Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 164,891
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

ABi boyadan Ne Haber
 

Etiketler

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası



Teşekkür ederim.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

uğur bey en son resim mükemmel olmuş doubler olayı şeklen yerine oturdu ellerinize sağlık
kolaylıklar ve bol sabır diliyorum
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

OHOOOOooo siz baştan araba icat ediyonuz yavvv.. baya uğraştınız sonunu çok merak etmeye başladım.
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Arabanın Boyasından ;D Ne oldu Ne Bitti Onuda Merak Ediyoruz ;D
 


Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Torna işlerimiz bitti sonunda tüm civata delikleri, dönüklük ayarı yapabileceğimiz şaşık civata delikleri vs. hepsi tamam.Dişler vs. de açıldı geri bir tek monte edilmesi kaldı.Yavaş yavaş contalarını kesip birleştirmeye de başladık.Dönüklük ayarı yapmamız için şaşık civataları arabanın üzerine takıp şaftın pozisyonuna göre ayarlamamız lazım.Şenol ustada bugünlerde biraz yoğun ama bakalım hayırlısı.


Doubleri yerine attıktan sonra vites kollarının yapılması kalıyor.Onlar içinde kafamda birşeyler var büyük ihtimalle plazmada kendim tasarladığım birşeyler kestireceğim.







 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Trabzon'dan bi tanede normal adam çıksın ya!
 




Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Tabii ben gelmeden önce şenol usta şanzımanları yerine atmış, en sevindirici haber de bul oldu zaten


Np205'i saat yönünde çevirdik, bu sayede ön şaft çıkışı aşağı düştü;



 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

kıskanılcak bir canavar çıkıyor ortaya maşallah diyorum allah kolaylık versin imkansız zaman alır misali siz onu yapıyorsunuz
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Gerçekten çok güzel çalışma hem çok kafa yorulmuş hemde emek harcanmış bir araç olacak bittiğinde...
Eminim yürümeye başlayınca emeklerinizin karşılığını almış olacaksınız
Ama hala direksiyon sistemiyle şaft açılarına aklım ermedi konuyu açar açmaz ona kafa yormaya başlıyorum umarım sorunsuz hallolur
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Eee şanzımanlar yerine atıldı sıra şafta geldi, işçiliği ve yaptığı şaftlarla nam salan şaft ustamızı çağırdık geldi ölçtü biçti.Bizim aldığımız uzun kaydırıcı kalın freze olduğu için uygun bulmadı erken bozar dedi.Sonuç olarak aracın kendi orijinal ön şaftıyla birlikte aldığımız çift mafsallı şaftın mafsalını kullanarak bir şaft yaptık;


Hemen heyecanlı bir şekilde yerine monte ettik, ön şaftı bağlamadığımız için şanzımana yağ koyamadık.Aracı çalıştırıp ileri geri yapıp kontrol ettik Benim için çok heyecanlıydı gülazer aylar sonra tekrar yürüdü


Şaftın açısı çok dik oldu, şu an kıl payı çalışıyor.Bu şekilde çok çabuk bozulacak bu sebeple şanzımanı aşağı düşürmemiz lazım.Onun için şanzımanın altına yeni travers yapılması lazım.Şanzıman aşağı düşünce, Distribitör kapağı gövdeye yaslanacağı için torpidonun sökülüp gövdede tadilat yapılması lazım, np205'in altına da kulak yapılması lazım, vites kollarının ayarlanması lazım.... lazım da lazım. İş çok ama olsun bir anlık da olsa yürüdü ve beni çok mutlu etti.


İlk yürüdüğü anı videoya almak isterdim ama süren ben olduğum için videoya alamadım





 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

ayhanayhan' Alıntı:
kıskanılcak bir canavar çıkıyor ortaya maşallah diyorum allah kolaylık versin imkansız zaman alır misali siz onu yapıyorsunuz


Teşekkür ederim.




Direksiyon sisteminde sorun yok şu an sağlıklı çalışıyor ama bazı değişikliklere gitmeyi düşünüyorum, hele bir yürüsünde şaftı da zaten bağladık bir önceki mesajımda var
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uğur bey şaftın açısını ayarlamak için motoru arkaya doğru yatırmak yeniden travers vs vs imalatı ile uğraşmak yerine araç makaslı olduğuna göre makasla diferansiyellerin tablaların arasına makascıların <piç> tabir ettikleri bir tarafı ince bir tarafı kalın olan parçalarla diferansiyellerin mahruti flanşlarını yukarıya doğru çevirseniz olmazmı acizane fikrim hem daha az uğraşı olur hem daha basit olarak işlem tamamlanır diye düşünüyorum kolaylıklar dilerim emeğinize yüreğinize sağlık çamurunuz bol deponuz dolu olsun
 

SON KONULAR - FORUM