Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan discovery-V8 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 243
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 59,847
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Yeni halini birçok yerde denedik ;D

100_4885.jpg
100_4890.jpg
100_4896.jpg
100_4897.jpg
100_4898.jpg
100_4903.jpg
100_4904.jpg
100_4905.jpg
100_4906.jpg
 

Etiketler









Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi



Yavuz içeriği off-road ve araç modifikasyonu olan "Top Gear" tarzı bir televizyon programı hazırlasan ne reyting yaparsın kimbilir ;D ;D

Yaklaşık bir senedir aynı şeyi söylüyorum ama :-\
 




Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

SDC' Alıntı:
Yavuz içeriği off-road ve araç modifikasyonu olan "Top Gear" tarzı bir televizyon programı hazırlasan ne reyting yaparsın kimbilir ;D ;D

Yaklaşık bir senedir aynı şeyi söylüyorum ama :-\

Var bişeyler var anlatırım sonra bir teklif geldi zaten ;D ;D
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

dronder' Alıntı:
çömlek yapılan tezgahlar gibi olmuş :D :D :D

;D ;D ;D ilk videoda yola çıknca bile çamurlar yere dökülmüyor , nası bir çamursa artık , tam çömlekçi işi ;D ;D
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi


discovery-V8' Alıntı:
Var bişeyler var anlatırım sonra bir teklif geldi zaten ;D ;D


Geç bile kaldılar ;D ;D ;D

Modifikasyon dizisi yaparsan hayrına benim Elizabeth'e bir el at ;D ;D

Zaten sende standart araç kalmamıştır ;)
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Yavuz detroit locker ı yükseltmeden önce takmıştın sanırım, onunla ilgili bilgi ve foto varmı?
 

Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

Aracı sürekli çamur lastikleriyle kullanamayacağım için oranlarıyla oynama yapmamıştım, yapsaydım 275 70 16 BFG AT leri kullanmam mümkün olmayacaktı.

Daha sonra 35 inch BFG AT alınca oranları değiştirmek için önümde bir engel kalmadı. Bu işin sonu olmadığını bildiğimden 35 inch lastik beni kesmeyebilir düşüncesiyle oranları birazdaha yukarı taşımaya karar verdik.

LR larda kullanılan arazi şanzımanın yaygın kullanılan 3 oranı var, 1,22 (V8 lerin orjinal oranı) , 1,41 (200 tdi, 300 tdi, TD5 in orjinal oranı), 1,667 (2,5 benzin, 2,5 dizel in orjinal oranı).

Yaptığım hesaplamalar 1,41 oranlı arazinin 35 inch ile aracın tüm değerlerini fabrika değerlerine çeviriyordu, ama ileride 37 veya 38 takabiliriz diye 1,667 yi takmaya karar verdik , taktık denemelerde oranların fazla geldiği beli oldu , 1. vites çok ağır kaldı sanki lowdaymış gibi bir tork üretirken, 5. vites te 100 km ile gitmek için 2500-2600 devir çevirmek, 120 ile gitmek için 3000 devir çevirmek zorunda kalıyordu.

işte test sonuçları

120 km sabit hız (sayaca bakmayın gps de tam 120)
th_100_4392.jpg

100 km sabit hız
th_100_4394.jpg
 



Ynt: Land Rover Discovery V8i'nin Evrimi

hsbasar' Alıntı:
Yavuz detroit locker ı yükseltmeden önce takmıştın sanırım, onunla ilgili bilgi ve foto varmı?

maalesef yok sedatcım onun fotoları. ama onda zaten bişey yok, birini çıkarıp diğerini takıyorsun. 2-3 saatte herşeyiyle bitiyor.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,523,001
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

SON KONULAR



Geri
Üst