Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası
Direksiyon sistemi için sabah yine baya bi tartıştık, rot kolunu makasların üzerine almak çok harika bir fikirdi.
Herhangi bir çarpa eğme bükme riski ortadan kalkıyordu, diferansiyelin de önü boşaldığı için daha şık bir görüntü oluyordu.Ancak ne kadar ölçüp biçtiysek yukarda kolu çalıştıramadık.Kolu yukarı aldığımızda alt tablaların bağlantığı iç şaseye alıyordu.İç şaseyi de komple keselim dedik.Daha öncede kesmeyi düşünmüştük ancak şaseyi zayıflatmak istemediğimiz için bırakmıştık bir engel teşkil etmiyordu.
Kesip az daha geriden yeni bir şase yapalım dedik, bu sefer karterin sökülmesi zorlaşacaktı.
Kesip hiç yeni şase yapmayalım dedik bu seferde direksiyon kutusunun ayağının bağlantığı şasenin yanağının da o iç şaseden destek aldığını gördük.Bir ihtimal iç şaseyi kesersek kutu ana şaseyi kırabilir düşüncesiyle sonuç olarak iç şaseyi kesmekten vazgeçtik.
Kolu içten arkadan çalıştıralım dedik bu sefer amortisörler mani oldu derken aman boşver kalsın altta dedik

Direksiyonu ise şöyle taşıdık, kutudan s rot koluyla sağ tarafa taşıdık sağdan s rotla beraber yeni yaptığımız rot borusuyla soldaki deve boynuna götürdük.Rotların açıları fena gözükmüyor.Deve boynuna bağlanan rotu büyük BMC Levent kamyonun rot başını kullandık diğerleri 250 arazili doç kullandık.Artık keyifle herhangi bir dükkandan girip 20 liraya rot başı alabilmenin keyfini süreceğim
Yalnız S rotu değişmedik, orijinalini kullandık, biraz aceleye geldi.Peugeot J9'un V şeklinde bir S rotu var onu kullanmaya niyetlendik ama Trabzonda parçasını satan yokmuş İzmirden mi ne geliyomuş dedim aman uzak dursun.Şenol usta Mazdanın S rotunu verdi, onun durumu bana pek sarmadı benimkinden daha ince.Dedik elimizdekini kullanıp bir direksiyonu görelim nasıl olacak kutu çevirecekmi yoksa dikilecek mi diye

Sonuç harika, olduğu yerde bile kutu çok rahat çevirebiliyor lastikleri, Chevrolet'in kutusunu biraz hafife almışım ancak maşallahı var.Yalnız S rot bozuk olduğu için kastını yapıyor o bazen sıkıştırıyor direksiyonu.S rot işini hemen çözmemiz lazım yarın parçacıları dolanıp hoşuma giden bir modeli seçecem.
Kutumuzda biraz yağ kaçırıyor (aslında baya bir kaçırıyor

) ) artık onu da bir şekilde halledecez.