Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
Daha sonra şanzıman için aldığımız çift mafsallı şaftın flanşına uygun flanş aradık ancak bulamadık, frezeyi bir türlü tutturamadık.Benim şanzıman chevy'den çıkma olduğu için ölçüleri hep buçuklu 250'lik doçlardaki flanşlarla uyum sağlamadı, sonuç olarak kendi flanşını tornada frezesi kalacak şekilde aldırarak üstüne yeni malzemeden tabaka yapıldı ve arka flanşı o şekilde adapte edebildik.
Ön tarafın şaft mesafesi uzun olacağından ve np205 i saat yönünde çevireceğimizden (bu sayede ön şaft çıkışını aşağı düşecek) ön taraf için tek mafsallı şaftın yeterli olacağını düşünüyoruz, zaten Trabzonda şu an 2. bir çift mafsallı şaft bulamadık.Gerekirse ihtiyaç halinde farklı yerlerden temin etme yoluna başvuracağız ancak şimdilik askıda.
3 gündür kafamızı bulandıran flanş problemimizi de çözdükten sonra bugün şanzımanı toplayabildik, tabii daha önce bahsettiğim şanzımanın ön ve arkayı ayrı ayrı bağlayabilmesi için vites kollarını içten tutan kilit pimlerini iptal ettik.Bu sayede ön ve arka birbirinden bağımsız olarak bağlanabilecek.
Np205 her ne kadar basit bir şanzıman gibi gözüksede toplaması baya uğraştırıyor, özellikle bilyeleri çift sıra halinde tek tek dizmek oldukça vakit kaybettiriyor
Sonuç olarak geç saatlerde de bitse bugün np205'i toplayabildik, sırada np203 ile bağlantıyı yapacak flanşların ufak rütuşları, deliklerinin delinmesi ve iki şanzıman arasında kalacak olan, iki şanzımanın birbirine bağlantısını yapacak olan ve dişi boru uzunluğunda olan bir flanş yaptıracağız, bir tarafı np205'e diğer tarafı ise np203'e bağlanacak.