moonwalker_arc
Zirve
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
Bugün 12 gibi akçaabata geçtim, Erkan usta tabii daha uyanmamış onu uyandırdım, dükkana gelmesini beklerken hemen bagajdaki çürüğe başlayalım diye, port bagajı söktüm, arka bagaj camını söktüm, Çürük yeri temizlerken erkan ustanın besili kardeşi de bagaj kapağının üstüne çıkınca kapak ikimizi taşımadı, bagajın halatları da çürümüş halatlar kesildi ikimiz birden yere indik
Neyseki bize birşey olmadı kapak biraz ezildi, oda bahane oldu zaten bagaj kapağının altları da başlamıştı kabarmaya.Onu da değişelim dedik.
Erkan usta da gelince donör arabamızın yanına gittik (Abuzer ) bagaj kapağını, ön kapıları, stopları, bagaj fitilini söküp geldik.
Tabii en önemlisi, bagajın üstündeki çürüyen saçı kestik hem yenisini yapmayla uğraşmadık hem de birebir hatları koruduk.
İşte Çürüklerimiz (En kötü yer de burasıydı)
Bugün 12 gibi akçaabata geçtim, Erkan usta tabii daha uyanmamış onu uyandırdım, dükkana gelmesini beklerken hemen bagajdaki çürüğe başlayalım diye, port bagajı söktüm, arka bagaj camını söktüm, Çürük yeri temizlerken erkan ustanın besili kardeşi de bagaj kapağının üstüne çıkınca kapak ikimizi taşımadı, bagajın halatları da çürümüş halatlar kesildi ikimiz birden yere indik
Neyseki bize birşey olmadı kapak biraz ezildi, oda bahane oldu zaten bagaj kapağının altları da başlamıştı kabarmaya.Onu da değişelim dedik.
Erkan usta da gelince donör arabamızın yanına gittik (Abuzer ) bagaj kapağını, ön kapıları, stopları, bagaj fitilini söküp geldik.
Tabii en önemlisi, bagajın üstündeki çürüyen saçı kestik hem yenisini yapmayla uğraşmadık hem de birebir hatları koruduk.
İşte Çürüklerimiz (En kötü yer de burasıydı)