Hangisini Alırdınız?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan kaan2002 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 149
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 27,321

HANGİ MARKA JİPİ ALIRDIN


  • Kullanılan toplam oy
    158
Ynt: Hangisini Alırdınız?

Dün gece yalan dünya izlerken ssang bant reklamı vardı ... Altdan geçiyordu ..... Pazarlamaya ve reklama ağırlık vermeleri 4 * 4 Pazarı'nda daha cok soz sahibi olacak demek :smiley:


Benimde bir rekton alıp tamamen ağır off road icin hazırlamak geçiyor içimden ..
 

Etiketler
Ynt: Hangisini Alırdınız?

uzun süreden beri bana hiç reklamı denk gelmedi kanalları gezerken
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

sabri yucel' Alıntı:
Zaman icinde cok daha iyi noktalara gelecektir Ssang ...

nisan ayı satışları bana göre iyi geldi 2948 adet satış iyidir aylık 100 araç satışı olmadığı zamanlarıda ben biliyorum
 


Ynt: Hangisini Alırdınız?

marka taraftarlığından zıyade, ülke-kullanıcı gerçeklerine göre, imkanlar-tercihler dahilinde sıfır-ikinciel alınması düşünülen-alınan markalar olarak oylansa daha gerçekçi olur... satış listeleri ve fiyatlar fikir veriyor zaten... orda burda oylamada birinci olmak çok önemli değil yani... ;D
 



Ynt: Hangisini Alırdınız?

bilalr' Alıntı:
marka taraftarlığından zıyade, ülke-kullanıcı gerçeklerine göre, imkanlar-tercihler dahilinde sıfır-ikinciel alınması düşünülen-alınan markalar olarak oylansa daha gerçekçi olur... satış listeleri ve fiyatlar fikir veriyor zaten... orda burda oylamada birinci olmak çok önemli değil yani... ;D


burda birinci olma gibi bir hevesimiz yok amacımız foruma katılan arkadaşların ankette verilen markalardaki tercih nedenini öğrenmek kimseye silah zoru ile ankete katıl demiyoruz
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

Published 29 October 2010

Crash Test Results.‹ Back to Search Results ‹ New Search Isuzu D-Max 4x4(2008-on)SX CrewcabStar Rating:3 litre dieselOverall Score:21.4 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:Utility* High risk of life-threatening chest injury # Safety equipment, as tested, not available on all variants

The Isuzu D-Max was introduced in Australia during 2008. This assessment is based on crash tests of the equivalent dual cab Holden Rodeo published by ANCAP in 2006. The D-Max has a 3 litre diesel engine. This rating does not apply to single cab versions of the D-Max 4x4. Dual front airbags are standard equipment on the SX and LS versions but are not available for the EX 4x4. Antilock brakes (ABS) with electronic brakeforce distribution are standard on all SX and LS 4x4 versions but are not available for the EX version. Electronic stability control (ESC) is not available. A three point seat belt is fitted to the centre rear seat. This provides better protection than a two point seat belt. Child restraint anchorages are fitted behind the rear seat but are difficult to reach. Hazard lights activated during the crash.

3 stars. The D-Max 4x4 scored 5.4 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment held its shape reasonably well. Protection from serious chest injury was poor for the driver and weak for the passenger. Leg protection was marginal for the driver. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.

Nissan Navara D22 4x2(2008-on)DX cab/chassisStar Rating:2.5 litre dieselOverall Score:21.57 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:UtilityThe tested model of Nissan Navara D22 was introduced in Australia during 2001 and was superseded by the Navara D40 in 2005 (see separate ANCAP rating). The Navara D22 was reintroduced in 2008. ANCAP has been advised that dual front airbags are now standard equipment for all variants of the Navara D22. Antilock brakes (ABS) are standard on the DX 4x2 and ST-R Dual Cab variants. Electronic stability control (ESC) is not available. Pretensioners are fitted to the outboard seat belts to reduce slack in the event of a crash. Hazard lights activated during the offset crash test.

3 Stars. The Navara scored 5.57 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment held its shape reasonably well, except for pedal movement and floor deformation. Protection from serious chest and leg injury was marginal for the driver. Leg protection was also marginal for the passenger. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.

Nissan Patrol(2008-on)DX Cab/ChassStar Rating:3.9 litre dieselOverall Score:21.6 (out of 37)Airbags: Dual FrontalVehicle Type:UtilityThe tested model has leaf springs. The tested model of Nissan Patrol cab/chassis was introduced in Australia during 2008. This rating only applies to models fitted with dual airbags. This model has minimal safety features. Dual front airbags became standard in 2009. A 2-point seat belt is fitted to the centre front seat. This provides inferior protection compared with a 3-point point (lap) seat belt. This seating position also lacks the protection of an airbag. There are no top tether anchorages for child restraints so this vehicle is unsuitable for transporting children under the age of four.

3 Stars. The Patrol cab/chassis scored 5.6 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment lost structural integrity. Protection from serious leg injury was poor for the driver. Chest protection was marginal for the driver and passenger. Driver head protection was also marginal. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test.



Ssangyong 37 puan üzerinden 24.01 isuzu d-max 21.4 navara 21.57 nissan patrol 21.6 puan almıştır

ANCAP sonuçları

başka bir siteden alıntıdır
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

Öncelikle merhaba,

Amacım bu kadar eski bir konuyu hortlatmak değil ancak arama motorunda bişeyler aranırken bu konuyu başladım ve burada artık müdahil olayım dedim. Konunun devamındaki iletilerde bir açıklama var mı bilemiyorum, tekrara düştüysem şimdiden özür dilerim.

Bünyesinde Ssangyong bayiliği de barından bir şirkette yine otomotiv dalında ancak farklı bir branşta görev almaktayım. Şirketimizde ikinci el otomobil birimi de bulunmakta. Aynı zamanda bir offroad kulubü üyesiyim. Yani hem Ssangonlar hem de Mitsubishiler hakkında hem işim gereği hem hobilerim gereği naçizane bilgi sahibiyim.

Yakın bir dostumda %100 rear diff. lock, önde vinç, yükseltme kiti vs gibi offroad donanımları olan L200 vardı. Birlikte çok geziye kampa katıldık. Aracı ağır denilebilecek offroad'da da, asfaltta da çok kullandım. Ayrıca bir kaç sefer de L200 aldım, sattım. Şuanda da elimizde 2 adet 4x2 L200 mevcut.

Özetlersek iki araç hakkında kıyaslama yapabilecek tecrübem var diyebilirim.

Öncelikle bu iletimi sizden alıntı yaparak yazma sebebimle başlayayım. Bahsettiğiniz çift kilidin hem önü hem arkayı kilitlediği bilgisinin hatalı olduğunu söyleyeyim. L200 4x4 lerde standart olarak orta diferansiyel kilidi var. Bazı modellerinde ise manuel olarak tuşla devreye giren arka diff. kilidi vardı. Vardı diyorum çünkü şuanda satıştaki modellerde elektronik güç dağılım sistemi var sadece. Sizin çift kilit dediğinizin de arkada da kilit olması kaydıyla karşılığı orta diff ve arka diff'in kilitlenmesi olması gerek.

İki aracın artılarını ve eksileri kısaca yazarsak;

L200'ün artıları: L200 bence de görüntüsüyle maça 1-0 önde başlıyor. Marka bilinirliği ve buna bağlı olarak da 2.el değeri ile de öndedir. Özellikle arka kilidi de bulunan modeller arazide gerçekten çok çok iyi işler çıkartıyor. Yerden yüksekliği de göz önüne alında arazide actyondan kesinlikle en az bir gömlek üsttedir.

Eksileri: 2.5 lt motorun 4x4 versiyondaki vergi dezavantajı büyük. Motor hacmine rağmen ürettiği 136hp'lik güç Actyondan az. Süspansiyon sistemi arazide iyi ama asfaltta actyondan kötü. Fiyat / Donanım oranı Actyon'dan düşük.

Actyon artıları: Mercedesin sihirli değneği ile 2.0 lt 141 hp'lik güç sınıfı için çok iyi. 2.0 motorun vergi avantajı sınıfında tek. Donanımı oldukça iyi. Süspansiyon sistemi aracı SUT'dan SUV sınıfına taşıyabilecek seviyede. Ufak tefek uyarlamalarla arazide güzel işler yapabilir.


Eksileri: Marka bilinirliği ve buna bağlı 2. el değer kaybı. Tasarım çok marjinal. Beğenen ölümüne beğeniyor, beğenmeyene kessen güzel araba dedirtemezsiniz. Yere yakın olması ve opsiyonel de olsa diff. lock olmaması sebebiyle standart halinin arazi kabiliyeti L200'e göre düşük.

Uzun lafın kısası burada biri iyi diğeri kötü demek yanlış olur. Birebir aynı kullanıcıya hitap eden araçlar değil bunlar. Yoğun arazi kabiliyeti ile daha hard core bir araç isteniyorsa L200 tercih edilmelidir, ancak hem binek araç işlevi görsün hem de şöyle bir arazi gezisine çıkayım da diyorsanız ibre Actyon'dan tarafa döner.

Hayırlı günler.

alıntıdır
 





Ynt: Hangisini Alırdınız?

Yakıt tüketimi , vergi avantajı , yetkili servis çokluğu parça fiyatlarının uygun ve bol olması , günlük kullanımda yormaması , hard olmasada arazi şartlarına uygunluğu , yol tutuşu ve motor performansı , DACİA DUSTER
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

anket açılıyor, sonra ortam boşken ssanyong reklamı yapılıyor da, onun için msj yazma gereği duyduk... nerdeyse enıyı suv ssanyong denecek de... herkesın hayalinde beğendiği suv vardır, övende, yerende olur, ancak abartmamak lazım... aksi halde etki tepki olması normal... herkes neyın ne olduğunu azçok biliyor.... birilerinin övmesiyle karalamasıyla, birinci seçmesiyle, millet ikna olacak değil yani... her markanın fanatiği var... o kadar övmeye "numero uno" denmesi de normal... doğru-yeterli-mantıklı-objektif cevap varsa verilir zaten... :-[
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

bilalr' Alıntı:
anket açılıyor, sonra ortam boşken ssanyong reklamı yapılıyor da, onun için msj yazma gereği duyduk... nerdeyse enıyı suv ssanyong denecek de... herkesın hayalinde beğendiği suv vardır, övende, yerende olur, ancak abartmamak lazım... aksi halde etki tepki olması normal... herkes neyın ne olduğunu azçok biliyor.... birilerinin övmesiyle karalamasıyla, birinci seçmesiyle, millet ikna olacak değil yani... her markanın fanatiği var... o kadar övmeye "numero uno" denmesi de normal... doğru-yeterli-mantıklı-objektif cevap varsa verilir zaten... :-[

Abi zaten şuradaki yorumları oku herkes kendi arabsının reklamını yapmıyor mu? ;D

Ortam boş falan da değil sizde yazın gülelim eğlenelim araçlar hakkında fikir sahibi olalım

Ortamı gerecek mesajlara ve cevaplara hiç gerek yok

Hepimiz parası karşılığı kullanıcıyız

Bir ara Dacıa forumunda Dacıa'nın Mercedesten sessiz olduğu tartışılıyordu

Ne yapalım şimdi oturup ağlayalım mı?

Dünyanın en iyi arabsı benim arabam onu bunu bilmem ;D
 

Ynt: Hangisini Alırdınız?

yok yani... ilgili arkadaş az gerdi de... neyse ... tabiki maksat muabbet bigilendirme olmalı... yanlış yönlendirme ve germe değil... ;)
alabildiğin ve kullandığın araç eniysidir sahibine... :smiley:
ayrıca motor eski model ve merso motor olması ayrı konu tabiki... motor merso da gerisi terso diyen olursa nolcak ... yani... ;D
herkese hoş ve aklıbaşında muabbetler... ;)
 




Ynt: Hangisini Alırdınız?

sabri yucel' Alıntı:
Dün gece yalan dünya izlerken ssang bant reklamı vardı ... Altdan geçiyordu ..... Pazarlamaya ve reklama ağırlık vermeleri 4 * 4 Pazarı'nda daha cok soz sahibi olacak demek :smiley:


Benimde bir rekton alıp tamamen ağır off road icin hazırlamak geçiyor içimden ..

rexton da arazi şanjumanı yok diye biliyorum ama ???
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,774
Mesajlar
1,523,697
Kayıtlı Üye Sayımız
166,594
Kaydolan Son Üyemiz
SEMİHFİDAN33

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst