nkurtkaya
One life, live it!
- Mesajlar
- 2,854
- Tepkime Puanı
- 113
Ynt: L200 Bigfoot
Bizim Defender'larda kilit kırıldığını duymadım, ama özellikle ön diferansiyelde kilit (LSD) varsa, aşırı yüklenmelerde ön akslar kesiyor (aksların uclarındaki yivler sıyırıyor). Bir arkadaş öne kilit taktırdığının ilk denemesinde ön 2 aksı da halletmişti. Ne garip tesadüftür aksları yeniledikten sonra tekrar 2 aksı birden halletti. Uzun lafın kısası, sistem zayıf noktadan patlıyor ki bu da kilit değil genelde aks olur.
Not: Bu arada kilit denilen alet aslında farklı bir diferansiyel çeşidi. Yani mevcut diferansiyele bir parça takılmıyor, diferansiyelin içersindeki dişli mekanizma çıkarılıp yerine kilitli bir dişli takılıyor.
fastjunkie' Alıntı:Nejat abi her kilit kırılmasında akslar ya da arka aksam zarar görüyor mu ? kilit kırılır derken genel olarak arka aksam zarar görür manasında dedim, ama istisnasız her kırılmada zarar görüyor mu bilmiyorum, ya da kilidin hiçbir şeye zarar vermeden efendi efendi sadece kendine zarar verdiği oluyor mu ? yeri gelmişken bunu da öğrenelim.
Bizim Defender'larda kilit kırıldığını duymadım, ama özellikle ön diferansiyelde kilit (LSD) varsa, aşırı yüklenmelerde ön akslar kesiyor (aksların uclarındaki yivler sıyırıyor). Bir arkadaş öne kilit taktırdığının ilk denemesinde ön 2 aksı da halletmişti. Ne garip tesadüftür aksları yeniledikten sonra tekrar 2 aksı birden halletti. Uzun lafın kısası, sistem zayıf noktadan patlıyor ki bu da kilit değil genelde aks olur.
Not: Bu arada kilit denilen alet aslında farklı bir diferansiyel çeşidi. Yani mevcut diferansiyele bir parça takılmıyor, diferansiyelin içersindeki dişli mekanizma çıkarılıp yerine kilitli bir dişli takılıyor.