semuca
Kamp I
- Mesajlar
- 125
- Tepkime Puanı
- 0
Ynt: L200 Bigfoot
Herkese Selam,
Mert Bey ve Tarık Bey'in araclarına uyguladıgı yukseltme isini onların referans ve tecrubeleriyle ben de aracıma uyguladım, sonuc gercekten cok basarılı oldu. İkisine de cok tesekkur ederim. Yurtdisindan 1000 dolara getirtmeyi planladıgım parcalar uygulaması dahil 150 tl'ye maloldu.
On tarafa 3,5 cm yukseklikte parca ve arka tarafta makaslar dövülerek 3 cm yukseldi. Standart 16'' jantlar uzerinde 285x75x16 MT lastik takıldı (33'' civarı). Toplam arac yuksekligi 10 cm civarı arttı.
Uygulamamdaki sorunlar sunlar:
- makasların dövülmesi isi biraz mantıksız oldu. Tarık Bey gibi ek makas koymak daha mantıklı olacak. Ustalar arac sertlesir diye takoz veya makas ekleme isini onemedi ama ilk offroadda aracın arkası nerdeyse eski haline döndü.
Tabi ki bu isi yapan usta ne sartlarda aracı kullandıgımızı düsünemedi.
- On tekerler davlumbazın on tarafına sürttü. sag taraf daha onceden kırlmıstı zaten, sorun olmadı ancak, Sol tarafı kestik. Dikkat, bu noktada silecek deposu var. (nitekim o depoyu iki kere patlattım.). Bu bolgelere ince sactan koruma yapacagız.
-Diger bir olası sorun da taktıgımız ebat lastigin jant genisligi ile ortusmemesi. Yine masraf cıktı yani. Genis jant almak lazım
Son gezimizden bir kac resim asagida.. İlave resimler gonderecegim.
Ote yandan aracıma 90 amperlik standart akusune paralel 60 amperlik bir aku daha (kaputun altında sol arka taraftaki bosluga) ve arka koltuk arkasına 400 watt'lık invertor monte ettik . Bu resimleri de baska bir topikte verecegim.
Herkese Selam,
Mert Bey ve Tarık Bey'in araclarına uyguladıgı yukseltme isini onların referans ve tecrubeleriyle ben de aracıma uyguladım, sonuc gercekten cok basarılı oldu. İkisine de cok tesekkur ederim. Yurtdisindan 1000 dolara getirtmeyi planladıgım parcalar uygulaması dahil 150 tl'ye maloldu.
On tarafa 3,5 cm yukseklikte parca ve arka tarafta makaslar dövülerek 3 cm yukseldi. Standart 16'' jantlar uzerinde 285x75x16 MT lastik takıldı (33'' civarı). Toplam arac yuksekligi 10 cm civarı arttı.
Uygulamamdaki sorunlar sunlar:
- makasların dövülmesi isi biraz mantıksız oldu. Tarık Bey gibi ek makas koymak daha mantıklı olacak. Ustalar arac sertlesir diye takoz veya makas ekleme isini onemedi ama ilk offroadda aracın arkası nerdeyse eski haline döndü.
Tabi ki bu isi yapan usta ne sartlarda aracı kullandıgımızı düsünemedi.
- On tekerler davlumbazın on tarafına sürttü. sag taraf daha onceden kırlmıstı zaten, sorun olmadı ancak, Sol tarafı kestik. Dikkat, bu noktada silecek deposu var. (nitekim o depoyu iki kere patlattım.). Bu bolgelere ince sactan koruma yapacagız.
-Diger bir olası sorun da taktıgımız ebat lastigin jant genisligi ile ortusmemesi. Yine masraf cıktı yani. Genis jant almak lazım
Son gezimizden bir kac resim asagida.. İlave resimler gonderecegim.
Ote yandan aracıma 90 amperlik standart akusune paralel 60 amperlik bir aku daha (kaputun altında sol arka taraftaki bosluga) ve arka koltuk arkasına 400 watt'lık invertor monte ettik . Bu resimleri de baska bir topikte verecegim.