Off Roadçu Duster

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mountaineer16 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3,162
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 269,987
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Off Roadçu Duster

sayın" karus" dusterin 4x4 versiyonunun 1. vitesi o kadar düşük oranlıki low vitese inanın ihtiyaç duymazsınız.
1.5 reno motoru olup 240 nm.torku vardır ve uygun dişli oranlarıyla 31 tekeri çevirmesinin bir problem olmıyacağınıda anladığım kadarıyla sizde biliyorsunuz, ama şu fikirnize katılıyorum motor ömrü doğal olarak yarı yarıya azalır ve zorlanırsa sağını solunu kıracağıda aşikardır, bu motorların ömrü normal yol kullanımında 400-450 bin km.dir ve kendini ispatlamış bir reno motorudur.
bu duster polemiğinde anladığım kadarıyla elit 4x4 cüler ve duster kullanan zenci 4x4 cüler olarak bu topik altında ikiye ayrılmış . insanlar bir birlerini kırıyorlar , atıyorum land kulanan, jeep kullananlar,, dustercı arkadaşları hakir ve küçük görüyormuş gibi bu işten ne anlarsınız siz, nerden çıktınız der gibi bir havaları var kimse kimseyi hakir görmesin kimse kiseyi küçük görmesin AYIP OLUYOR.." kibir dağları yıkar burnu sürter" . demedi demeyin sonra... :smiley: herkezi saygıyla selamlıyorum.
 

Etiketler
Ynt: Off Roadçu Duster

sN Bayayhan nazik üslubunuz ve açıklamalarınız için teşekkürler.
31 inch lastik konusunda bilgim yok ve bunu sordum ama kabak başıma patladı.
Duster konusunda aslında polemik yapacak bir şey yok. Aracın sınıfı zaten land ve jjep ile aynı değil, ikisinin de kendine göre artıları var, eksileri var.
Tabi ki kimsenin kimseyi hakir görmeye hakkı yok, öncelikle insanız.
Şunu kabul etmek lazım duster off road aracı veya arazi aracı değil, bunu bir çok duster kullanıcısı her şeyden önce bayileri söylüyor. Ama içinin genişliği, düşük yakıt tüketimi, fiyatı olumlu tarafları ve kullananların da çoğunun beklentisi toprak yollarda binek araçların zorlandığı hafif kar ve çamurda iş görmesi.
Ama bir CJ veya defender gibi arazi aracı olduğunu iddia etmek yanlış. İstediği kadar yükseltme yapılsın 31 inch MT lastik takılsın. Nasıl ki bir CJ veya defender lpg de takılsa, dizel de olsa duster kadar az yakamaz, duster gibi konforu olmazsa " off roadçu duster " de olmaz.
Hiç bir lançd çı veya jeepçi benim araç şöyle az yakıyor, şöyle konforlu, sürüşü böyle rahat diye bir başlık açmıyor. Tam tersi bu araçlar off road için profesyonellikleri yanında konfor, yakıt tüketimi, güvenlik anlamında dezavantajlı olduğundan bu tip araç sahipleri bu konulara çözüm arıyor, minimalize etmeye çalışıyor.
Bence sorum diğer duster sahiplerini tenzih ederim ama ümiterkan gibi marka fanatiklerinde.
 



Ynt: Off Roadçu Duster

olguncandan' Alıntı:
Bayilerin dediğine göre, öyleymiş emre bey.
o zaman Aklıma birşey takıldı yine
daciada 1.5 dizel reno motoru varsa.
Bir arkadaş bu forumda ladaya tempra motorunu takacağını söylemişti.
ve bir kişi şöyle birşey demişti. http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=55964.0
"""Arazi araçlarının motorları yağlamaları vs.. arazi için hazırlanmıyormu...? Binek araç motorları ne kadar sağlıklı çalışır arazide..Eğimlerde yağlama gibi vs.. Bence bunları bir düşünün."""

Bu motorda arazide kulllanım için herhangi bir çalışma yapıldımı.
 



Ynt: Off Roadçu Duster

olguncandan' Alıntı:
Bayilerin dediğine göre, öyleymiş emre bey.

Benzinlisini bilmiyorum ama dizeli 1.5 110 hp lik laguna motoru. Megane 2 ve fuluancede 1.5 105 hp lik dizeller mevcut.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

emre_ozk' Alıntı:
o zaman Aklıma birşey takıldı yine
daciada 1.5 dizel reno motoru varsa.
Bir arkadaş bu forumda ladaya tempra motorunu takacağını söylemişti.
ve bir kişi şöyle birşey demişti. http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=55964.0
"""Arazi araçlarının motorları yağlamaları vs.. arazi için hazırlanmıyormu...? Binek araç motorları ne kadar sağlıklı çalışır arazide..Eğimlerde yağlama gibi vs.. Bence bunları bir düşünün."""

Bu motorda arazide kulllanım için herhangi bir çalışma yapıldımı.
Emre Bey, 4x4 Duster'da kullanılan motor şu anda 1.5 serisinin en güçlü motorudur. Megane, Scenic hatta Latitude'de kullanılan motor ile aynıdır. Arazi performansı için sadece şanzıman değiştirilmiştir. 6 vitestir ama diğer renolardaki 6 vitesle oranları aynı değildir.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

KARUS' Alıntı:
sN Bayayhan nazik üslubunuz ve açıklamalarınız için teşekkürler.
31 inch lastik konusunda bilgim yok ve bunu sordum ama kabak başıma patladı.
Duster konusunda aslında polemik yapacak bir şey yok. Aracın sınıfı zaten land ve jjep ile aynı değil, ikisinin de kendine göre artıları var, eksileri var.
Tabi ki kimsenin kimseyi hakir görmeye hakkı yok, öncelikle insanız.
Şunu kabul etmek lazım duster off road aracı veya arazi aracı değil, bunu bir çok duster kullanıcısı her şeyden önce bayileri söylüyor. Ama içinin genişliği, düşük yakıt tüketimi, fiyatı olumlu tarafları ve kullananların da çoğunun beklentisi toprak yollarda binek araçların zorlandığı hafif kar ve çamurda iş görmesi.
Ama bir CJ veya defender gibi arazi aracı olduğunu iddia etmek yanlış. İstediği kadar yükseltme yapılsın 31 inch MT lastik takılsın. Nasıl ki bir CJ veya defender lpg de takılsa, dizel de olsa duster kadar az yakamaz, duster gibi konforu olmazsa " off roadçu duster " de olmaz.
Hiç bir lançd çı veya jeepçi benim araç şöyle az yakıyor, şöyle konforlu, sürüşü böyle rahat diye bir başlık açmıyor. Tam tersi bu araçlar off road için profesyonellikleri yanında konfor, yakıt tüketimi, güvenlik anlamında dezavantajlı olduğundan bu tip araç sahipleri bu konulara çözüm arıyor, minimalize etmeye çalışıyor.
Bence sorum diğer duster sahiplerini tenzih ederim ama ümiterkan gibi marka fanatiklerinde.

Benim yaptığım marka fanatikliği değil. Ben bu aracı kullandığım için savunmam ve senden daha iyi bilgi sahibi olmam doğal. Asıl sıkıntı ise senin daha test bile yapmadan sadece bayiyle konuşarak herşeyi öğrendiğini zannedip, doğru bilgiye sahip olmadan yaptığın eleştiriler. İnsanları kızdırmak yerine, kendini gülüç duruma düşürmek yerine Duster forumunu baştan aşağı oku öyle gel ve eleştirilerini yaz. Ben şahsen gidip bir forumda kendimce doğru bildiğim şeyleri yazıp bir şeyi eleştirmeye kalksam ve bildiğim şeylerin yanlış ve eleştirilerimde haksız olduğumu sonradan öğrensem utanırım şahsen.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

umiterkan' Alıntı:
Benim yaptığım marka fanatikliği değil. Ben bu aracı kullandığım için savunmam ve senden daha iyi bilgi sahibi olmam doğal. Asıl sıkıntı ise senin daha test bile yapmadan sadece bayiyle konuşarak herşeyi öğrendiğini zannedip, doğru bilgiye sahip olmadan yaptığın eleştiriler. İnsanları kızdırmak yerine, kendini gülüç duruma düşürmek yerine Duster forumunu baştan aşağı oku öyle gel ve eleştirilerini yaz. Ben şahsen gidip bir forumda kendimce doğru bildiğim şeyleri yazıp bir şeyi eleştirmeye kalksam ve bildiğim şeylerin yanlış ve eleştirilerimde haksız olduğumu sonradan öğrensem utanırım şahsen.
Gerçekten şaka gibi. Merd-i kıpti şecaat arzederken sirkatin söyler hesabı olmuş yazdıkların.
Bayiye gidip test sürüşü yaptım bunu daha en başta da yazdım ama yazılanı anlamayıp hakarete başladın. Ve hala hıza bağlı dört çekerden çıkar konusunu açıklayamadın. Bu mu bilgi sahibi olmak.
Bence sen önce aracını iyice tanı, yazılanları anlamaya çalış sonra bir şeyler yaz ama hakaret etmeden.
Otur sakin kafayla düşün okuduğunu anlamayan sensin, marka fanatizmi yapıp aracın hıza bağlı dört çekerden çıkıyor sözüüne araç hem sürekli dört çeker diyen hem de lock modunda engelle karşılaşınca dört çekere geçer değip çelişkiye düşen sensin. Kısacası komik duruma düşen de utanması gereken de sensin.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

Forumun duster nasıl yükseltilebilir başlığında Kürşat Bey:
Arkadaşlar bu aracı yükseltirseniz tüm dinamiklerini bozarsınız ve asfalt kullanımında çok ciddi sıkıntılar yaşarsınız. bizim anladığımız anlamda Off Road yapma aracı olamdığı konusunda hemfikir olduğumuz bir aracı zorla o hale getirmeye çalışırsanız hem sizin hem aracın sağlığını tehlikeye atarsınız. Kesenizde zarar görür. Standart hali ile lastikleri az dışa alan jantlar bir tık büyük ve At yada soft MT tarzı bir lastik takıp güzel güzel kullanmanız en doğrusu. ağırlığı arttırıp lasitk çapınıda büyütürseniz bu araçda şanzıman ömrünü çok ciddi azaltırsınız...
....Boşuna aracı yormazsınız, boşuna kırmazsınız ve boşuna yakıtınızı %30 lara varan oranlarda arttırmazsınız. ...
...Aracı yükseltip büyük lastik taktıpınızda, tüm taşıyıcı kollar, burçlar, şaftlar, salıncakların açıları bozulur. Her araçda bu açıları bir miktar tolere edtme payı olsada siz bunu arttırdıkça bir süre sonra aracınızın yürür sistem parçaları olması gerekendne fakrlı açılarla çalışmaya başlar ve bu zorlama nedneiyle kolay arıza verip kırılmaya. Yada konforunuzu ve yol tutuşunuzu etkilemeye. Bu nedenle pahalı ve araçlara özel yapılan yükseltme kitlerinde aracın yürür aksamındaki yükseltme nedeniyle açısı bozulan her parçanın dğeişmesi ve açıların düzeltilmesi için parçalar bulunur. ...
....ya duster gibi şehir suv si sınıfında bir aracı bırakın, ...
Bu sözler karşısında bana hakaret eden cahil diyen ümiterkan sus pus olmuşsun.

"Uyarılarınız bizim için değerli Kürşad Bey, tecrübe çoğu bilgiden daha değerlidir. Uyarılarınızı dikkate alacam şahsen...Kürşad Bey size bir soru sorsak sizi burada bulmuşken, Duster'ın standart lastik ölçüsü 215-65-16....Sizce standart ölçüler ne kadara kadar arttırılabilir tabi aracı yormadan ve yakıta da çok etki etmeden. ...Aslında yükseltme yapan var ama nasıl yapmışlar belli değil, 31 inc lastik takan bile var.....daha ne desek boş"
gibi ifadelerle aracını ne kadar tanıdığını, ne kadar daha iyi bilgi sahibi olduğunu ortaya koymuşsun. Ama ben az mesaj yazmış sıradan bir üye olunca aslan kesilmiş sin.Yoruma gerek yok.
 



Ynt: Off Roadçu Duster

TUĞSAN' Alıntı:
Kürşat bu iş biliyor ona %100 katılıyorum...kızdığı konuyuda anlıyorum konu araç markası değil....konu bazı araçların reklam uğruna yapamayacağı konularda şişirilmesi ve ne yazık yazanlar dahil buna inanıyor ve firmalarda burdan ekmek yiyor...alan kişiler gerçek koşullarla karşılaşınca kürşatın neden tepki gösterdiğini anlayacak .aşağıda başımdan geçenbir olayı anlattım okuyun nedemek isteğimi anlayacaksınız.
bence tüm 4 x 4 araçlar iyidir sonuçta benzer sistemler kullanıyorlar çoğuna iyi bir lastik seçerseniz tatminkar sonuçlar alabilir.arazide kullanabilirsiniz.ancak gerçek arazi araçlarını ön plana çıkaran sağlamlık ve uzun süreli kullanımda dayanıklılıktır.bence 1 -2 yaşına kadar arazide kullanılmamış bir aracın testi bir çok ölçüde yarım sayılır.örnek olarak disco 1 veya vx 80 verilebilir....vx 80 nin 95 - 98 model arası çok tutar ve 40.000 tl civarındadır.15 - 16 yaşında bir araç neden özellikle off road için aranılan durumdadır.çünkü bu tip araçlar ciddi bir kaza geçirmedikçe sağlam kalırlar.
tekrar bence diyorum tamamen benim fikrim....bence arazi aracı alacakların ,bir arazi aracından ne bekledikleri çok önemlidir.hayatları boyunca 3 - 5 kere hafif arazide kullanacaklar ve araziden çok araçlarını düz yolda kullanacaklar bu tarz araçlar alabilir.sonuçta altınızda hummer dahi olsa uygun olmayan lastiklerle ve uygun olmayan ekipmanlarla arazide rezil olmanız kaçınılmazdır.ve ayrıca arazi aracı kullanmakta deneyimle doğru orantılıdır.
hepimiz doğrumudur bilmem ama istanbulda kar yağınca yolda kalan hummer hikayesini duymuştur.bence bu olasıdır.çünkü gördüğüm bir kaç tane hummer sahibi güzellik adına bu araçlara düşük yanaklı asfalt lastiği takmıştı.bu lastiklerle karda altınızda hummer olsa ne olacak...kangalı ...süs finosu yapmak gibi bir şey...neyse....
eğer ben aracımı alır arziden çıkmam, ağır koşullarda ve acil durumlarda beni kurtaracağına inanırım derseniz bu araçlar bence zayıftır...
yanlış anlamayın ben bunu bizzat gördüm ve yaşadım o yüzden söylüyorum...tekrar söylüyorum araçtan ne bekliyorsunuz çok önemlidir.
yaşadıklarım anlatayım anlayacaksınız.
1999 depreminde gölcükteydim o zamanlar değirmenderede yaşıyordum.ve tek kapı spor araçtan gayrisini dönüp bakmıyordum bile...
neyse...şans eseri depremdem sağ çıktık.aracım hasar görmemişti ve sanırım depremin 2. günü radyodan devlet şöyle bir anons geçti tüpraşta dev bacalardan biri devrilmiş ve stoklanan yakıt yanmaya başlamış itfaiye yangını durduramıyor ve patlama riskinden dolayı herkesin bölgeden uzaklaşması söyleniyordu gidilmesi gereken bölge olarak kandıra veriliyordu tabi ben ve ailem dahil herkes arabasına atlayıp zaten hasarlı olan yollardan kaçmayı denedik ama ( izmite gidenler bilir eski sahil yolu bir tarafı o zamanlar bataktı )araçlardan ve insanlardan oluşan selden dolayı trafik kitlendi çünkü bir çok araç yıkılmış yollarda gidemeyecek durumdaydı benim tek kapı hondam gibi... neyse uzatmayalım ...arkamda bulunan donanımlı bir taho sıradan çıktı batak ve bozuk satıha indi ve bastı gitti biz arakasından baktık kaldık.tabi diğer araçlar durur mu bir kaç cip sahibide aynısını denedi ve bunlardan biride sahibi arkadaşım olan bir frontera idi daha yoldan iner inmez vıcık çamurda battı kaldılar.bu bana ders oldu
şimdi tekrara söylüyorum acil durumda güvenilecek bir araç istiyorsanız bu araç 1)lastikleri araziye uygun olamalı2)sürücüsü işi bilmeli3)aracı kırmaktan ve zarar vermekten korkmadan bu aracı arazide kullanarak tecrübe etmeli ki zamanı geldiğinde aracı onu yarı yolda bırakmasın...
unutmayın her arazi aracının kendine has özellikleri ve vites ,kilit kullanımları vardır.bunları bilmeden arazide kullanırsanız aracınıza ciddi hasarlar verebilirsiniz.en basiti debriyajı yersiniz ve ihtiyacınız olduğunda araç başınıza dert olur.



katılmamak elde değil olayın en bügüzel açıklaması budur....
 

Ynt: Off Roadçu Duster

KARUS' Alıntı:
Forumun duster nasıl yükseltilebilir başlığında Kürşat Bey:
Arkadaşlar bu aracı yükseltirseniz tüm dinamiklerini bozarsınız ve asfalt kullanımında çok ciddi sıkıntılar yaşarsınız. bizim anladığımız anlamda Off Road yapma aracı olamdığı konusunda hemfikir olduğumuz bir aracı zorla o hale getirmeye çalışırsanız hem sizin hem aracın sağlığını tehlikeye atarsınız. Kesenizde zarar görür. Standart hali ile lastikleri az dışa alan jantlar bir tık büyük ve At yada soft MT tarzı bir lastik takıp güzel güzel kullanmanız en doğrusu. ağırlığı arttırıp lasitk çapınıda büyütürseniz bu araçda şanzıman ömrünü çok ciddi azaltırsınız...
....Boşuna aracı yormazsınız, boşuna kırmazsınız ve boşuna yakıtınızı %30 lara varan oranlarda arttırmazsınız. ...
...Aracı yükseltip büyük lastik taktıpınızda, tüm taşıyıcı kollar, burçlar, şaftlar, salıncakların açıları bozulur. Her araçda bu açıları bir miktar tolere edtme payı olsada siz bunu arttırdıkça bir süre sonra aracınızın yürür sistem parçaları olması gerekendne fakrlı açılarla çalışmaya başlar ve bu zorlama nedneiyle kolay arıza verip kırılmaya. Yada konforunuzu ve yol tutuşunuzu etkilemeye. Bu nedenle pahalı ve araçlara özel yapılan yükseltme kitlerinde aracın yürür aksamındaki yükseltme nedeniyle açısı bozulan her parçanın dğeişmesi ve açıların düzeltilmesi için parçalar bulunur. ...
....ya duster gibi şehir suv si sınıfında bir aracı bırakın, ...
Bu sözler karşısında bana hakaret eden cahil diyen ümiterkan sus pus olmuşsun.

"Uyarılarınız bizim için değerli Kürşad Bey, tecrübe çoğu bilgiden daha değerlidir. Uyarılarınızı dikkate alacam şahsen...Kürşad Bey size bir soru sorsak sizi burada bulmuşken, Duster'ın standart lastik ölçüsü 215-65-16....Sizce standart ölçüler ne kadara kadar arttırılabilir tabi aracı yormadan ve yakıta da çok etki etmeden. ...Aslında yükseltme yapan var ama nasıl yapmışlar belli değil, 31 inc lastik takan bile var.....daha ne desek boş"
gibi ifadelerle aracını ne kadar tanıdığını, ne kadar daha iyi bilgi sahibi olduğunu ortaya koymuşsun. Ama ben az mesaj yazmış sıradan bir üye olunca aslan kesilmiş sin.Yoruma gerek yok.

Size Selim diye hitap etmek içimden geliyor ama neyse. Ya sen anlamıyorsun ya biz anlatamıyoruz, Kürşad Bey'e soru sorup bilgi almamız, bu konudaki tecrübelerinden istifade etmek içindir. Sus pus olduğumuz yok Kürşad Bey'e katıldığımı ifade ettim iyi okuyun yazılarımı. Senin anlamadığın nokta şu, yükseltme işini yapanlar biz değiliz yurt dışında yapmış olanlar var, ve bu şekilde yarışlara katılmışlar. Onların bunu teknik olarak nasıl yapmış, faydası nedir, zararı ne kadardır gibi soruların cevabını almak için bilenlere soruyoruz. Ama Duster'a yükseltme yapılmaz manasına gelmez bu. Artık cahil demek yerine başka bir şey demek daha doğru olur sizin için, mesela zor anlayan diyebiliriz
 

Ynt: Off Roadçu Duster

KARUS' Alıntı:
Gerçekten şaka gibi. Merd-i kıpti şecaat arzederken sirkatin söyler hesabı olmuş yazdıkların.
Bayiye gidip test sürüşü yaptım bunu daha en başta da yazdım ama yazılanı anlamayıp hakarete başladın. Ve hala hıza bağlı dört çekerden çıkar konusunu açıklayamadın. Bu mu bilgi sahibi olmak.
Bence sen önce aracını iyice tanı, yazılanları anlamaya çalış sonra bir şeyler yaz ama hakaret etmeden.
Otur sakin kafayla düşün okuduğunu anlamayan sensin, marka fanatizmi yapıp aracın hıza bağlı dört çekerden çıkıyor sözüüne araç hem sürekli dört çeker diyen hem de lock modunda engelle karşılaşınca dört çekere geçer değip çelişkiye düşen sensin. Kısacası komik duruma düşen de utanması gereken de sensin.

Hakkaten şaka gibi yazdıkların, hem gidip test yapıyorsun hem de bayiye soruyorsun yine de nasıl bir 4 çeker sisteme sahip olduğunu anlamıyorsun. Kardeş demek ki senin anlama kabiliyetin yeterli değil gerçekten. Senin için yazmıştım diğer yerde burada da yazayım. Çünkü beni anlamayıp yine saçmalamışsın benim yazdıklarımı çarpıtmışsın. Bu kadar mı zor bunu anlamak Selim, Güzel güzel yazıyorum bak umarım bu sefer anlarsın, anlaman için örnek bir cümle içerisinde kullanacam. Örneğin, 4WDLOCK modunda 5-10cm'lik karlı düz bir zeminde gidiyorsun, yol düz olduğundan hızını arttırıp 60-80km hızlara çıkmaya başladın, araç sistem olarak ekranda AUTO moda geçer ama zaten karda gittiğin, ufak tefek patinaj ve kaymalar olduğu için 4 çeker gitmeye devam eder araç. Şimdi anladın mı? Anlamadıysan başka cümle içinde de kullanabilirim.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

Tam bir ilkellik örneği sergiliyorsun auto modunda araç sürekli dört çeker gidiyor mu gitmiyor mu bu soruya zemini karı çamuru karıştırmadan evet veya hayır de. evet diyemiyorsan ben sorumun cevabını çoktan aldım. Boşuna kıvırtmaya her seferinde aynı şeyi farklı kelimelerle geveleyip çelişik şeyler yazmaya gerek yok.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

KARUS' Alıntı:
Tam bir ilkellik örneği sergiliyorsun auto modunda araç sürekli dört çeker gidiyor mu gitmiyor mu bu soruya zemini karı çamuru karıştırmadan evet veya hayır de. evet diyemiyorsan ben sorumun cevabını çoktan aldım. Boşuna kıvırtmaya her seferinde aynı şeyi farklı kelimelerle geveleyip çelişik şeyler yazmaya gerek yok.
Seviyene daha da inemeyeceğim artık kusura bakma, başkasından bilgi almanı tavsiye ederim
 



Ynt: Off Roadçu Duster

arkadaşlar boşuna tartışıyorsunuz....eğer dusterdan arazi aracı olur.ben bu araca güveniyorum diyen varsa yapsın ...gelsin.... sonuçta kaporta hariç o kadar çok parçayı değiştirmek zorunda kalacaklar ki ortaya çıkan maliyet 2 duster parası edecek ...ayrıca önceden de belirtiğim gibi arazi aracında önemli olan uzun süreli dayanıklılıktır....1-2 seferlik bir gezi sonrası aracı süsleyip hah bu oldu artık her yere girerim demek değildir....bu arada aracı antalyada denedim ve inceledim...bu aracın arazi şartlarında kullanmakta israr edecek arkadaşlara öncelikle aracı lifte kaldırıp altını gerçek bir arazi aracı ile karşılaştırmalarını öneririm...zaten bu karşılaştırma sonunda vazgeçeceklerdir....bence bu arabanın muhadili nissan qusqaidir..bence tamamen benim fikrim bu aracı alacak arkadaşlar günlük kullanım ve hafif arazi şartları dışında bir şey beklemesinler...bu arada araç gerçekten az yakıyor....düz bir sedan araç yerine alınıp kullanılabilir...araç sahibi arkadaşlarda çok özür diliyorum .tabiki en iyi araç kullandığımız araçtır...bunu savunmakta en doğal hakkınızdır...ama kürşatında dediği gibi bu araç araziye girer diyorsanız...hangi bölgedeyseniz...o bölgede ki off road klubü ile bağlantı kurun ve bir pazar off roaduna katılın...ondan sonra buyrun gelin konuşalım..amaç yermek değil ...yardımcı olmak....zira bir çoğumuz bu işe başladığında hatalar yaptık ve yaptıkça öğrendik....bu hatalar bize pahalıya maal oldu.amacımız...off roada gönül vermiş arkadaşlarımızın sınırlı bütçelerini boş işlere harcamalarını ve bu spordan soğumalarını önlemek....zira para kolay kazanılmıyor...ama bu arada para benim yakarımda..dusterda yaparım diyen arkadaşlara da kolay gelsin diyorum....
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst