ProntoBasso
L200 Bigfoot 185 Hp
Ynt: L200 Bigfoot
Selamlar, mail gelmiyo artık yeni mesajınız var diye kaçırmışım gelişmeleri, evet geldim
Hayırlı uğurlu olsun yeni racechipiniz.
Ben şu an 1. potu 1, 2. potu C ye aldım öyle kullanıyorum gittikçe yükseltiyorum ayarı, hiçbir problem yok şu anda bu ayarlarla.
Güç cidden farkedilir seviyede yükseliyor her artırdığınızda, kesilme silkeleme arıza ışığı kara duman vs yok.
Gayet stabil ve kararlı çalışıyor, tek farkettiğim olumsuzluk rölanti devrim normalde 1000 de dururdu, bu sayede yokuşta dururken gaz vermeden ayağım frendeyken debriyajı kavrama noktasına getirir araba kavradığı anda ayağımı frenden çekerdim, geri kaçırmadan kalkış yapardım.
Şu anda rölanti 700 rpm civarlarında seyrediyor yaklaşık 300 rpm düştü, klimayı açınca 950 civarına yükseliyor nedenini anlamadım açıkçası, bu devirdeyken o söylediğim kalkışı yapamıyorum tek olumsuzluk bu, belkide rölantinin düşük olması benzin sarfiyatını azaltabilir bilemiyorum.
Selamlar, mail gelmiyo artık yeni mesajınız var diye kaçırmışım gelişmeleri, evet geldim
Hayırlı uğurlu olsun yeni racechipiniz.
Ben şu an 1. potu 1, 2. potu C ye aldım öyle kullanıyorum gittikçe yükseltiyorum ayarı, hiçbir problem yok şu anda bu ayarlarla.
Güç cidden farkedilir seviyede yükseliyor her artırdığınızda, kesilme silkeleme arıza ışığı kara duman vs yok.
Gayet stabil ve kararlı çalışıyor, tek farkettiğim olumsuzluk rölanti devrim normalde 1000 de dururdu, bu sayede yokuşta dururken gaz vermeden ayağım frendeyken debriyajı kavrama noktasına getirir araba kavradığı anda ayağımı frenden çekerdim, geri kaçırmadan kalkış yapardım.
Şu anda rölanti 700 rpm civarlarında seyrediyor yaklaşık 300 rpm düştü, klimayı açınca 950 civarına yükseliyor nedenini anlamadım açıkçası, bu devirdeyken o söylediğim kalkışı yapamıyorum tek olumsuzluk bu, belkide rölantinin düşük olması benzin sarfiyatını azaltabilir bilemiyorum.