moonwalker_arc
Zirve
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
Hüseyin bey o parçaya burada da sıfır diyorlar (Bir tarafı 0'a inip diğer tarafı 1cm) o mantıkta bir parçayı plazmada kestirerek ön tarafta zaten kullandık.Arkada da makasın altındaki takozları kaynatırken diferansiyeli çevirerek istediğimiz açıya getirerek kaynattık, gerçi yinede açısı tam şaftın gelişi karşılamadı belki arkaya "0" koyabilirim ancak arkanın açısının düzelmesi şanzıman çıkışındaki açıyı düzeltmiyor.Bu şekilde sıkıntı yok çalışıyor ancak çok kısa sürede çift mafsalın içindeki merkezlemeyi bozacak.Onun için şanzımanların düşmesi lazım ne yazıkki ondan kaçışımız yok :-[
DEMİRAL' Alıntı:Uğur bey şaftın açısını ayarlamak için motoru arkaya doğru yatırmak yeniden travers vs vs imalatı ile uğraşmak yerine araç makaslı olduğuna göre makasla diferansiyellerin tablaların arasına makascıların <piç> tabir ettikleri bir tarafı ince bir tarafı kalın olan parçalarla diferansiyellerin mahruti flanşlarını yukarıya doğru çevirseniz olmazmı acizane fikrim hem daha az uğraşı olur hem daha basit olarak işlem tamamlanır diye düşünüyorum kolaylıklar dilerim emeğinize yüreğinize sağlık çamurunuz bol deponuz dolu olsun
Hüseyin bey o parçaya burada da sıfır diyorlar (Bir tarafı 0'a inip diğer tarafı 1cm) o mantıkta bir parçayı plazmada kestirerek ön tarafta zaten kullandık.Arkada da makasın altındaki takozları kaynatırken diferansiyeli çevirerek istediğimiz açıya getirerek kaynattık, gerçi yinede açısı tam şaftın gelişi karşılamadı belki arkaya "0" koyabilirim ancak arkanın açısının düzelmesi şanzıman çıkışındaki açıyı düzeltmiyor.Bu şekilde sıkıntı yok çalışıyor ancak çok kısa sürede çift mafsalın içindeki merkezlemeyi bozacak.Onun için şanzımanların düşmesi lazım ne yazıkki ondan kaçışımız yok :-[