sabri yucel
2009 kyron
Ynt: Hangisini Alırdınız?
Ssang 3 aracın ısını yapıyor ....arazide off road jeep ....asfaltda bir sedan kadar konforlu ve süratli ....gerektiği zamanda kamyonet arkasına 700 800 kilo malzeme yükle ısını gor ....bir arac bence ancak bu kadar cok yönlü olabilir ....
O kisi benim iste yarım metre suya yarım metRe kar a kapılar açılmayacak kadar çamura girdim ve fırsat oldukcada giriyorum forumun diğer topiklerinde bir sürü resim mevcut tarafimdan yüklenmiş ...aracımın heryeri çizik sürtük icinde ...ama hic acımıyorum zaten amacım buydu ağır off road dersek kesinlikle yalan olmaz ... Ssang in en sevdiğim yönü bu arazide bir defender kadar hatta daha fazla performansli ...asfaltda net 200 km lere çıkacak kadar güçlü ve stabil ...bluedreamms' Alıntı:Mahindra nın 1945 yılından beri araç üretmesi, bunu yaparken Jip, Mersedes gibi firmalardan destek alması, Hindistan ın yol, arazi şartlarına göre imalat yapması euro 4 turbo dizel motoru ve fiyat avantajları, arazi modifiyesine uygunluğu offroad meraklısı veya benim gibi offroad cahilleri için uygun.
Ssang veya Duster sahiplerinden kaç kişi yeni aldığı 4 çekerine kıyıpta çamurun içine sokabilir.
Ya da çamurun içine sokacak kadar maddi imkanları varsa niye Ssang veya Duster alsın...
Bence sorgulanması gerekmez mi?
Ssang 3 aracın ısını yapıyor ....arazide off road jeep ....asfaltda bir sedan kadar konforlu ve süratli ....gerektiği zamanda kamyonet arkasına 700 800 kilo malzeme yükle ısını gor ....bir arac bence ancak bu kadar cok yönlü olabilir ....