum 80-90 ile seyredecek bir araç.
Ancak bazı şeylerin de bedeli var.
Ha ben bu etkileri minumuma indirmek için ne gibi önlemler aldım/alacağım.Önemli olan hususlar bunlar takozu koyup koymamak değil.
Öncelikle bizim koyduğumuz takoz 9 cm.Çok yüksek bir takoz değil.Konik biçimde yapıldı, makasa basan yüzeyi standartından daha geniş.Ayrıyetten diferansiyele oturduğu yer de yarım ay şeklinde diferansiyeli sarıyor.
Makasın burulmasını engellemek için denge kolu yapılacak.(aşağıda fotoğrafı var)
U civatalara zamanla gevşememeleri ve kaymamaları için bazı kayıt ve kuşaklar atılacak.
Ömer bey bu dodikde şıkmış ancak benim aracın hatları bu kadar yumuşak olmadığı için tam daire şeklinde bir dodik benim araca pek yakışmaz düşüncesindeyim.Ben biraz sert hatlara, keskin dönüşlere sahip bir dodik yapmayı düşünüyorum.(Keskin dediysem As205'nin dodikleri gibi de değil )) )
Bu sebeple sizin yaptığınız uygulama yöntemi yapılacak ufak tasarım farklılıklarıyla benim için hem uygulama hem de model olarak çok daha uygun.
Şİmdi gördüm daha : .. son konuştuğumuzda diferansiyelleri arıyordun . Şimdi yürütmeye yaklaşmışsın.. İlgiyle takip edilmeli. Lastik filan hep atıldı ama double arazi ilk sende .. Hadi hayırlısı kolay gelsin
Şİmdi gördüm daha : .. son konuştuğumuzda diferansiyelleri arıyordun . Şimdi yürütmeye yaklaşmışsın.. İlgiyle takip edilmeli. Lastik filan hep atıldı ama double arazi ilk sende .. Hadi hayırlısı kolay gelsin
Ömer bey bu dodikde şıkmış ancak benim aracın hatları bu kadar yumuşak olmadığı için tam daire şeklinde bir dodik benim araca pek yakışmaz düşüncesindeyim.Ben biraz sert hatlara, keskin dönüşlere sahip bir dodik yapmayı düşünüyorum.(Keskin dediysem As205'nin dodikleri gibi de değil) )
Bu sebeple sizin yaptığınız uygulama yöntemi yapılacak ufak tasarım farklılıklarıyla benim için hem uygulama hem de model olarak çok daha uygun.
Evet tam olarak böyle birşey olacak hatta dün bulduğum bir saç parçasıyla alel acele denediğim bir model, saçı dodiğin içerisine kıvırarak vidaladım, nasıl görüneceğini görebilmek için, linkteki gibi boruyla biraz daha sert kıvrımlarla buna benzer birşey yapılacak.
Bu arada sözde bu akşam ön tarafın makas bağlantılarını yapacaktık, şablonları çıkartıp presciye vermiştik adam saçları büküp dükkanı kapatmış gitmiş.Laz aklı işte ne olacak, birşey yapamadan geri döndük.
ilgiyle takip ;D ;D ;D ;D ;D ;D zira bende doça aynı reçeteyi uygulayacağım ama sabit aks serbest süspansuyon koyacağım ama nasıl olacak hiç bilmiyorum ??? ??? ???
Makas küpelerini makasın daha geniş bir açıda çalışabilmesi için uzatacağız.Arkadaki standart küpe 10 cm boyutundaydı.
20cm küpe yapacaktık, Aslında başlangıçta niyetimiz plazmada düzgün şekilli birşey kestirmekti, o sırada ustam saç bastırırken 10mm den dikdörtgen şeklinde kestirmiş.
Malzeme gereksiz kalındı aslında içime sinmedi, biraz şekil verelim dedik sonra bir daha kim plazmaya gidecek, artı birde parça başı 10 liradan 80 lira gerek yok diyip oksijenle şekillendirip sonra taşlayarak düzelttik ama son görüntü yine içime sinmedi öyle gözüküyor ki yarın ben yine plazmada gidip düzgün birşey kestirecem