hayatımda hiç kayışdağına çıkmadım , ne yürüyerek gittim ne de başka bir araçla.
Hafife alınacak bir yer olmadığını burada yazılanlardan anladım fakat bir yere bir kere tırmanınca gerçek off road aracı mı olunuyor onu anlayamadım.
mesela orayı birkaç etkinlikte tırmanıp , çeşitli parkurlardan geçip eh bikaç sene boy gösterdikten sonra aracın ne hale geldiğini görmek gerekmez mi , ne bileyim bi land cruiser herhalde bazı onarım-bakımla atlatır bazıları ise büyük kapsamlı tamirlere ihtiyaç duyabilirler ?
kısacası zaman test etmez mi nasıl olsa dusterı , gerçek off roadçı mıdır yoksa çabuk mu yılar diye ? standart halden bahsediyorum , yani vitaradan daha fazla arazi performansı gösterenden.
iddaa kayışdağı zirveye çıkmak değildi,bizim daha önce çıkamadığımız hatta o gün suzuki ile çıkamadığımız rampa idi iddaa,ve duster dip gaz çıktı beni morarttı.
Kayışdağı yürüyerek çıkmak için bile dik ilker beyle gelen arkadaşların bazıları yürüyerek çıkmaya çalışmıştı onlarda şahit.zaten kayışdağına çıkan ilker bey hiç bir ortamda ben offroadçıyım demedi. orda mangal vs yapıldı şen şakrak bir ortam vardı,fbmy mesut bey getirdiği tatlıya ve mangala rağmen erken ayrıldı.ben iddaa etmiştim arazi araçları çıkamıyo duster zor demiştim duster çıktı ve beni morarttı.ama ilker bey ve duster cıların nerdeyse tümü duster ağır offroad yapar demedi.bizlere güzel muhabbet ve tanışma imkanı doğdu.zaten biz mangal başındayken 2 tane 1000 cc suzuki samurai içlerinde 5 er gayet kilolu insanla zirve yapmışlardı.duster kayışdağına çıktı iddda bitermi.şimdi 10 eylülde isoff challenge var.ilker bey istanbula döndü sanırım.orda rampada gördüğümüz duster ı belki isoff parkurunda izleriz kimbilir.