Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 161,176

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

gülazer +10 numara olmuş
çok zahmetli, emek isteyen bir iş başarmışsınız,
Allah tamamını bitirip binmenizi nasip eder inşallah .
TEBRİKLER
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

direksiyon sistemini ne yapacaksınız?
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

HAKKIM' Alıntı:
gülazer +10 numara olmuş
çok zahmetli, emek isteyen bir iş başarmışsınız,
Allah tamamını bitirip binmenizi nasip eder inşallah .
TEBRİKLER


Teşekkür ederim ancak daha birşey başardığımız yok :smiley: yürümesine daha çok var :smiley:
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

omergin' Alıntı:
direksiyon sistemini ne yapacaksınız?


Standart kutuyu kullanacaz, çift amortisör stresi biraz azaltır düşüncesindeyim.Bağlantıyı nasıl yapacaksın diye soruyorsanız onu da kesip biçip kaynatıp birşeyler uyduracağız artık :smiley:
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

aklında sürekli sas olan birisi olarak keyifle takip ediyorum..
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Türkiyede eşi benzeri olmayan bir Blazer olaçak ;) Kolay gelsin...
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Teşekkür ederim ancak daha birşey başardığımız yok yürümesine daha çok var


bir işe başlmak yarısı ise siz işin yarısındasınız yani bitirmiş sayılırsınız.


saka bir yana ağır yükü atmış gözüküyorsunuz
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

omergin' Alıntı:
aklında sürekli sas olan birisi olarak keyifle takip ediyorum..


Benim de 1 senedir hep aklımdaydı, sürekli yabancı forumlarda yapanları izledim, yaptıklarını inceledim, kayıt tuttum ve yapmam gerekenlerin listesini çıkardım.Size tavsiyem herşeyi çok güzel düşünüp tasarlayıp işe öyle başlamak, çünkü böyle bir müdahalenin geri dönüşü yok.


Bu arada Ömer bey dodikleri sizin yaptığınız gibi yapacağız bir aksilik olmazsa :smiley:


yusuf ziya' Alıntı:
Türkiyede eşi benzeri olmayan bir Blazer olaçak ;) Kolay gelsin...


Teşekkür ederim :smiley:


HAKKIM' Alıntı:
Teşekkür ederim ancak daha birşey başardığımız yok yürümesine daha çok var


bir işe başlmak yarısı ise siz işin yarısındasınız yani bitirmiş sayılırsınız.


saka bir yana ağır yükü atmış gözüküyorsunuz


Aslında bugün bende kendi kendime aynı şeyi söyledim, ağır yük gitti diye ama asıl iş bundan sonra başlıyor, kafamı en çok meşgul eden ise Çift arazi şanzımanının adaptasyonu ve şaftlar.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

buraya kadar yaptıysanız şanzıman adaptasyonu halledersiniz de
bu yükseklitte saft acıları sorun çıkarır gıbı
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

HAKKIM' Alıntı:
buraya kadar yaptıysanız şanzıman adaptasyonu halledersiniz de
bu yükseklitte saft acıları sorun çıkarır gıbı


Arkanın makas altı ayaklarını henüz kaynatmadık, onun için karpuzu istediğimiz açıda çevirebiliyoruz, onun için arka şaftın diferansiyel tarafında pek sorun olmayacak gibi gözüküyor.Şanzıman giriş tarafında kullanmak üzere çift mafsallı şaftları araştırıyorum, belki gerek de kalmayabilir.


Ön şafta gelirsek, ön tarafın karpuzunu çevirmek gibi bir durumumuz yok ön kolların açıları hep değişiyor, ancak şöyle bir çözüm yöntemimiz var, çift şanzıman yapacağımız için 2. şanzımanı saat yönünde çevirerek monte ettiğimizde ön şaft çıkışı aşağıya düşüyor. İşte ne çok aşağı inip şase hizasını aşağı düşürmeden nede çok yukarı bırakmayacak şekilde bir ayar tutturacaz.Ya da ben öyle umuyorum diyelim :smiley:


Tabii birde çift şanzıman olacağı için ön şaft bağlantısı geri kayıyor yani ön şaft uzayacak arka kısalacak :smiley:
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Arkanın makas altı ayaklarını henüz kaynatmadık, onun için karpuzu istediğimiz açıda çevirebiliyoruz, onun için arka şaftın diferansiyel tarafında pek sorun olmayacak gibi gözüküyor.Şanzıman giriş tarafında kullanmak üzere çift mafsallı şaftları araştırıyorum, belki gerek de kalmayabilir.


Ön şafta gelirsek, ön tarafın karpuzunu çevirmek gibi bir durumumuz yok ön kolların açıları hep değişiyor, ancak şöyle bir çözüm yöntemimiz var, çift şanzıman yapacağımız için 2. şanzımanı saat yönünde çevirerek monte ettiğimizde ön şaft çıkışı aşağıya düşüyor. İşte ne çok aşağı inip şase hizasını aşağı düşürmeden nede çok yukarı bırakmayacak şekilde bir ayar tutturacaz.Ya da ben öyle umuyorum diyelim :smiley:


Tabii birde çift şanzıman olacağı için ön şaft bağlantısı geri kayıyor yani ön şaft uzayacak arka kısalacak :smiley:
ben okurken bile bi sıkıntı yaptı
allah yardımcınız olsun zor iş ,
sabır zaman
 


Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

mükemmel olmuş,
Allah kolaylık versin,
selamlar
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

diğer konu başlığını farkedip sizde sormuşsunuz, bende size sorayım sizce o takozların üzerinde araç ne kadar güvenilir?
bilgi için soruyorum yanlış anlaşma olmasın.
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

daha guzel bir dodik modeli buldum, yapmamıs olsam bundan yapmak isterdim..

1.jpg


2.jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,816
Mesajlar
1,523,900
Kayıtlı Üye Sayımız
166,614
Kaydolan Son Üyemiz
Tolga Gökova

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst