ZJ tabiki

Valla , gerçekten ... ;D
Nejat hocam selamlar ,
Öğrendiğim , bildiğim kadarıyla yazayım .
ZJ de en önemli kriterlerden biri muazzam konforu . Bunun yanında arazide hiç arkada kalmayacaktır . Zaten sitede yükseltilmiş , vinçli ve aktif olarak arazide kullanılan ZJ ler mevcut . Yani offroad içinde gayet uygun olduğunu düşünüyorum . Tabi çok daha sert arazide gezmek sözkonu ise dedesini tavsiye edebilirim . Land Rover ı severim kızmayın
XJ nin Otomatik 4.0 olarak iki tipi var . Command Track ve Select Track .
Command Track : 2 çeker - 4 çeker orta kilitli - boş - 4 çeker low
Select Track : 2 çeker - 4 çeker orta açık* - 4 çeker orta kilitli - boş - 4 çeker low
*bu konumda ortada viscous da devre sanırım yani kaymada kilitleniyor kendisi)
ZJ 5.2 v8 : Sürekli Dört çekerdir . Viscous kontrollü olarak patinaj halinde kilitler ortayı . Normalde %60arka, %40 ön dağılım vardır . Boş pozisyonu vardır . 4 çeker Low poziyonu vardır . bu poziyonda orta sürekli kilitlidir .
ZJ 4.0 : Motor XJ ile aynıdır . 5.2 ile aynı sistemi kullanları olduğu gibi , üstteki XJ nin iki seçeneğinden biri bulunur bu araçlarda .
Ön arka kilit olarak . ZJ ve XJ de bir standart yok . Bazılarında LSD oluyor bazılarında olmuyor . ABD üretimlerinde daha az AB üretimlerinde ise daha sık bulunuyor LSD .
Barış