yavuz-çelikel
www.isteataturk.com
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster
yazdıklarınla aynı düşünüyorum.
yazdıklarınla aynı düşünüyorum.
Abi neden ön yargılı davranıyorsunuz, low yoksa güçlü 1. vites varmış, low'a ihtiyaç kalmıyormuş.jeep' Alıntı:ön arka bağımsız .. belli ki asfalt için üretilmiş. Low yok o yüzden arazi aracı diyemeyeceğim. Binek araç olarak değerlendirilmeli. suzukinin 4x4 binekleri gibi. Bizim bildiğimiz Offroad gibi offroad durumundan çok uzak. Ama beklentiler ne yönde bilemiyorum. Bugün jeep rubiconlarda arazi şanzımanının oranlarını daha da ağırlaştırıp torku mümkün olduğunca artırıyorlar. Arazide hangi şartlarda kullanırsan kullan kırdığında garanti kapsamına giriyor. Amerikayı yeniden keşfetmemek gerek. Kısaca yol dışı değil de kötü yol içi diyebiliriz ;D
Bende duster piysaya çıktığı günden beri 1. vites orarnını soruyorum ama daha cevap veren çıkmadı. ;Djeep' Alıntı:Güçlü 1.vites derken oranı nedir..?? Ayna mahruti oranlarınız kaç? Sayılarla bilimle konuşursak, biribirimizi daha iyi anlarız.
En basit şu an uğraştığımız fordF250 motordan çıkan güç otomatik 727 şanzımanda 1.vites oranı 3,27. bu arazi şanzımanında 1:2 oranında low oluyor oradan ayna mahruti 3,18 de oradan düşünce doğru ger dişlilerine 2,13 de orada düşüyor.. Lastik çapınıda hesabın içine katınca ortada gear ratio tabloları filan derken neler yapabileceğini hissediyoruz.. Bizim dediğimiz offroad bu şekilde başlıyor.. ;D
Yeni trend bu mu?yavuz-çelikel' Alıntı:Niyazi abi keşke sende öyle demeseydin.
sisdagili61' Alıntı:Ne yapayım Yavuz bey, huyum böyle.
Ben kendi görüşümü yazdım yemin olsun hiç kimseyi incitmek gibi bir niyetim asla olmadı olmazda,
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
berk' Alıntı:abı konuyla alakasız olcak ama affına sığınarak türkülerle kalın ne demek ? ben çok denedim ama beceremedım birlikteliğimiz kısa surelımı olcak yoksa uzun vadelı mı bıseyler olmalı ?