Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 357
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 54,326
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

şase soran sevgili arkadasim .... bakın gecenlerde 1.5 metre derinliginde cukura dustum 2250 kılo luk aracla sol salıncak uzerine .... aracı bagladık cıkardık ne salıncaklarda yamulma ne saga sola cekme hicbir sorun yok ...sadece far kırıldı .... şasesı olmasaydı camların bir kacı kırılırdı kapılar kasılmakdan acılmazdı vs vs ŞASE can kurtarırır .... selamlar

089.jpg


091.jpg
 

Etiketler

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

duster cılar konuya fransız romanı kalacaklar nasil yani dana 44 süt danası gibi bişimi diye sorabilirler.olgun candan transilvanyadan 00.00 itibari ile bildirebilir.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

jeep' Alıntı:
Neyse arkadaşlar daica dustercılar kağıt kalemlerini hazırlasınlar ...

5 farklı şanzıman seçeneği var..


benzinli dizel
1,6 16 v 105 85 hp 110 hp 110 hp
4x2 4x4 4x2 4x2 4x4
JR5*187 TL8*002 JR5*189 TL4*043 TL8*000
in 1st gear 3,84 3,45 3,84 3,82 4,00
in 2nd gear 2,11 2,01 2,11 2,00 2,32
in 3rd gear 1,36 1,35 1,36 1,36 1,47
in 4th gear 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00
in 5th gear 0,84 0,80 0,78 0,78 0,73
in 6th gear - 0,63 0,65 0,55


demek 110 hp dizel 4x4 en ağır 1. vitesi.. Benim cj de 1. vites low da 12,64 orana sahip.. yalnızca şanzımandan 3 kere daha ağırım.. ;D

Teşükkürler
peki ayna mahruti oranı nedir. :smiley:
 




Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Benim aracın 1000 rpmde hızı

low'da 2,155x(1000/2,1/3,9/3,73/1000)x60 = 4,23 kmh
High'da 2,155x(1000/1,2/3,9/3,73/1000)x60 =7.40 kmh

Eğer 1500 lira gibi bir para harcayıp arazi şanzımanının oranını 2,1 den 3,1 e yükseltsem ve ayna mahruti oranını 3,9 dan 4,3'e yükseltsem bu parçalar türkiyede var.


Low'da 2,155X(1000/3,1/4,3/3,73/1000)x60= 2,60 kmh
High'da 2,155x(1000/1,2/4,3/3,73/1000)x60= 6,71 kmh
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

emre_ozk' Alıntı:
Benim aracın 1000 rpmde hızı

low'da 2,155x(1000/2,1/3,9/3,73/1000)x60 = 4,23 kmh
High'da 2,155x(1000/1,2/3,9/3,73/1000)x60 =7.40 kmh

Eğer 1500 lira gibi bir para harcayıp arazi şanzımanının oranını 2,1 den 3,1 e yükseltsem ve ayna mahruti oranını 3,9 dan 4,3'e yükseltsem bu parçalar türkiyede var.


Low'da 2,155X(1000/3,1/4,3/3,73/1000)x60= 2,60 kmh
High'da 2,155x(1000/1,2/4,3/3,73/1000)x60= 6,71 kmh

2-3 inch daha büyük lastiği sorunsuz takabilirsin.. Tabi akslar dayanırsa..
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

sabri yucel' Alıntı:
şase soran sevgili arkadasim .... bakın gecenlerde 1.5 metre derinliginde cukura dustum 2250 kılo luk aracla sol salıncak uzerine .... aracı bagladık cıkardık ne salıncaklarda yamulma ne saga sola cekme hicbir sorun yok ...sadece far kırıldı .... şasesı olmasaydı camların bir kacı kırılırdı kapılar kasılmakdan acılmazdı vs vs ŞASE can kurtarırır .... selamlar

Geçmiş olsun,monokok gövdeli şasisiz bir GC sizin düştüğünüz duruma düşseydi kutu kola gibi burulup camları patlayıp kapıları mı açılmayacaktı ? Bence bu kısım abartı olmuş. Lada da dahi bu cam patlaması olayı yaşanmaz.Belki biraz kapılar kasabilir !
Tabiki şasili olması offroad dayanımında öne çıkan bir özelliktir. Ayrıca daha kolay modifiye edilebildiğinden de tercih edilir. Bunun yanında az esnediği için sizin yaşadığınız durum daki gibi durumlarda çabuk devrilme eğilimine girebilir.
Rubiconun internet sitesinde yeni şasinin daha esnekleştirilerek dengenin artılrıldığından bahsediyor... ;)
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

tyt.fan' Alıntı:
duster cılar konuya fransız romanı kalacaklar nasil yani dana 44 süt danası gibi bişimi diye sorabilirler.olgun candan transilvanyadan 00.00 itibari ile bildirebilir.
Murat Bey sizi çoktandır göremiyorduk, hoşgeldiniz.
Katılıyorum hatta Fransız kalsalar da sırf tepki olsun diye dana 44 ü aşşağılama kabul edip dusterdeki diferansiyel Angus-44 diyebilirler.
 




Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

sayın satılmış bey , size bir tavsiyem olacak. Bilgi içeren mesajlar istiyorsanız , en alalarını defender , discovery , cherokee , vitara sayfalarında bulabilirsiniz. Technical Issues ya da Garage sayfalarına da bakmanızı şiddetle öneririm.

Eğer dustercı arkadaşlardan beklerseniz biraz vakit alabilir.

Olguncandan bey , ümiterkan bey ve sevgili serkanefe diğer sayfalarda duster kullanmayanlara , daha binmemiş arabayı konuşuyor diye pek sempatik bakmazlar ama kendi kullandıkları aracı da pek tanımazlar... Burada yazanlar şase konusunda difransiyel hakkında bilgi verenler hatta şanzımanların tamamını yazanlar da duster sürücüsü değildir farkındaysanız...

O yüzden siz ilk satırdaki tavsiyemi dinleyin , bilgi denizinde keyif alırsınız.
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

STLMS.DZMN' Alıntı:
Madem öyle dana44 nedir anlatın bilelim.

Dana amerikada bir marka. Bir çok parça üretimi yapan mütevazı bir fabrikaları var. Amerikan olupda bünyesinde dana parçası bulundurmayan araç yoktur. diferansiyel aksamları, şanzıman gibi organları üretiyor. Yedek parça sağlıyor. 44-60 filan da bunların kodları. Mesela dizel defenderların çoğunun arka diferansiyeli dana60 markadır. Safkan ingilizde olsalar amerikan bulaşmıştır bir yerlere ;D
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,662
Mesajlar
1,521,822
Kayıtlı Üye Sayımız
166,519
Kaydolan Son Üyemiz
cagatayuysal

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst