Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan alsedo Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,225
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 254,756
Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

ilkakdeniz' Alıntı:
şimdi sana yazacak çok şey var ama yeter sıktın beni kim oldugunu bilmediğim biriyle daha fazla muhatap olmayacağım. bak orada benim adım soyadım yaşım yaşadığım yer vs hepsi yazıyor maillerim açık gizli değil. bu bile aramızdaki farkı gösteriyor. bu kadar olduğun zaman gel tartışalım. ayrıca defol git dediğim mesajı alenen yazdım bak yukarıda duruyor. seviyeden bahsetmen komik. sana kolay gelsin şimdi sus ve sonuçları bekle,

Güzel sende sus ve bekle
 

Etiketler

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

KLL' Alıntı:
bu dediğinizi eski teknoloji dizellere LPG enjeksiyonu ile sağlıyorlar zaten. araştırın. ben kendim bir landcruiserde cihazı görmüştüm.
Biz bunu yaptık zaten. Şu anda kullanılıyor araç.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

evet tartışmayalım. mesaj geldi mi okuyalım. bir sonuç çıkınca hep beraber tartışalım.
zaten ön yargılı yaklaşanlar, sonuç iyi bile çıksa, yok deney aracı yok deney metodu gibi bahanelerle sonuca inanmayabilirler. satıcıya güvenilmez, deneyen abimize özensiz- ilgisiz gözüyle bakanlar, çıkan sonuca nasıl inanacak ki?
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Bu konu benim 1. önceliğim değil. Aracımı, yarın da çalışarak topluyorum. Ne zaman düzgün çalışırsa o zaman test ederim. İstereyen inanır isteyen inanmaz. Ama ben muhatap olmam.

Nereden atladım bu işe zaten.
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi



Tüm tartışmaları bir kenara koyup şu işin sonucu beklenilse ona göre yorum yapılsa kimse kimseyi kırmasa çok şey istedim galiba kalın sağlıcakla
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Gereksiz tartışmalara girmeye gerek yok arkadaşlar.Çeşitli sebeplerden ötürü test süresi oldukça uzadı.Bunda benimde suçum var elbetteki.Ancak herkesin öncelikli tek işi bu değil.Birçok şeyle uğraşmak durumundayız.Benim aldığım sonucu iletmek istedim.Sistemi 2006 model Hyundai accent dizel arabaya takmıştık.Tamamen şehir içinde kullanıldı araç.Sonuç %34 tasarruf sağlandı.Haftaya bi aksilik çıkmasa uzun yol yapılıp birde öyle ölçülecek.

Oksijen sensörsüz araçlarda ve dizellerin tümünde çok iyi sonuç veriyor.Güven beyin araç Oksijen sensörlü denenen 2. araç olacak.Sonucu bende merakla bekliyorum.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

13 sayfanın tamamını ilk sayfalarda heyecanla daha sonra keyifsizce ve sonra ümitle okudum ama yine sonucu görmek kısmet olmadı.Ben sistemin başarılı olacağına inanıyorum, Sn "betelguz" herkesin değil ama sizin birincil,öncelikli işiniz bu olmalı ve artık bizi bu meraktan kurtarın lütfen. Selamlar cümleten...
Bir de yakıt tasarruf sistemi dakikada 1 lt hidrojen üretecek fakat bizim motorumuz 800-3000 devir arası çalışacak.(kendi kullanım aralığım)
Düşük devirlerde hidrojenin emme manifoldunda yığılma durumu olmazmı.yani bu hidrojenin bir regülatör vasıtasıyla verilmesi daha mantıklı olmazmı.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

iş uzuyor.bizde tepki gösteriyoruz.Her şey olabilir.Kırmadan ve kırılmadan hayrlısı ile neticelendirsek.ustalara selam ve kolay gelsin.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

benim ricam da test ederken arada bir gazı köklemek şeklinde, sanki ani kalkış, ani sollama yapar gibi gaza gerekenden daha fazla yüklenince veya araç 4000 devirleri bulduğunda, araçta boğulma oluyor mu? binek aracımda, lpg de oluyor ama 1 saniyeliğine ayağımı gazdan çekince geçiyor. acaba bu kit ne reaksiyon verecek.
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

Düşük devirlerde hatta rölantide dahi yığılma olmaz.Şöyleki 1600cc bir motoru ele alırsak motorun 1,6 litre bir hacme sahip olduğunu görüyoruz.yani pistonlar her inip çıkmasında 1,6 litre hava ve yakıt karışımı emmektedir.rölantideki bir motorun 100 devirde çalıştığını düşünürsek dakikada 160 litre bir hava emişi sözkonusu oluyor.Bizim sistem ise bu motora dakikada 1 litre ekstra gaz veriyor.160 litre hava içinde 1 litre ekstra gazın lafı bile olmaz.Birikme imkansız yani.
Denediğim gerek benzinli gerek dizel araçlarda ani gazda ve yüksek devirlerde boğulma gibi bir durumla karşılaşmadım.Zaten sistemin çalışma mantığına ters bir durum.Motora hem hidrojen hemde saf oksijen veriyorsunuz bu boğulma yerine daha iyi bir çalışmaya neden olur.Çok yanıcı gaz yanında birde yakıcı bir gaz veriliyor.Bu motor için artı bir durumdur.
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

betelguz' Alıntı:
Düşük devirlerde hatta rölantide dahi yığılma olmaz.Şöyleki 1600cc bir motoru ele alırsak motorun 1,6 litre bir hacme sahip olduğunu görüyoruz.yani pistonlar her inip çıkmasında 1,6 litre hava ve yakıt karışımı emmektedir.rölantideki bir motorun 100 devirde çalıştığını düşünürsek dakikada 160 litre bir hava emişi sözkonusu oluyor.Bizim sistem ise bu motora dakikada 1 litre ekstra gaz veriyor.160 litre hava içinde 1 litre ekstra gazın lafı bile olmaz.Birikme imkansız yani.
Denediğim gerek benzinli gerek dizel araçlarda ani gazda ve yüksek devirlerde boğulma gibi bir durumla karşılaşmadım.Zaten sistemin çalışma mantığına ters bir durum.Motora hem hidrojen hemde saf oksijen veriyorsunuz bu boğulma yerine daha iyi bir çalışmaya neden olur.Çok yanıcı gaz yanında birde yakıcı bir gaz veriliyor.Bu motor için artı bir durumdur.

Düşük devirlerde yığılma olmayacağına ikna oldum, çünkü verilen ekstra hidrojen miktarı motorun hacmine göre oldukça az miktarda.Fakat bu durum yüksek devirlerde yetersizliğe sebep olmazmı?Benzinli bir araçta yüksek devirlerde daha fazla benzin daha az hidrojen demektir ve de yüksek devirlerde gerekli tasarrufu sağlıyamıyacaktır.Ya da şöyle söyliyelim düşük devirlerde daha verimli olacaktır.Verilen hidrojen sabit motorun devri dolayısıyla hidrojen ihtiyacı değişken olduğundan tıpkı Lpg de olduğu gibi bir regülatöre ihtiyaç duyulacağı kanaatindeyim..
 

Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

1 lt gaz miktarı şuan için yeterli görünüyor.Ancak dediğiniz gibi yüksek devirlerde daha fazla gaz verilmesi tasarruf miktarınıda otomatikman artırabilir.Cihazın 2,2 lt ye kadar gaz üretme kapasitesi var.Şuan bu konu üzerinde çalışıyoruz.Düşük devirlerde örneğin 2000 devre kadar bir litre üzerinde 2 litre gaz üretecek şekilde elektronik bir kontrol geliştirmeye çalışıyoruz.Bunu yaparsak çok daha iyi tasarruf değerlerine ulaşılabilir.Sistemde basınçlı gaz kullanmadığımızdan bir regülatör uygun olmaz.En iyi çözüm elektronik kontrol sağlamak.
 


Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

asil_1' Alıntı:
Cevabınız için teşekkür ederim..

Yüksek devirde yetersiz olma durumu olmaz neden olmaz, şöyle düşünün yüksek devirde araç zaten standart haldeyken çekeceği benzin/hava karışımını çekecek ekstradabn hidrojeni çekecek yani yine olumsuz değil olumlu etkisi olur.Ha şöyle diyebiliriz, yüksek devirde düşük devirden daha az tasarruf sağlar.Bu mantıklı.
 



Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi

konuyla ilgili biz bu hho kiti denen kiti daihatsu appaluse aracımıza takdık ebaydan aldık 250 dolara lpg ci arkadaşımız montajı yapdı.. ekonomi varmı var zaten mucizevi bir şeyde değil neticede motora hidrojen yolluyor haliyle belli oranda bir ekonomi oluyor.. lpg cng mantığıyla aynı tek farkı benzinle beraber hybrid bir şekilde çalışması ve arabanın üstünde elektırolize olması.. lpg ci arkadaşımız sistem güzel ama mantık yanlış dedi aracın üstünde elektolize yani ayrışım sistemi hem aracın aküyü hem şarj dinamosunu yorar ilerki vakitlerde masraf çıkartabilir dedi ayrıca su bitmeye yakın bir şey dikkatiimizi çekdi dibindeki suyu elektrolize edemiyor direk kusma yapıyor motora yarı buhar yarı su bir şey yollluyor.. tabi bu bizim aldığımız kitte böyle bizimki orta ölçekli bir kit bu kitlerin bu kusmayı engelleyen filtrelileride var ama çok pahalıydı onlar.. lpg ci ustamızda dedi esasen bu elektıroliz işlemini dışarda yapıp aracın içinde lpg gibi bir tüp olsa ve hidrojeni bu tüpe doldurup tıpkı lpg deki mantıkla aynı tamamen hidrojenle çalışsa araba o zaman yakıt derdide kalmaz bu sistemde tam anlamıyla verimli çalışır dedi.. aklıma yattı bir ara yapabilirim..
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,822
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst