L200 Bigfoot

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 498
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 157,487
Ynt: L200 Bigfoot

Sonrada renk değiştirdik ^^

23335_10151720649877769_1128014299_n.jpg
 

Etiketler
Ynt: L200 Bigfoot

phyrron' Alıntı:
merhaba biraz geç bi bilgi olacak fakat yeni 178lik l200 lerin motorları tamamiyle eski l200ler ile aynı değilmiş. yenilerde değişken geometrili turbo ve daha düşük sıkıştırma oranı kullanılmış. yazılımla aynı sonuçlar elde edilemeyebilir. 4d56 motorlar wikipedide bulduğum bilgiler aşağıdadır.

Intercooled Turbo (2nd Generation DI-D)
Power - 100 kW (134 hp) at 4,000 rpm
Torque - 320 N·m (236 lb·ft) at 2,000 rpm
Engine type - Inline 4-cylinder
Fuel system - 2nd Generation Common Rail Direct Injection (CRDi)
Compression ratio - 17:1

Intercooled Turbo (3rd Generation DI-D with variable geometry turbo)
With manual transmission

Power - 131 kW (178 PS) at 4,000 rpm
Torque - 400 N·m (295 lb·ft) at 2,000 rpm
Engine type - Inline 4-cylinder
Fuel system - 2nd Generation Common Rail Direct Injection (CRDi)
Compression ratio - 16.5:1

With automatic transmission
Power - 131 kW (178 PS) at 4,000 rpm
Torque - 350 N·m (258 lb·ft) at 1,800 rpm
Engine type - Inline 4-cylinder
Fuel system - 2nd Generation Common Rail Direct Injection (CRDi)
Compression ratio - 16.5:1

Araç motorlarının hacmi aynı olsada, Turbo, intercooler , after coolor , enjektör gibi donanımsal farklarla farklı güçler elde ederler. Hiçbir üretici remap ile aynı motordan farklı güç almaz, mutlaka değiştirdiği parçalar olur.

Aynı üreticinin otomatik şanzımanlı aracı ile düz vitesli aracındaki motorun turboları bile farklı olabiliyor.

dyno denemesi için bostancı sanayide eksper oto , oto ekspertiz isimli bir firma var, güncel ve detaylı rapor veren [motor devirlerine göre excell tablosu ve ayrıca grafik çıktısı verebiliyor) dynosu var, orda ölçüm yaptırılabilir.
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,740
Mesajlar
1,522,991
Kayıtlı Üye Sayımız
166,557
Kaydolan Son Üyemiz
Takezo

SON KONULAR



Geri
Üst