Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan xenofx Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 173
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 30,499

Etiketler
Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

Ben itü'de çalışıyorum/doktora yapıyorum. Maslak'a gelirsen beklerim ;)
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

bahsettiğim yayları alan abi itü maden bölümünde çalışıyor bilginize... ismi emre önsel bide arkadaşı var murat ikisindede forester var :smiley: geçen hafta itüde yanlarındaydım...
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

teklemeyi detaylı olarak yazmıştım zaten ama tekrar yazayım, yokuş yukarı düşük devirlerde yarım gazla hızlanmak isterken bariz belli ediyordu onun dışında hissedebiliyordunuz ama çok değildi, şu an ise kullanılır gibi değil, benzinle devam ediyorum.

siz kiti taktırırken muhtemelen servisin size alt yapısını hazırlayacağız dediği manifold sökülüp enjektör deliklerinin açılmasıdır. çünkü motorcu olmayan lpg montajcıları bu işi yapamazlar. demekki onlar delikleri açtı lpg cide montaj yaptı.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

yigittorun' Alıntı:
bahsettiğim yayları alan abi itü maden bölümünde çalışıyor bilginize... ismi emre önsel bide arkadaşı var murat ikisindede forester var :smiley: geçen hafta itüde yanlarındaydım...

Bende çevredeyim. Pazartesi bir arayayım kendilerini, biraz damdan düşer gibi olacak ama ;D
 



Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

xenofx' Alıntı:
teklemeyi detaylı olarak yazmıştım zaten ama tekrar yazayım, yokuş yukarı düşük devirlerde yarım gazla hızlanmak isterken bariz belli ediyordu onun dışında hissedebiliyordunuz ama çok değildi, şu an ise kullanılır gibi değil, benzinle devam ediyorum.

siz kiti taktırırken muhtemelen servisin size alt yapısını hazırlayacağız dediği manifold sökülüp enjektör deliklerinin açılmasıdır. çünkü motorcu olmayan lpg montajcıları bu işi yapamazlar. demekki onlar delikleri açtı lpg cide montaj yaptı.
hayır servis yanlızca genel bakım yaptı onun dışında servis elemanı lpgciye gelip manifoldu söktü delikler lpg ci tarafından açıldı... sizin teklemeyle ilgili sıkınıtınızın sebebini bilmiyorum ama gezengen'inkisi maf sensörü yada bobinle alakalı olabilir...

bunun dışında foresterında atikeri sorunsuz kullanan tanıdığım var....
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

Bu kadar km'yi sadece benzinle yapmak zor olmuş olsa gerek. Bende aracımı ne kadar kullanabilirim diye düşünüyordum, 200bini devirmem muhtemel demekki.

Muhtemelen değil hemen hemen garanti sayılır. 200bin ne ki:smiley:
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

olasiliksiz' Alıntı:
Muhtemelen değil hemen hemen garanti sayılır. 200bin ne ki:smiley:

İlanlara bakınca 200bin km civarında ve hatta daha önce motor yaptırmış birçok araç var da o nedenle merak etmiştim.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

İlanlara bakınca 200bin km civarında ve hatta daha önce motor yaptırmış birçok araç var da o nedenle merak etmiştim.

Lpg yüzünden subap kırmak türünden şeylerdir onlar, o km'de bi aracın ağır bir rektefiye geçirmiş olacağını zannetmem. Hatırlarım ben çocukken babamın kullandığı Renault 12 motoru bile o kadar dayanmıştı. Tabi bakımı ihmal edilmiş ya da başka aksilikler yaşamış araçlar da olabilir, ama motor aşınıp normal seyrinde 200bin km de bitmemiştir.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

valla şöyle söyliyim maslakta 400küsür bin kmde turbosuz ve motoru orjinal bir forester gördüm, adam gibi bakımı yapıldığı sürece en sorunsuz araçlardan birisi...

bunun dışında motoru yapılan araçların kullanıcıları genelde bakımını aksatmış lpg taktıktan sonra diğer araçlar nasıl kullanılıyorsa o şekilde kullanmış, bakımını sanayide saçma sapan yerlere yaptırmış yada ne bileyim intercoolerı tıkanmış kanalları yamuk yumuk olmuş ve o şekilde kullanmaya devam etmiş kullanıcılar bence....

2003 yılında bir isviçre araştırma firmasının düya çapında yaptığı araştırmaya göre dünya üzerinde müşterisini ençok memnun eden araba firması subaru çıkmıştı, 100 ila 200bin km arası motorları rektefiye istese inanın bu sonuç kesinlikle böyle olmazdı...

ayrıca ankarada 300hp gücünde lpg li bir forester mevcut, bahsettiğim önlemler alınmış uzun süredir hiç sıkıntısız kullanılmakta, ayrıca bakımları zamanında yapıldığı taktirde süpap ayarı dışında kesinlikle sıkıntı çıkmayacağını hemen hemen her subaru ustasıda söylüyor....(lpg de)
 



Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

Aracı tercih etmemdeki nedenlerden bir tanesi Japonların sorunsuz oluşuydu diğer araçlara göre. Ne yazıkki bazı şanssızlıklar yaşadım ama genelde yine de memnunum.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

bujileri değiştim sorun devam ediyor.

otoyolda 130-140 gidiyorum. gazı 7-8 saniye bırakıyorum sonra tekrar aynı seviyede gaza basıyorum araba 3-4 saniye titriyor sonra kendine geliyor.

bugün tekrar gittim lpg ciye. usta "aracı bırak ben bi sökücem dedi." bıraktım bakalım umarım neyse sorun bulup çözerler. hakkaten gına geldi 2 hafta oldu yahu.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

Benimde motor arıza lambası yanıyor yine. Cumartesi gideceğim tekrar.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

burayamı geleceksin başka bir yeremi ?

buraya geliyorsan muhtemelen bende orda olurum :smiley: hala uğraşıyor oluruz.
 

Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

Oraya geleceğim, görüşme ihtimalimiz yüksek desene ;D
 



Ynt: Forester 1999 S-Turbo; Atiker Lpg için Yardım Bilgi

bobinde sorun yokmuş ama buji kabloları zayıfmış ayrıca buji tırnakları 0.60 olacak dedi. bakalım şimdi onu yaptıralım umarım çözülür sorun.

benim taktırdığım bujinin tırnak aralığı 0.9 du.üzerinden çıkanda aynıydı zaten.

150 bujilere harcadık.
şimdi 150 lirada kablolar
50 lirada tırnak ayarı.

350 lira harcadıktan sonra olmassa bilemiyorum artık.
 

SON KONULAR - FORUM

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,908
Mesajlar
1,525,464
Kayıtlı Üye Sayımız
166,709
Kaydolan Son Üyemiz
Mete26

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst