Off Roadçu Duster

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mountaineer16 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3,162
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 269,987
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Off Roadçu Duster

veteriner' Alıntı:
Yok kol değil bazen düğmeyle de oluyor ama bence ucuz olsun diye değil, hitap ettiği kitlenin ihtiyacı olmayacak diye koymamışlardır.
Zaten arabayı lowda kullanmak başlı başına yakıtı yükselten bir facia.Ayrıca gereksiz bir ayrıntı low, insanı yorar, takıp çıkarırken. Ayrıca low deyince ayriyeten ayrı bir arazi şanzımanı gerekiyor. Boşuna ağırlık yapıp yakıt tüketimini arttırır, yağının değişimi rutin ekstra bir masraf. Düğme ile elektronik motorlu kumanda olsa gereksiz yere elektrik çeker, gene yakıtı artırır. Arızası, zinciri, dişlisi, sapı, kılı, tüyü, yünü derken bir sürü gereksiz maddi manevi eziyete sebep olur.
Zaten önemli olan arazideki motor gücü performansıdır. Gerisi hikaye...
Nasıl hidayete ulaşmış mıyım?

Ermişsin abi sen ;D
 

Etiketler
Ynt: Off Roadçu Duster

olasiliksiz' Alıntı:
Low olması için ille üzerinde Low yazan ayrı bi kol mu olması lazım. Adamlar 1. vitesin dişli oranını biraz düşük tutmuş işte. Ucuz olsun diyedir herhalde.

:eek:
 

Ynt: Off Roadçu Duster

zaten abdullah bey , low deyince böyle kötü bir imaj oluşıyo ne bileyim böyle low , yani düşük , alçak filan gibi hissettiriyor insana , araçta low var mı ? var , ııhhh lowmuş araç , high hadi neyse ama low olmaz yani , yakışmaz.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

olasiliksiz' Alıntı:
Low olması için ille üzerinde Low yazan ayrı bi kol mu olması lazım. Adamlar 1. vitesin dişli oranını biraz düşük tutmuş işte. Ucuz olsun diyedir herhalde.

şaka olmasını umuyorum...
 

Ynt: Off Roadçu Duster

Bence bu konuyu kapatalım şaka mı ciddi mi belli bile değilse burda muhabbet bitmiş demektir.
 




Ynt: Off Roadçu Duster

Arazi aracı kullanan biri bu cümleyi kurmaz, kuramaz. Espridir muhtemelen....

Ben o arazi araçlarından birini kullanmıyorum.
Hani sevmediğiniz suv'lar var ya.. onlardan kullanırım ben.
O yüzden kusura bakmayın anlamam pek o low kullarından.
Bence düşük dişli oranı düşük dişli oranıdır.
Ha dersiniz ki bizdeki low kollarının başka işlevleri de var, diferansiyel vs kilitlemek gibi, onu anlayabilirim. Genelde beraber kullanılan iki işlevi aynı kola bağlayıp birleştirebilirsiniz tabi. Benim alet tembel işi otomatik yapıyor öyle şeyleri, low falan da yok çok dik yerleri çıkmasın demişler.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

sword7' Alıntı:
Ermişsin abi sen ;D
Abicim mecburen erdim. Hani demiş ya Yunus Hamdım, Piştim, Yandım diye. İnsan forumlardan çok şey öğreniyor.
Yakında aracımdaki yükseltme kitini söktüreceğim. Ondan sonra orjinal süspansiyonu takıp helezon ve amortisörleri 3 inch kestirip bir alçaltma kiti yaptıracağım. Bulabilirsem HT ince yanaklı lastik,
Arazi şanzımanını içerdeki kolla birlikte söktüreceğim.
Ön aksları döndüren aks kafalarını da çıkarttıracağım. Hatta servise danışıp ön diferansiyel ve aksları da aldırabilirim.
Ondan sonra vur kendini caddelere.
Hele bir de pertten çıkma felan 4*2 dizel duster motoru da attırabilirsem tam süper olacak. Ara sıra pikniğe, patikaya gideriz gene.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

mstdgbkn' Alıntı:
şaka olmasını umuyorum...
Bence en az bu topiğin başlığı kadar ciddi.
kyenipazar' Alıntı:
zaten abdullah bey , low deyince böyle kötü bir imaj oluşıyo ne bileyim böyle low , yani düşük , alçak filan gibi hissettiriyor insana , araçta low var mı ? var , ııhhh lowmuş araç , high hadi neyse ama low olmaz yani , yakışmaz.
kesinlikle katılıyorum. Çok aşşağılayıcı bir durum biz bu güne kadar nasıl da farkedememişiz, alçaklarda gezmişiz hep. Low low araçlara binmişiz.
Mesela Transilvanya'da adama hakaret için low herif diyorlarmış.
 

Ynt: Off Roadçu Duster

6.52 1. vites oranı bazı araçların arazi kutusuyla yakaladığı orandan yüksektir doğru.Ancak gerçek arazi aracında ikinci bir şanzuman yada birleşik yüksek sürat, düşük sürat seçici levye olmalıdır. Eğer yoksa araç suv'dur. Dacia bir suv'dur ama başarılı bir suv'dur.
 



Ynt: Off Roadçu Duster

yavuz-çelikel' Alıntı:
6.52 1. vites oranı bazı araçların arazi kutusuyla yakaladığı orandan yüksektir doğru.Ancak gerçek arazi aracında ikinci bir şanzuman yada birleşik yüksek sürat, düşük sürat seçici levye olmalıdır. Eğer yoksa araç suv'dur. Dacia bir suv'dur ama başarılı bir suv'dur.
Hocam bu levyenin arazideki motor performansıyla ilgis var mı?
 




Ynt: Off Roadçu Duster

6.52 1. vites oranı bazı araçların arazi kutusuyla yakaladığı orandan yüksektir doğru.Ancak gerçek arazi aracında ikinci bir şanzuman yada birleşik yüksek sürat, düşük sürat seçici levye olmalıdır. Eğer yoksa araç suv'dur. Dacia bir suv'dur ama başarılı bir suv'dur.

Neyse ki ara sıra ciddi cevaplar veren birileri çıkıyor da bu site arada bir girilmeye değer bir yer oluyor yoksa bütün gün geyik okumaktan sıkılır insan :D
 




Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst