LRTD5
One Life, Live It!
- Mesajlar
- 994
- Tepkime Puanı
- 9
Ynt: LR Freelander
Eee şimdi teknik olarak neymiş avantajlı olan Toyota'da açıklarsanız hepimiz bilgilenmiş oluruz. Hatta biraz anlaşılır olması açısından "model year" diyelim mesela... 1996 yılı sonu olsun FL1'in Dünya'ya tanıtıldığı ve 1998'de Güney Amerika'da Camel Trophy'de bulunuyorken olsun mesela
CR-V ile ilgili açıklama yerinde olmuş. Bir şekilde zaten birçok araç o ortamda performans verir veya şöyle diyelim geçer gidebilir. Biliyoruz ki Şahin'i Kartal'ı sallaya sallaya taş taşıya taşıya nerelere götürüyorlar.
Fantazi ve gerçekdışı olmaması için araçları iyi tanıyor ve genel özelliklerine hakim olmak ve azıcık gerçekçi olmak gerekiyor.
Bir etap değerlendirme için yeterli olmayabilir.Hele ki arazi aracında uzman bir firmanın market lideri modellerinden birini olduğundan daha başarısız olarak tanımlamak için en iyimser tahmin "gerçekdışı ve fantazi olsun" diye söylenmiş olduğuna inanmaktır.
MC' Alıntı:Gerçekdışı ve fantazi dikkatli seçilmemiş kelimeler... Rav4'ün dört çekiş sistemini inceleyin, sonra da FL1'in kini inceleyin teknik olarak, neden arazi kabiliyeti konusunda yanında bile geçemez dediğimi anlarsınız. FL2'yi hariç tutuyorum, zaten konu FL1. Ben bu araçları X-Trail, Rav4 ve FL1 hafif arazi şartlarında kullandım ve ona göre yorum yapıyorum, hiç birini sahibi olmadığım için taraf olmam da söz konusu olamaz.![]()
CR-V'nin arazi aracıyla alakası olmadığını herkes kabul ediyor zaten. Ancak çokta kötü bir araç değilmiş onuda gördük. Sağlamlık sorunsuzluk konusunda Honda'yla LR'yi kıyaslayan birisi ya otomotivle hiç alakalı değildir, ya da kafasını fanatiklik kumuna gömmüştür. ;D Bakımı yapılan bir Honda SUV 200 - 250.000 km sıfır arızayla yoluna devam eder, sıfır arıza her hangi bir LR kullanıcısının hayal bile edemeyeceği bir şeydir. ;D
Freelander 1.8'in sorun çıkarması için hırpalanmış olması gerekmez, araba fabrikadan sorunlu çıkar zaten. Bütün LR ustalarıda bunu böyle bilir, bütün yapılan araştırmalarda en kötülerden biridir. Eğer çalışırsa demişsiniz, haklısınız düzgün çalışanı pek görülmemiş ;D
Bu arada arazi performansı değerlendirmesi için yeni bir kavramda ekleyelim, kaputunda ne yazıyorLR yazıyorsa sorun yok, üç beş tane LR stickerı alıp arabalara yapıştırıcam öne kilit almaktan daha ucuza mal olacak, ayrıca sorunda çıkarmayacak, sağlam olacak ;D
Eee şimdi teknik olarak neymiş avantajlı olan Toyota'da açıklarsanız hepimiz bilgilenmiş oluruz. Hatta biraz anlaşılır olması açısından "model year" diyelim mesela... 1996 yılı sonu olsun FL1'in Dünya'ya tanıtıldığı ve 1998'de Güney Amerika'da Camel Trophy'de bulunuyorken olsun mesela
CR-V ile ilgili açıklama yerinde olmuş. Bir şekilde zaten birçok araç o ortamda performans verir veya şöyle diyelim geçer gidebilir. Biliyoruz ki Şahin'i Kartal'ı sallaya sallaya taş taşıya taşıya nerelere götürüyorlar.
Fantazi ve gerçekdışı olmaması için araçları iyi tanıyor ve genel özelliklerine hakim olmak ve azıcık gerçekçi olmak gerekiyor.
Bir etap değerlendirme için yeterli olmayabilir.Hele ki arazi aracında uzman bir firmanın market lideri modellerinden birini olduğundan daha başarısız olarak tanımlamak için en iyimser tahmin "gerçekdışı ve fantazi olsun" diye söylenmiş olduğuna inanmaktır.