Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 150,265

Etiketler

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uzun yol tecrübesi nasıl makinanın?
 







Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

uğur bey resim ve araç on numara da bu kadar çamuru en tepeye kovayla dökmediniz değilmi hani araçın yüksekliğini düşününce böyle bir kanıya vardımda kusura bakmayın ;D ;D bu arada başka resimler ve o çamurun tepeye çıkış videosu varsa paylaşabilirmisiniz....
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

çok yakışmış
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

O çamura dalarken araçtan arkadaşı indirip video çektirdim (güya) inip videoyu izlemek istediğimde ise sonuç hüsran ( meğersem çekememiş videoyu.

Çamurun çıkışında battıktan sonra vinçlerken video çekmiş
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

O çamurlu fotoğrafı gördüm ya tamam artık. Uğur abi, herşeyden önemlisi Amerikadaki araçlar rüya araçlar değilmiş. Bunun bitmiş projesini ilk olarak sizden gördüm. Teşekkür ederim.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Gökten çamuş yağmış tabiri bu olsa gerek..
Sele kapılıp giden araçlar bile bukadar çamur olmuyor
Testlerde tamamlandığına gore.. Sıra bir sonraki aşama olan 42 lastiklerde..

Turkiyede bu araçla karşılaştırılacak bir araç daha bilmiyorum.. Grubunda Türkiyede ilk ve tek oldu.. Maşşallah, nazar değmesin.
Tüm ekibi sabır ve ortaya koydukları işten dolayı kutlarım.. Gerçekten gurur verici bir sonuç.

Yanlız 42 lastikli Ford F250 geliyor, bitince ne olur orasını bilemem..
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

O Ford'u da takip ediyorum ancak henüz faal olmadığı için bişey söylemedim. Elbette o Ford da bittikten sonra Türkiyedeki rüya araçlardan biri olacaktır ama benim gördüğüm faal haldeki ilk rüya araç bu
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Merhabalar,
Uğur kardeş, çamur GÜLAZER'e yakışmış.Birlikte nice çamurlanmalar diliyorum.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim, 42 şu an için düşünmüyorum.O çamurluklarda her ne kadar çok boşluk gözüksede max. artikülasyonda o lastik dibine kadar giriyor o çamurluğun.42 olursa sürtme problemi çıkacak (özellikle önlerde) hem motor da zayıf gelir.Dişli oranı bir yere kadar

42 lastik yaparsak o da bir k5 olur )
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

42 filan ama şimdi ki aklım olsa 35 den şaşmam ;D Uğur kardeşimiz bu kadar uğraştı, o kadar yükseltti .. şimdi 42 ye yok diyor. Haklı.. Başına bela açmak istemiyor.. Şu ford bitsin bende iyi bir izleyici olacağım. ;D