Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 159,310
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

şaban.usta' Alıntı:
uğur bey ellerinize ve emeğinize sağlık videoyu izledim harika görüntüler ve araçta maaşallah o gezinin gözdesi olmuş ve yapılan çalışmaların meyveleri o arazi şartlarında ortaya çıkıyor bu araç içinmi düşünüyorsunuz hidrolik sistemi ve birde merak ettiğim konu motor özellikleri kaç cc tork nedir hp mesela bu tür konular saygılar

Şaban usta bu araç için düşünüyorum ama biz bu araçla uzun yol da yapıyoruz onun için yüksek süratte (yüksek dediğim 90-100) sorun yaşarmıyız ondan endişe ediyorum.Birde hydro asist dedikleri sistem var yani direksiyon kutusuna bir hidrolik piston yardımcı oluyor.Onların yüksek süratte kullanımı daha uygunmuş bilmiyorum kararsız kaldım.

Üzerinde 4.3 L, V6 makine var.Edelbrock manifold ve karbüratörü ile birlikte.Tam net olarak bilmemekle beraber 160-165 beygir civarı güç üretiyor olması lazım.
 

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

uğur bey merhaba, aracın içinin son halini görebilirmiyiz farklı bir tasarım olarak ilerliyordu ilgimi çekmişti
iyi günler saygılar
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

__ C J 7 __' Alıntı:
uğur bey merhaba, aracın içinin son halini görebilirmiyiz farklı bir tasarım olarak ilerliyordu ilgimi çekmişti
iyi günler saygılar

Çekilmiş fotoğrafı yok, aslında içinde pek bir gelişme de yok :smiley: aracı bitirir bitirmez araziye daldık sonrada baştaki heves kalmadı artık pek uğraşmaz oldum.Çektiğim zaman eklerim ;)
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Şaban usta bu araç için düşünüyorum ama biz bu araçla uzun yol da yapıyoruz onun için yüksek süratte (yüksek dediğim 90-100) sorun yaşarmıyız ondan endişe ediyorum.Birde hydro asist dedikleri sistem var yani direksiyon kutusuna bir hidrolik piston yardımcı oluyor.Onların yüksek süratte kullanımı daha uygunmuş bilmiyorum kararsız kaldım.

Üzerinde 4.3 L, V6 makine var.Edelbrock manifold ve karbüratörü ile birlikte.Tam net olarak bilmemekle beraber 160-165 beygir civarı güç üretiyor olması lazım.
Uğur sakın, trafik için uygun değil bu sistemler, yolda kayış atsa, direksiyonu çeviremezsin.Mekanik bir bağlantı trafik için şart. Hydro asist'i para verip alma sakın, kutuyu modifiye edip yaparsın ucuza.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

uğur bey bu normal araçlardaki yarı hdrolik direksiyonlar işinizi görmüyormu diyecem amma sizin aracın ön dingilde çok hareketli salınımı yüksek bu şekilde o sistemde iş yapmaz çünkü o sistemi dingil üzerine monte etmen gerekir amma o zamanda mekanik bağlantı kurman zor o kadar hareket kabiliyeti olmaz tahmin ediyorum bizim kurduğumuz sistem sizin işinizi büyük ölçüde çözecek kanısındayım amma bu sistemi yavuz beyin dediği gibi herangi bir aksılıkte olumsuz etkilenir amma ponpayı elektirikli motorla hareket veriseniz o olumsuzlukta ortadan kalkar diye düşünüyorum bu sitemde araca kumanda edememe gibi bir sorun olmuyor yani sen direksiyona hareket vermediğin sürece sistem kendini zaten kilitiyor yani pompa yağ bastığı sürece dömiye devam eder diye bir şey sözkonusu değil sen ne kadar dönmek istersen direksiyona vermiş olduğun harekete bağlı direksiyon hareketi durduğu an harekette orada sabitleniyor ha birde şu var normal araçların direksiyonu dönüşü tamamladıktan sonra toplama hareketi oluşuyor bu sistemde o olmuyor sen direksiyonu merkeze tolıyana kadar araç aynı yöne gitmiye devam ediyor umarım bu bilgileri değerlendirisin işine yarasa sevinirim saygılar
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

yavuz-çelikel' Alıntı:
Uğur sakın, trafik için uygun değil bu sistemler, yolda kayış atsa, direksiyonu çeviremezsin.Mekanik bir bağlantı trafik için şart. Hydro asist'i para verip alma sakın, kutuyu modifiye edip yaparsın ucuza.

Mantıklı, kendimiz yapma işini de bi araştırayım.Teşekkürler.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Discovery-V8 Yavuz arkadaşım; araştırmıştı bunu. Temeli kutrunun içinde çift tarafa çalışan bir piston var, o kısımdan stabilizör'ü söküp yerine bağlayacağın lift'e şöntler yapmak, kutu biraz yavaşlayacaktır ama stabil durur, ve kuvvetlenir.

http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/HydroAssistTap/index.html
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

şaban.usta' Alıntı:
uğur bey bu normal araçlardaki yarı hdrolik direksiyonlar işinizi görmüyormu diyecem amma sizin aracın ön dingilde çok hareketli salınımı yüksek bu şekilde o sistemde iş yapmaz çünkü o sistemi dingil üzerine monte etmen gerekir amma o zamanda mekanik bağlantı kurman zor o kadar hareket kabiliyeti olmaz tahmin ediyorum bizim kurduğumuz sistem sizin işinizi büyük ölçüde çözecek kanısındayım amma bu sistemi yavuz beyin dediği gibi herangi bir aksılıkte olumsuz etkilenir amma ponpayı elektirikli motorla hareket veriseniz o olumsuzlukta ortadan kalkar diye düşünüyorum bu sitemde araca kumanda edememe gibi bir sorun olmuyor yani sen direksiyona hareket vermediğin sürece sistem kendini zaten kilitiyor yani pompa yağ bastığı sürece dömiye devam eder diye bir şey sözkonusu değil sen ne kadar dönmek istersen direksiyona vermiş olduğun harekete bağlı direksiyon hareketi durduğu an harekette orada sabitleniyor ha birde şu var normal araçların direksiyonu dönüşü tamamladıktan sonra toplama hareketi oluşuyor bu sistemde o olmuyor sen direksiyonu merkeze tolıyana kadar araç aynı yöne gitmiye devam ediyor umarım bu bilgileri değerlendirisin işine yarasa sevinirim saygılar

Şaban usta açıklama için teşekkür ederim.Şu an aslında bir problemimiz yok.Orijinal kutusu yeterince güçlü ve lastikleri çevirmede herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum.Sadece orijinal kutusunun turu az 3.75 tur gibi birşey.Biz kutu ile herhangi bir problem yaşamayalım diye kutunun bağlantsını porya üzerindeki deve boynunu standartından daha uzun yaparak monte ettik ki kutu rahat çevirsin.Ama bu da bize viraj kabiliyetinde olumsuzluk getirdi.180 derece dönüşleri tek bir manevrada alamıyorum (arka da kilitli zaten) 2 manevra yapmam gerekiyor. Aslında benim şuanki arayışım viraj kabiliyetini arttırabilmek.Bilmem yaptığımız uygulamayı anlatabildim mi ?

Elektrikli motor fikri de iyi ancak onun da bozulma ihtimali var ya da aracın arazide zorlandığında stop etme riski de söz konusu yani her halukarda ufak da olsa bir risk.Hydro asist sistemi daha mantıklı gibi en kötü ihtimalde bile araç kara direksiyon kalır.

Belki de ellemem mevcut haliyle durur bilmiyorum.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

yavuz-çelikel' Alıntı:
Discovery-V8 Yavuz arkadaşım; araştırmıştı bunu. Temeli kutrunun içinde çift tarafa çalışan bir piston var, o kısımdan stabilizör'ü söküp yerine bağlayacağın lift'e şöntler yapmak, kutu biraz yavaşlayacaktır ama stabil durur, ve kuvvetlenir.

http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/HydroAssistTap/index.html

Bir inceliyeyim, işin aslı uygur kaydır ,işlerden ustalarla uğraşmaktan çok sıkıldım.O baştaki enerjiyi bulamıyorum şu an kendimde bakalım nasıl yaparız hayırlısı :smiley:
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

hadi hayırlısı aslında size gerekli sistemi en iyisini siz bilirsiniz ve doğrusu neyse onu uygulayın derim saygılar
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

bu sistemi tarsusta Can Yalçın isimli Cherokee kullanan arkadaşımız kullanıyor çok memnun yapması da bir o kadar basit yurt dışından kesinlikle siparişe gerek yok kanımca.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

TeMu' Alıntı:
bu sistemi tarsusta Can Yalçın isimli Cherokee kullanan arkadaşımız kullanıyor çok memnun yapması da bir o kadar basit yurt dışından kesinlikle siparişe gerek yok kanımca.

Can beyle görüştüm, memnun olduğunu söyledi.

Bakalım hayırlısı :smiley:
 

Ynt: Project Gülazer: 38" Tsl, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock Ve Fazlası

Gülazer Satılık !!!

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-chevrolet-biri-offroad-mu-dedi-gulazer-fiyat-dustu-113550852/detay/
 


Ynt: Project Gülazer: 38" Tsl, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock Ve Fazlası

Valla ilanı verirken de hiç ayrılacakmış gerçekten satacakmış gibi düşünmedim.Şubatta düğün yapacağım, düğün dernek ev bark biraz nakit ihtiyacından dolayı satıyorum.Ancak hala yeni birşeyler yapıp masraf etmeye devam ediyorum pek satacak gibi değilim :smiley:
 



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst