Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 357
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 60,012
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Ne alaka? Adamlar biraz daha lüks bir araç alıyor diye görgüsüz mü oldular?
 

Etiketler
Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Sevgili Niyazi arkadaşım, sloganının çok hoş ve anlamlı bir öyküsü varmış. Duygu dolu olarak okudum, kutlarım seni...
Tanışmak umuduyla, mutlu kal.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Bence çok güzel bir araç. Olumsuz yorumların bir kısmı DUSTERı kıskananlar tarafından yapılmış. Bilinçsizce sırf duster motorlu diye karalamışlar. Belki içi duster diye söylenmeden yeni bir araç çıkıyor deyip tanıtılsa olumsuz yorum yapanlardan bazıları çok güzelmiş derlerdi.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Gayet güzel olmuş, benzetildiği araçlar kadarda pahalı olmaz.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Bu arabayı gözümü kapar alırım. En çok çizilip ezilecek bölgeleri plastik. Tampon ve çamurluklardan yedek birkaç tane al eve koy. Kaporta eğrisel hattı yok, düz levhalar, tamir boyası çok kolay. Dizel makul güçte motor. LandRover'in hem şehir içi kullanımına da çok uygun versiyonu gibi. Sitesinde kaporta özelliklerine bakmadım. Birde Tüm kaportayı alüminyum yapsalar, alüminyun kaporta+sert plastik eklentiler, harika olur.
Duster'ın da başarısı burdan geliyor. Geniş toplum kitlesinin farklı farklı beklentilerini üzerinde toplaması. Bu arabada böyle.Geleceği parlak diyorum. Bu tür ürünlerin eski 4x4 tekellerinin saltanatını yıktığı ve bir zümreden halka indirmesini çok tasvip ediyorum.
 




Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

suzuki jimy'e, lada niva ya göre çok iyi, ayrıca alman malı, nasıl telmaşa yahu..japon arabalarının 1970-80 li yıllardaki birçoğunda, ustalar şanzımanların çelik değil sertleştirilmiş plastik olduğunu söylerlerdi. Asıl telmaşa onlar..Zaman içerisinde bu arabayı takip etmek lazım, tutulacağını umuyorum.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster


Mimar, caponcular herşeyi bilir; hatta bir bakışta teşhisi koyar da o makinanın geleceğini bile kestirir. ;D ;D ;D

Binmesine ve kullanmasına gerek de yoktur. Caponlar sezgileri mi geliştiriyor nedir? Var bi hikmeti. ;D ;D ;D
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

"ADVANTAGE
Ageless design in colored plastic, simply made for eternity: The symbiosis of zync-coated steel, aluminium and plastic makes the body endure hardest environmental conditions for at least 20 to 25 years.."

Türkçe meali : renkli plastik ile yaşlanmayan tasarım, sonsuzluk için yapıldı..galveniz çelik, alüminyum ve plastik birlikteliği ile, en zor çevre şartlarında gövde en az 20-25 yıl dayanır.
20-25 yıl dayanacak kaporta, tam şasi, dizel motor, 4 çeker, 13000 euro fiyat..garson bana duble olsun derim ben..))
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster








mimar bey,aklınız plastik şanzuman işini kabul ediyormu.bu nasıl bir safsata siz umun bakalım tutulmasını,bizde türkiyeye de getirilmesini umalım.bakalım trabant lar gibi getiren gemide dökülmeye başlayacaklarmı
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Satyn tyt.fan, uzun yıllar arap ülkelerinde büyük şantiyelerde çalıştım. Şantiyelerimizde iş makinaları ,kamyonlarla birlikte bizler için chevrolet silverado, gmc, suzuki, toyota gibi 4 çeker arabalarımız da vardı.
Bir de bu araçların bakımı için orta ölçekte mekanik atölyelerimiz ve ustalarımız olurdu. 80li yıllarda japon arabalarının o yıllarda yükselişe geçtiği yıllardı, bana oradaki ustaların söyledikleri, japon arabalarının bazılarında çok sertleştirilmiş plastik şanzıman var demişlerdi. Onların plastik dediği, karbon elyaf da olabilir. Ama japon arabalarını çok aşağılarlardı. Ben ustalardan duyduğumu aktardım.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster





ben çocukken 70 lerde honda filan türkiyeye ilk girdiğinde japon malı tapondur-telmaşadır- karalaması çoktu.şimdi tüm sektörlerde başı çekiyor adamlar
ama birde yaşadığımız dönemin çin malı gerçeği var,eski doğu bloğunun sisteme kaynamaya çalışırkenki üretimi var,ali beyde bence telmaşa diyerek böyle bişi söylüyor.aktarma organları çalışırken sürtünmeden ortaya çıkan ısıyı ,o ısının kızdırdığı makina yağını düşünün hangi plastik bazlı ürün buna dayanır sizce
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

kim üretmiş, nerde üretmiş, üreten firma daha önce
seri üretim ne yapmış? yedekparçası servisi vs varmıymış?
hiç bir şey bilinmezken, görüntüden aracın içi tel tel dökülürken piyasaya çıkmamış bir araç için
nasıl harika diyebiliyorsunuz? aklım almıyor.
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster

Baştan beri bu topik'i takip ediyorum, zaman zaman FB/GS gibi olup olup dalgalanıyor konular ama hoş bir çekişme seziliyor. Kabalaşılmadan sürdürülmesini kutluyorum şahsen kendi adıma (ne kadar bana düşer bilemem ama sadece içimden geldi). :-[ :-[

Her ne kadar fazla bir teknik bilgim yoksa da, 58 yaşın ve 45 senelik direksiyon tecrübesinin biraz kalıntısı vardır diye düşünüyorum. Ve ben de her ne kadar Amerikan'cı da olsam, Japon araçlarını nazik de bulsam; Toyota, Mitsubishi ve Nissan'ın arazi araçlarının (4x4) hakkını teslim etmek gerektiğini düşünüyorum.
Mesela bir LandCuriser, Lancer, Patrol'un "çöl canavarı" ünvanlarını unutmak olabilir mi, bilmiyorum...
:
 

Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster


Size katılırım sayın VAP. Zaten kimsenin, caponların arazi kabiliyeti ile ilgili bir kuşkusu yok. Özellikle toyotaya şapka çıkarırım.

Lakin bu, diğerlerinin "hiç işe yaramaz" olduğu anlamına gelmez. Her aracın kendince olumlu yanları da vardır. Polemikler, "şu şu şu işe yaramaz"dan çıkıyor.
 



Ynt: Dışı Travec Tecdrah - İçi Dacia Duster



Şeyh uçmaz ama müridleri uçurur malum olduysa olabilir