Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan discovery-V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 243
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 59,842
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

SDC' Alıntı:
Geç bile kaldılar ;D ;D ;D

Modifikasyon dizisi yaparsan hayrına benim Elizabeth'e bir el at ;D ;D

Zaten sende standart araç kalmamıştır ;)

Aslında varya Elizabeth den ne proje olur biliyormusun ;D ;D Zaten genleri arazi şeysi birde modifiye ettinmi çok saldırgan bişey olur ;D
 

Etiketler

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Daha önce bahsettiğim rock/Tree Sliderlerin yakın görüntüsü. Bu arada yanlarda alüminyum görünümlü plastik kaplamalar güeşten solduğu için söküldü yerlerine bu fotolarda göreceğiniz 3 mm çeta alüminyumundan kaplama yapıldı (daha doğrusu yapılmadı ben yaptım ;) kartondan şablon çıkardım star-twinle kesip würth perçinlerle perçinledim.)


100_5295.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Hem 35 inch BFG AT hemde slider, kaplama detaylarının göründüğü bir kaç foto.

100_5308.jpg

100_5309.jpg

100_5311.jpg

100_5321.jpg

100_5352.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

aracınızın maşallahı var. BigFoot gibi durmuş ;D cant kalıbıda almışsınız yani çamurdan sanayide döktürelim ;D
 



Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi


Birde port bagaja alüminyum takım sandığı ekleyince , tüm arazi ekipmanlarını araç içine tıkmadan kullanablceğim hale geldi.

SH100522.jpg

Umut a fotolar için teşekkürler, arada serinletmek lazım ;D ;D

SH100639.jpg
SH100640.jpg
SH100642.jpg
SH100645.jpg
SH100647.jpg
SH100648.jpg
SH100649.jpg
SH100653.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Serinleme videosu, üzerinde hala aynı lastikler var.

th_yavuz1.jpg

th_yavuz3.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Bu zamana kadar arka viraj demirini sökmemeye kararlıydım, fakat , yükseltme fazla olduğu için viraj demiri hem artikülasyonu bozuyor hemde sürekli mafsalları arıza yapıyor. Daha sonradan aracı uzun yolda her iki haliylede test ettim ve viraj demiri olmadan daha stabil olduğunu farkettim.

Burda viraj demiri takılıyken yapılmış bir artikülasyon videosu . Hakan a Teşekkürler video için.

th_virajdemirliartikulasyontesti.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Buda 2. Gezenbilir Landrover buluşmasında viraj demirinin olmadığı bir test videosu ve fotosu , tekerleği yerden kesmek mümkün olmadı.

th_MVI_4199.jpg

DSC01614.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Yavuz abi, ellerine sağlık, harika bir arazi makinesi yarattın :smiley: Tebrik ediyorum, ayrıca çok güzel bir bilgi bankası olmuş bu konu.
 



Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Kulaklarımızın pası silinsin biraz ;D

th_v8power.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Disconun aks açıklığı 100 inch, kısa olmanın herzaman avantaj olmadığını gösteren bir video, aracımız kısaysa ozaman lastikleri büyütmeliyiz ;D ;D ;D Sırada 38 ler var. Ayrıca bu videoda artikülasyon çok net görülebiliyor.

th_MVI_4235.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Deep' Alıntı:
Yavuz abi, ellerine sağlık, harika bir arazi makinesi yarattın :smiley: Tebrik ediyorum, ayrıca çok güzel bir bilgi bankası olmuş bu konu.

Mertcim Teşekkür ederim , Senin kocaoğlanıda adım adım izlemek isteriz, bizi mahrum bırakma ;)
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

%100 kilit için çok önemli bir ayrıntı bu. Keşke daha önce görmüş olsaydım.
Kalkışlarda ve vites değişimlerindeki vuruntu canımdan bezdirmişti beni. Sizde hiç olmuyordur tahminimce.

discovery-V8' Alıntı:
Arka şaftı unutmuşum ;D
Düz vites Discolarda arka şaft direk diferansiyele bağlı değil, arada rotoflex (şaft takozu) denen esnek kauçuk bir parça var, bu parça hem şaft titreşimini ve vuruntusunu alıyor , hemde arka akslara binen yükü dengeleyerek kolayca kırılmasını engelliyor. Büyük lastik, %100 kilit ve v8 motor biraraya gelince tam bir sigorta görevi görüyor. (Umut Sakın gülme ;D ;D )
100_4109.jpg
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Bir de merak ediyorum, portal aksa sıra gelecek mi diye.
 



Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

35 lastik mevzuunu son iki videoyla kapatalım, bence oldukça iyi oldu, neredeyse kırılmaz bir off-road makinası aynı zamanda uzun yolculuklarada çıkabiliyorum ama klasik LR cıların tedavisi mümkün olmayan kaşıntı hastalığı bitmedi ;D ;D

th_101_6109.jpg

th_101_6110.jpg
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,522,999
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

SON KONULAR



Geri
Üst