Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 215
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 44,208
Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

jeep' Alıntı:
yürütmüşler bugün. 37 leri söküp 33 atalım dedim. ilave yükseltme işinden kurtulup diferansiyel oranları ile de oynamayız dedim.. dur bakalım ne yapacaklar..


sıkıntı var proje iptal mi ?
 

Etiketler

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

jeep' Alıntı:
Motor atıldı bitti. 37 lastik için sıkıntı devam etmekte. Yükselmeye ihtiyacı var.


bu araçda orjinal difransiyel kilitleri varmı? ve aksları 37 için yeterince güçlümü ?
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

ön arka diff. havalı içerden kumandalı kilitli diferansiyel. GD280 den çıkma hollanda dan gelmişti.. ve aksları en az dana60 kadar güçlü diyebilirim. Tek kusuru ön akslar mafsallı değilde bilyalı sistem. Yani bilya kovanı çok zorladın mı patlatıyor..
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu



hımmm o zaman sıkıntı olabilir büyük lastik sürekli bilya dağıtırsa, motorda güçleniyor
 



Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

Tempus' Alıntı:
hımmm o zaman sıkıntı olabilir büyük lastik sürekli bilya dağıtırsa, motorda güçleniyor

32 lastik ve iğrenç offsetli dolmuş jantları vardı. 1 sene de bir kere dağıttı orayı.. kolayda değil yani dağıtması..
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

jeep' Alıntı:
32 lastik ve iğrenç offsetli dolmuş jantları vardı. 1 sene de bir kere dağıttı orayı.. kolayda değil yani dağıtması..


32 de bir kere dağıtıyorsa 37 de 3 kere dağıtır be abi ama tabi kullanımada bağlı. bende bu arabaları çok seviyorum merak ediyorumda o yüzden bunları soruyorum.
 


Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

akslar iyi görünüyor dediğin gibi sıkıntı aksda olmaz heralde. şimdi buna konan motorun specleri nedir ?
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

5 litre enjeksiyonlu 117 kodlu 250 hp nin üzerinde 500 SEC mercedes hurdasından faturalı bir motor...
 



Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

arkadaslar merhaba ! bensiz nasil bu kadar yorumlar yaparsiniz anlayamadim dogrusu ;D
goktug kardes, beni bagisla ama ben konuyu tam anlayamadim... ??? 117 problemli mi cikti ?? konuya ara verdimda....bir kac hafta yazi yokmus gibi gordum. simdi napacaksin? ne motor takmayi dusunursun? yine mi benzinli ?
bilya dagitir dediniz ya, cv joint mi dediginiz ? hani on flanji sokunce icinde bulunan sarap bardagina benzeyen parca mi ? onun tek kirilma sebebi var , o da on diff locklari baglayip ve dumeni kirarsiniz iste o zaman kirdin gitti !!! on dif kilitlenince dumen cok agirlasir, kaygan zeminde ancak manevra yapilir cunku bildiginiz gibi ic ve dis tekerler esit doner. zaten bunu bilirsiniz [bende kirmisim 20 sene once. suc bendeydi, aracda degil....
37 lastik G'ye viz gelir arkadaslar. daha guclu dizayn edilmis 4x4 yoktur. benim gecenlerde sattigim 500GE'de 37 lastik var. acayip gidiyor. hic zorlanma yok. tabii yanlis hareketler her zaman biseyi bozabilir.
yanlis offset jant ve asiri genis lastik rolemalarin omrunu kisaltir. bu cok onemli konu. agir off road yapiyorsan iki sene maksimum diyor ustadlarim. benim cabrio G'de sifir off set jant var, ve 30mm flanj, ve 35x12.50x15 lastik. 3 sene oluyor hic sorun yok cok sukur. ben ileride 38 lastik takmayi planlarim ;D
senin 280 ge'den cikma akslar tahmin ederim 4.88 oraninda. tahmin ederim ki soktugunuz akslarin ayna pinyonu 5.33 veya 5.28 [37 lastikler icin 5.28 veya 5.33 daha iyi olur. benim cabrio'da 6.17 var.]
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

jeep' Alıntı:
5 litre enjeksiyonlu 117 kodlu 250 hp nin üzerinde 500 SEC mercedes hurdasından faturalı bir motor...


tam hayalimdeki gibi bir makina olucak , sadece o bilyeler düşündürdü. onun dışında bir maliyet hesabı çıkartta bir sonraki proje yapayım ;D
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu



37 lastiğede ofset yapmazsan her dakka yan yatıcam korkusuyla off road yaparsın yahu
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

Tempus' Alıntı:
37 lastiğede ofset yapmazsan her dakka yan yatıcam korkusuyla off road yaparsın yahu

dedigin dogru kardes , benim'de demek istedigim budur. ama finlandiya'da G modifiye eden adamlar G'nin standart demir janti kesip iki tanesini bir yapiyor. 10" genislik yapip takiyorlar, flanj yok, hic surtme yok... adamlar isi cozmus anlayacagin.. benim cabrio'nun genis rims lastik flanj formulunden cok memnunum dogrusu ve tavsiye ederim.
 

Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu


Motorda sorun yok. 37 lastik için yükseltme kiti gerekiyor. bizimkiler takozla yükseltmişler..çamurluklar sürtme yapıyor. bende o yüzden dedim 33 e çekin rahat olur diye. 37 lastik için en az 6-7 incç yükseltme gerekmez mi?
 



Ynt: Gaziantep'te Mercedes G Operasyonu

bunlara göre hazır 10" jant yokmuki yada ofsetli
 

SON KONULAR - FORUM