Arkanın makas altı ayaklarını henüz kaynatmadık, onun için karpuzu istediğimiz açıda çevirebiliyoruz, onun için arka şaftın diferansiyel tarafında pek sorun olmayacak gibi gözüküyor.Şanzıman giriş tarafında kullanmak üzere çift mafsallı şaftları araştırıyorum, belki gerek de kalmayabilir.
Ön şafta gelirsek, ön tarafın karpuzunu çevirmek gibi bir durumumuz yok ön kolların açıları hep değişiyor, ancak şöyle bir çözüm yöntemimiz var, çift şanzıman yapacağımız için 2. şanzımanı saat yönünde çevirerek monte ettiğimizde ön şaft çıkışı aşağıya düşüyor. İşte ne çok aşağı inip şase hizasını aşağı düşürmeden nede çok yukarı bırakmayacak şekilde bir ayar tutturacaz.Ya da ben öyle umuyorum diyelim
Tabii birde çift şanzıman olacağı için ön şaft bağlantısı geri kayıyor yani ön şaft uzayacak arka kısalacak