Nissan Terrano II Hakkında Herşey

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan strom Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,526
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 731,672

Etiketler
Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

sorarsalar arazideyim' Alıntı:
kaydettim tayfun arkadaş....

bu arada balık demişken, beni en zayıf tarafımdan yakaladın...

bendeki balık mevzuu bir meraktan da öte...bu konuda birkaç level atladığımı düşünüyorum..

profilimdeki fotoğraf da SPİN le LEVREK avı sabahı çekilmiştir.

saygılar...

ben talı su balıkçısıyım denizle pek aram yoktur ancak balık balıktır itiraz etmem.
genelde geceleri kamp yapıyorum göl kenarında büyük balık tutmak için çabam turna sazan ve yayın balığı avcılığı yapıyorum bagajımda herdaim olta takım sırt çantam şişme bot vs gibi malzemeler hiç eksik olmaz
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

selam nissan terrano aracımı alalı 6 ay kadar oldu fakat istemeyerekte olsa elden çıkarmak zorundayım. malum sitede tüm detayları var 117099533 ayrıca üzerinde çalıştığım fakat takmaya fırsatım olmayan stikırların resimleride var bunları magnetten yapıp sök tak şeklinde kullanacaktım kısmet olmadı. önündeki sislerde ayrıca takılmadı. projem devam ederse sizinle sepet projemide paylaşırım iyi günler kazasız sürüşler

IMG 82542


IMG 82640 copy
 





Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Selamlar,
2 aylık terrano kullanıcıyım. Ara. hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyorum.
Aldığımız yer güvenli. Araç çok temiz bakılmış, garaj aracı vs... hani bir de arazi vitesi var ya :smiley: merakımızdan nasıl oluyormuş dedik kurcaladık. Kurcaladık ama bu arazi vitezlerinden çıkmanın da bir usulu adabı oluyormuş. bir kara düzen zorlama ile 2H ye getirdik devam ediyorduuz. ara sıra vites altından özellikle sanki matkap çalışırmış gibi bir ses geliyor. hızı düşürünce ses kesiliyor ve bir daha gelmiyor. Sesin devam ettiği zamanlarda aracın çekiş kuvveti de düşüyor. sanki 2H ile 4H arasında sanki karasız kalıyormuş gibi arac. :smiley: acaba ben bu 4L çıkışında hatamı yaptım?

Varsayalım araziye girdim 4L'de yol aldım . geri 2H'ye geçmem gerekiyor. hangi yolları izlemem gerek. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

biberon' Alıntı:
Selamlar,
2 aylık terrano kullanıcıyım. Ara. hakkında neredeyse hiç bir şey bilmiyorum.
Aldığımız yer güvenli. Araç çok temiz bakılmış, garaj aracı vs... hani bir de arazi vitesi var ya :smiley: merakımızdan nasıl oluyormuş dedik kurcaladık. Kurcaladık ama bu arazi vitezlerinden çıkmanın da bir usulu adabı oluyormuş. bir kara düzen zorlama ile 2H ye getirdik devam ediyorduuz. ara sıra vites altından özellikle sanki matkap çalışırmış gibi bir ses geliyor. hızı düşürünce ses kesiliyor ve bir daha gelmiyor. Sesin devam ettiği zamanlarda aracın çekiş kuvveti de düşüyor. sanki 2H ile 4H arasında sanki karasız kalıyormuş gibi arac. :smiley: acaba ben bu 4L çıkışında hatamı yaptım?

Varsayalım araziye girdim 4L'de yol aldım . geri 2H'ye geçmem gerekiyor. hangi yolları izlemem gerek. Yardımcı olabilecek arkadaş var mı?


arazi vitesi ile ilgili bilgiler güneşliğinizde yazıyordur büyük ihtimal.. unutursanız oradan bakabilirsiniz.. genelde çok kullanmayınca bende hatırlamak için bakıyorum bazen..
2h ve 4h arasında araç düz giderken 50km altındaki hızlarda geçiş yapabilirsiniz..
4L pozisyonu için vitesi N konumuna alıp arazi vitesinin tepesine bastırarak önce boşa sonra 4L konumuna çekmeniz gerek. bu sırada aracın motoru çalışmalımı çalışmamalı mı orasını tam hatırlamıyorum ama sanıyorum çalışır durumda olması bir zarar vermez..
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

ArcagorN' Alıntı:
arazi vitesi ile ilgili bilgiler güneşliğinizde yazıyordur büyük ihtimal.. unutursanız oradan bakabilirsiniz.. genelde çok kullanmayınca bende hatırlamak için bakıyorum bazen..
2h ve 4h arasında araç düz giderken 50km altındaki hızlarda geçiş yapabilirsiniz..
4L pozisyonu için vitesi N konumuna alıp arazi vitesinin tepesine bastırarak önce boşa sonra 4L konumuna çekmeniz gerek. bu sırada aracın motoru çalışmalımı çalışmamalı mı orasını tam hatırlamıyorum ama sanıyorum çalışır durumda olması bir zarar vermez..

Teşekkür ederim. Güneşlikleri açıp kapadım bir kaç kez ama dikkatli incelemedim :p
Tekrar teşekkür ederim ilginiz için yarın gündüz bakacağım.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Terrano cok gaddar bir sanzimana ve yavru sanzimana sahiptir.Kolay kolay ariza yapmaz.
Yine de hareket halindeyken arazi vitesleriyle ugrasmanizi tavsiye etmem.
Mumkun oldugunca durmadan arazi viteslerini kurcalamayiniz.
Tum arazi vites gecislerinizi,araci durdurduktan sonra yapiniz.

Arazi vites gecisleri esnasinda motorun calismasini durdurmaniza gerek yoktur.
Sadece aracin hareketini durdurun yeterlidir.
Normal viteslerinizi ise hareket halindeyken kullanabilirsiniz.
Tipki tum araclarda oldugu gibi.

Araziye giripte aracinizin dort cekere ihtiyac duyacagini gordugunuz zaman durunuz.
Mumkunse bu hareketi gomulmeden once yapiniz,sonra gec olabilir,cikamayabilirsiniz.
Tecrubeli iseniz bu zamanlamayi zaten bilirsiniz.Bazen tecrubelilerin bile farkedemedigi olabilir.

Arac yuklu,rampa dik,zemin cok engebeli,yavas ve agir gidilmesi gibi durumlarda 4L konumunu tercih edin.
Yerler kaygan veya zeminde hizli gitmek gereken bir durum varsa (col,kumsal) 4H konumunu kullanin.
Az toprak,cok kaygan olmayan vs orman yolu,patika gibi kuru yollar ile asfaltta 2L kullanabilirisiniz.

Arkada fabrika cikisli LSD vardir.Bu sistem askida kalma durumunda tam kilit kadar olmasa da ise yarar.
Cogu yerde dort cekere almadan engelleri asmaniza yardimci olur.Fakat asfaltta azami dikkat gerektirir.
Burada lastiklerin yapisi da onemlidir.Asfalt lastigi ile camurda gitmek biraz zordur.
Camur lastigi ile de asfalt uzerinde cambazlik yapmak gerekebilir.Dikkatli olmak sarttir.

Son olarak dort cekisten iki cekise gectiginizde tablodaki dort cekis isiginin sonmesi gerektigini biliniz.
Sonmez ise bir kac metre geriye gidip yavru sanzimanin devreden cikmasini saglayabilirsiniz.
Yine sonmezse tekrar araziye takiniz ileri bir kac metre gidip durunuz.Dort cekisten ikiye aliniz.
Tekrar bir kac metre geriye dogru gidiniz.Eger onceden sanzimani bir yere carpmadiysaniz isik soner.

Sahsi bilgilerimden bazilaridir.Yardimci olmasini umarim.
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Teşekkür ederim ttogan. Zaman geçtikce ve araç ile daha da ilgilendikçe bilgi sahibi olmaya başlıyorum. İlgi ve alakanız da ayrıca sevindirdi beni. Siteyi ve konuları elimden geldiğinde takip etmeye çalışacağım. Soruna gelince Ön difransiyel keçesi ömrünü doldurmuş. Bu keçeden 1 yada 2 damla yağ bırakıyordu zaten her park edildiğinde. Bu keçe dişliler arasında geçişin zorlanmasına sebep oluyormuş. ve hareket halinde vites yükseltmesinde yada alçalmasında sesin çıkması olası oluyormuş vs..

Tekrar teşekkür eder, iyi yolculuklar iyi sürüşler dilerim herkese.

Ankara. Erhan
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Merhabalar,
bundan önce birçok kez gündeme gelen yakıtla ilgili son gözlemimi paylaşmak istedim.
aracım 1999 2.7 otomatik. araçta yük olarak 1 yolcu ve 150 kiloya yakın yük vardı .ankara - bolu dagı gökdemir tesislerine kadar 221 k m 21.16 litre,bolu dağı -istanbul çekme köy 242 km 21.26 litre .kullanım olarak 10-15 km 150- 160 km hız kalan mesafenin tamamında 90-120 arası kullandım . yakıt ölçümü yapan arkadaşlar varsa bilmek isterim . Saygılarımla .


Rıza YİĞİT
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Selamlar Herkeze, ben ayn ıformdan JIMNY sayfasından Mesut :smiley: Geçen çatalca Taya kadında 2-3 abimizle kamp yaptık, birinde 1999 model 2.7 tek kapı otomatık Terrano vardı. Benım manuel jimny ıle kıyaslayınca otomatık vıtes-güç-performans-konfor ve iç hacim çok cazip geldi. 13,5 TL ye almışlar aracı bu yaz, turboyu alt takımı yaptırıp 4 adet BF G A/T lastik takmıslar, alta ve yanlara pütür atmışlar araç gayet temız duruyor. Bordo renk ve km 240 binlerde, 19.000 TL ıstıyor,

hiç bilmediğim bir araba, tum detayları paylasırsanız cok sevınırım, sorularım:

1-99 model ve 240 bin km de araç bana masraf çıkarırmı (bakımları tam gozukuyor ama bu motorların verımlılıgı nasıldır?)
2- Bendekı Jımny 2007 model manuel 110 binde, bu sorumun cvp ı göreceli ve kısıye gore degısır tabı ama sızınde fıkırınızı merak edıyorum acıkcası, 99 terrano ya tercıh edılır mı? (satsam 22 bın TL eder suan Jımny)
3- Terrano nu 2. eli nasıldır? 240 binde alıp 300 binde satabılır mıyım acaba?
4-Tek kapı konforu 4 kapı ıle aynımıdır? Genişliği filn ilyi geldı bana vede 2 kişiyiz yeterlı gıbı sankı..
5-Otomatık vıtes-dizel ve 1999 model eskı olması gozumu korkutuyor, arazide şanzımanı elıme alsam olduda, masrafı ne olur? Manuelde 1000-2000 e şanzuman degısıyor,
6- Araç son vitesde 2500 devırde kaç km e çıkıyor?

çok tesekkurler,
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

suziki jimny' Alıntı:
Selamlar Herkeze, ben ayn ıformdan JIMNY sayfasından Mesut :smiley: Geçen çatalca Taya kadında 2-3 abimizle kamp yaptık, birinde 1999 model 2.7 tek kapı otomatık Terrano vardı. Benım manuel jimny ıle kıyaslayınca otomatık vıtes-güç-performans-konfor ve iç hacim çok cazip geldi. 13,5 TL ye almışlar aracı bu yaz, turboyu alt takımı yaptırıp 4 adet BF G A/T lastik takmıslar, alta ve yanlara pütür atmışlar araç gayet temız duruyor. Bordo renk ve km 240 binlerde, 19.000 TL ıstıyor,

hiç bilmediğim bir araba, tum detayları paylasırsanız cok sevınırım, sorularım:

1-99 model ve 240 bin km de araç bana masraf çıkarırmı (bakımları tam gozukuyor ama bu motorların verımlılıgı nasıldır?)
2- Bendekı Jımny 2007 model manuel 110 binde, bu sorumun cvp ı göreceli ve kısıye gore degısır tabı ama sızınde fıkırınızı merak edıyorum acıkcası, 99 terrano ya tercıh edılır mı? (satsam 22 bın TL eder suan Jımny)
3- Terrano nu 2. eli nasıldır? 240 binde alıp 300 binde satabılır mıyım acaba?
4-Tek kapı konforu 4 kapı ıle aynımıdır? Genişliği filn ilyi geldı bana vede 2 kişiyiz yeterlı gıbı sankı..
5-Otomatık vıtes-dizel ve 1999 model eskı olması gozumu korkutuyor, arazide şanzımanı elıme alsam olduda, masrafı ne olur? Manuelde 1000-2000 e şanzuman degısıyor,
6- Araç son vitesde 2500 devırde kaç km e çıkıyor?

çok tesekkurler,

terrano ile ilgili forumda yazılanlar, aslında sorularınızın cevabı gibi....

4*4 segmentindeki araçlar GÜMÜŞ NİTELİĞİNDEDİR.. GÜMÜŞÜ İYİ BİR PARAYA ALIRSINIZ, lakin satarken ederinin çeyreğinin yarısına bile gitmez...

sitelerde satılan araçlara bakın, araçların üzerine yapılan off road donanımı neredeyse arabanın ederi kadar.. yani bir 4*4 ü alın, üzerine 15.000 masraf yapın.. satarken, bu masrafınız araca ek olarak eklenip aracın bedeli ortya çıkmaz. yine piyasa değerleri civarında seyreder...

4*4 ler birer keyif ve felsefe aracıdır... alıp kullandıktan sonra , satarken yine aynı para eder mi diye düşünmek doğru bir yaklaşım değil kanımca...

terrano ile ilgili tercih yaparken tek kapılı düşünmüşsünüz..
tek kapılılar hakkında bir bilgim yok... ancak, dağa bayıra giderken o kadar yük oluyor ki, bagajın ve tavan bagajının bile yetersiz olduğu durumlar oluyor... ve arazide aracın HACMİ, aslında aranılan birşey... ben sırf bu yüzden tek kapılıyı tercih etmezdim sanırım...

.oltalar, çadır, mangal, kamp ekipmanları, takım çantası, yiyecek içecek, çantalar, tek kapılının hacminin yetersiz geleceği bir durum sanırım...( dediğim gibi aracı uzaktan gördüm , teknik verilerini bilemiyorum)..
------------------
vites seçeneğine gelince manuelden şaşmayın derim..,

- arazi vitesi eğer sorun çıkarırsa çok ciddi maddi külfet getirir..
--yakıtı olumsuz yönde etkiler..
-- arazide manuele göre daha az etkindir..

--------------------------------

kendi aracımla araziye pek gitmedim ancak terranonun kar performansı harika.. buna şahitlik ettim..
--------------------------------------------
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

suziki jimny' Alıntı:
Selamlar Herkeze, ben ayn ıformdan JIMNY sayfasından Mesut :smiley: Geçen çatalca Taya kadında 2-3 abimizle kamp yaptık, birinde 1999 model 2.7 tek kapı otomatık Terrano vardı. Benım manuel jimny ıle kıyaslayınca otomatık vıtes-güç-performans-konfor ve iç hacim çok cazip geldi. 13,5 TL ye almışlar aracı bu yaz, turboyu alt takımı yaptırıp 4 adet BF G A/T lastik takmıslar, alta ve yanlara pütür atmışlar araç gayet temız duruyor. Bordo renk ve km 240 binlerde, 19.000 TL ıstıyor,

hiç bilmediğim bir araba, tum detayları paylasırsanız cok sevınırım, sorularım:

1-99 model ve 240 bin km de araç bana masraf çıkarırmı (bakımları tam gozukuyor ama bu motorların verımlılıgı nasıldır?)
2- Bendekı Jımny 2007 model manuel 110 binde, bu sorumun cvp ı göreceli ve kısıye gore degısır tabı ama sızınde fıkırınızı merak edıyorum acıkcası, 99 terrano ya tercıh edılır mı? (satsam 22 bın TL eder suan Jımny)
3- Terrano nu 2. eli nasıldır? 240 binde alıp 300 binde satabılır mıyım acaba?
4-Tek kapı konforu 4 kapı ıle aynımıdır? Genişliği filn ilyi geldı bana vede 2 kişiyiz yeterlı gıbı sankı..
5-Otomatık vıtes-dizel ve 1999 model eskı olması gozumu korkutuyor, arazide şanzımanı elıme alsam olduda, masrafı ne olur? Manuelde 1000-2000 e şanzuman degısıyor,
6- Araç son vitesde 2500 devırde kaç km e çıkıyor?

çok tesekkurler,

---------------
her 4çarpı4 ün kendince eksik yanları veya dezavantajlı unsurları olabilir.....

çok çok iyi bir 4çarpı 4 size bazenFİYAT olarak yük getirebilir...

daha da iyi bir 4çarpı dördün YEDEK PARÇA sıkıntısı olabilir..

başka bir 4çarpı 4 ün yakıtı çoktur..

hoşuna giden bir 4çarpı 4 ün MTV si uçuk rakamlardadır.

-----------------------------------------------
Terrano,

bütçe unsurları, (17.000 - 25.000 bantında verilebilecek parayla 2000 modelin üzerinde alınabilecek bir arabadır)

sağlamlık, ( japon teknolojisi değmiş ve çok kolay arıza verebilen bir araç değildir)

mtv , (motor hacmi 5200, 5900, 4000 gibi rakamlardan uzak olduğu için bandrol konusunda avantaj sağlar)


iç hacim genişliği, direksiyona oturduğunuzda tavanla aranızdaki mesafeye baktığınızda ve bagajını kullanırken kendini hissettiren bir araçtır...

şehiriçinde de sizi yormadan sürüş sağlar ama bir otomobil kıvraklığını beklemek de doğru olmaz.

--------------------------------------------
sunroof, abs, airbag, klima, gibi unsurlar zaten üzerindedir. extra donanıma ihtiyaç duymazsınız.

Read more: http://www.gezenbilir.com/index.php?action=profile;area=showposts;u=134262#ixzz2lgqC1fYS
 

Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Merhaba,aynı aracın manuel olanını kullanan biriyim.
Tek kapı aracın avantaj ve dezavantajlarını bir kez daha hatırlayalım.
Ercan arkadaşımızın bahsettiği yer yetmezliği zaten malumunuzdur.
Siz Jimny kullanıcısı ve iki kişilik bir ekip olarak bunu dert etmediğinizi belirtmişsiniz.
Üçüncü kişi bu araçta herkes için ister asfaltta ister arazide gerçekten büyük eziyettir.
Her tür yolda beş kapı araçlara göre daha fazla sarsıldığı ve zıpladığı da gerçektir.

Kısa dingil mesafesi sayesinde tepe üstü geçişlerde diğer araçlara göre avantajlıdır.
Arazideki dar dönüşlerde,sıkışık şehir trafiğinde,özellikle dar park alanlarında öne çıkar.
Beş kapılı olana göre ikiyüzelli kg kadar hafif olduğu için daha seri ve ataktır.
Böylelikle yakıtta daha ekonomik olduğu da unutulmamalıdır.

Gelelim çok kilometre de olmanın kafayı kurcalaması olayına.
İkinci elden araç almanın zor değil,çok zor olduğunu her zaman yazarım.
Araç bildik birinden veya bildik bir ustanın elinden geçiyorsa o zaman tercih edilmelidir.
Aksi durumda iyi,güvenilir bir bilene veya ustaya mutlaka kontrol ettirilip öyle alınabilir.

Bu araçlar gerçekten gaddar diye nitelendirilecek kadar sağlam alt ve üst yapıya sahiptir.
Bulunmayan parçaları pek yoktur.Biraz pahalı olsada sabrederseniz her parçası gelir.
Örneğin direksiyon dayama fiberlerinden biri yoktu,Japonya'dan oniki günde takım geldi.
Fiyatını merak edebilirsiniz,onaltı TL.Çok basit bir parça ama olmayınca yok işte.

Alt takım,ön düzen vs kolay öldüremezsiniz.Kozmetik parçalar biraz dikkat ister.
Onlarda çıkma olsun,sıfır olsun biraz sabırla aranırsa bulunmaktadırlar.
Ön tampon sinyal camları zorluk çıkarmakta ama takım olursa bulunmaktadır.

Aracım 350.000 km ye geldi.Rutin bakımlardan başka ciddi birkaç parça değişimi geçirdi.
Gaz pedalı,enjektör gibi.Onlarda bin TL civarı tuttu.Takırtıları tukurtuları saymazsak iyidir.
Bunlarda alt takım değil iç aksamdan torpidodan,göğüsten gelen yorgunluk sesleridir.
Egzantriği zincir yada kayışlı değil direk dişlidir.Neredeyse ölümsüz denilebilir.

Düz otomatik vites polemiği yaratmak istemem ama bende düz vites tercih edenlerdenim.
Şehir içinde sıkışık trafikte gerçekten zorlanıyorum ama arazide her zaman tercih ediyorum.
Belki yaş iyice ilerlediğinde bu inadımdan vazgeçmek zorunda kalabilirim.
Otomatik olanı düz şanzımana göre birazcıkta olsa fazla yakmakta bunu da biliniz.
Şanzımanı çok dayanıklıdır kolay kolay arazide bile yolda bırakmaz güvenebilirsiniz.

Son zamanlarda dizel benzinli vergi konularında değişikliklerden bahsediliyor.
Bunları da düşünmenizi öneririm.A/T lastikle kullanıyorum BF,çok memnunum.
Fiyat konusunu bende çok kafanıza takmamanızı önereceğım.
Alırken bir satarken iki sevinme olayı bence bu tür araçlarda da geçerli.

Aniden aklıma gelenleri yazdım.Biraz düzensiz oldu kusura bakmayın.
 



Ynt: Nissan Terrano Iı Hakkında Herşey

Bahadır ve Ercan hocam, yorumlar ıcın teşekkurler, aslında hepımızın bıldıgı ama nedense iş son noktaya geldıgınde baskalarından da fıkır almaktan vazgecemedıgımız bılgıler tecrubeler bunlar, 1.3 motorun verdıgı cılızlık, konforsuz surus ve dar hacim bu aracı kullanınca iyice gözüme battığından heveslendım alma satma ısıne. Arazıde jimny terranoya şase ve dingil avantajlarından fark atar ama asfaltda yoruyor, sıkıyor, konforsuz gelıyor ve çok güçsüz.. Sanırım en mantıklısı Seneye Temmuz -Agustos da 2000 model dizel 4 kapı bir terrano sahıbı olmak (99 kasası ve donanımı bana bıraz tipsiz geldı) Hem şu hurda araç muhabbetı, egzos emısyona gore vergı muhabbetı netlesır hemde gereksız maceralara gırmemıs oluruz, tekrar tesekkurler hayırlısı diyelım, şeytan dürtmesede sabredebilsem :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,509
Mesajlar
1,519,035
Kayıtlı Üye Sayımız
172,165
Kaydolan Son Üyemiz
gül93

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst