Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan AYDURAN Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 377
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 92,697

Hangisini Tercih Edersiniz?

  • Discovery I 3.9 V8

    Kullanılan: 129 53.3%
  • Discovery 2.5 TD

    Kullanılan: 113 46.7%

  • Kullanılan toplam oy
    242
Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

Tempus' Alıntı:
abi 10 sene sonra bu arabalar off roada sokup cikan zararlari, hasarlarida makul fiyatlarda karsilanabilir hale gelirse tabiki dusunulebilir. Ama 50 sene onceki mekanik araclari hala kullandigimizi dusunursek, 10 sene sonrada bence en sorunsuzu gene mekanikler olur

Kesinlikle haklısın, mekanik olanları toplayıp toplayıp kullanacağız. Ben bu konuda seninle hemfikirim.
Benim demek istediğim, geçen Ankarada yapılan gezi gibi tamamen mekanik CJ nin yanında bir sürü elektroniği olan VX100 v.b. araçlarda aynı arazide olacak.
Sizin gibi çok sert off road yapanlar değil belki ama normal düzeyde off road yapanların tercihleri bu tür araçlardan yana olacak.

Türkiyedeki satış rakamlarına bakıldığında VX100, D III ve GC geleceğin arazi araçları olarak görünüyor.
 

Etiketler
Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

beyaz d1 gerçekten çok hoş,tabiki birde çamurlu halini görmek lazım,bence hoş olmayacak
en kamuflajlı renk ct sarısı,opak boya olmalı,metalıik boya çizikleri çok gösteriyor ve tedavisi zor,yamasıda zor
veya beyaz olabilir ,porselen katkılı ,opak renk (c ve E serisi merso lardaki renk)
d3 lerin arazideki ilerlemesi (rock crawling ) çok iyi,adeta sürünerek gidebiliyor,terrain responce işini çok iyi yapıyor
diğer araçlarda siz araca daha hoyrat davranıp kaba kuvvetle işi çözmeye uğraşırken,d3 de sistem daha akılcı motor ve aktarma yönetimi sergileyip
aracı kırmanıza da mani olabiliyor,dif.kilitlenip açılıyor,unuttu ,zorlandı,sıyırdı,kırıldı derdi yok,en efektif olarak kullanıyor,yılların,(60 gibi)birikimden yararlanıyorsunuz sizde,
selamlar
 



Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

disco'sunda otomatik vitesi olup da düz vitese geçmek isteyen olursa bana haber etsin. Otomatik vites arıyorum.
 




Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

Tempus' Alıntı:
canın sıkılıyo senin :smiley:
sol ayağım artık dayanmıyor. Ya arabayı satıp otomatik binek alacağım ki hiç çekici gelmiyor. Ya da arabayı otomatiğe çevirecegim. Elimde r380 ve mt82 var. Istediği ile takas yaparım.
 

Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

edaghan' Alıntı:
sol ayağım artık dayanmıyor. Ya arabayı satıp otomatik binek alacağım ki hiç çekici gelmiyor. Ya da arabayı otomatiğe çevirecegim. Elimde r380 ve mt82 var. Istediği ile takas yaparım.

abi ne diyimki millet düz vitesini ariyor sen otomatiğini ;D gerçi bende arazide otomatik kullanıyordum düz vitese geçtim daha alışamadım, 3-4 kere gitsem böyle debriyaj balatası yanıcak :smiley:
 


Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

edaghan' Alıntı:
sana da tez zamanda disco v8 diliyorum. Suzuki için alıcı bulayım istersen

yok suzukiyi satmak zaten hiç problem değil, çok temiz ve iyi yapılı fiyatı makul satarsam birkaç günde gider.
ama bir süre kullanıcam bugün baya sert arazidede denedim memnun kaldım.

v8 yapacağım aracı aceleye getirmiycem onun parası kenarda duruyor gibi zaten yavaşdan uygun araç bulunca yapıcam, belki suzuki hiç satılmaz. birisi uzun yol ve kamp aracı birisi ağır off road aracı olur
 



Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

Tempus' Alıntı:
v8 yapacağım aracı aceleye getirmiycem onun parası kenarda duruyor gibi zaten yavaşdan uygun araç bulunca yapıcam, belki suzuki hiç satılmaz. birisi uzun yol ve kamp aracı birisi ağır off road aracı olur

Aynı şeyi tarif ediyorsun Kürşad, uzun yol için de ağır off-road için de Disco'yu anladım da Suzi'yi neden tutacaksın ki? ;D ;D ;D
 

Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

nkurtkaya' Alıntı:
Aynı şeyi tarif ediyorsun Kürşad, uzun yol için de ağır off-road için de Disco'yu anladım da Suzi'yi neden tutacaksın ki? ;D ;D ;D

Disco 1 yaparsam suziyi tutmam da disco 2 v8 yada vx100 gibi bisey yaparsam fazla modifiye etmem standarta yakın kullanırım sadece uzun yol, kamp gibi yerlerde kullanırım , ama istedigim gibi bir disco 1 yapmaya bugun baslasam 6 ay sürer zaten
 

Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

Tempus' Alıntı:
Disco 1 yaparsam suziyi tutmam da disco 2 v8 yada vx100 gibi bisey yaparsam fazla modifiye etmem standarta yakın kullanırım sadece uzun yol, kamp gibi yerlerde kullanırım , ama istedigim gibi bir disco 1 yapmaya bugun baslasam 6 ay sürer zaten

Disco 1'e karar verdiysen, aracı bulduktan sonra en fazla 2 aya hazır olur. Yapılacaklar belli, paket program olarak hazır :smiley:
 

Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

nkurtkaya' Alıntı:
Disco 1'e karar verdiysen, aracı bulduktan sonra en fazla 2 aya hazır olur. Yapılacaklar belli, paket program olarak hazır :smiley:

hala kararsızım, suzukının 2-3 ay deneme performansına baglı aslında birde bir ara discovery 1 i arazide kullanıp deniycem arkadasımın. şu an suzuki iyi gibi geliyor sorunsuz bir araç. Disco 1 gibi bir araca girersem herşeyini sıfırladığım yeni baştan yaptığım sorunsuz bineceğim bir araç olmalı.
 

Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

Tempus' Alıntı:
hala kararsızım, suzukının 2-3 ay deneme performansına baglı aslında birde bir ara discovery 1 i arazide kullanıp deniycem arkadasımın. şu an suzuki iyi gibi geliyor sorunsuz bir araç. Disco 1 gibi bir araca girersem herşeyini sıfırladığım yeni baştan yaptığım sorunsuz bineceğim bir araç olmalı.
merhaba discovery v8 ile ilgili biraz bilgiye ihtiyacım var.durumum kısaca şöyle
1996 model 117 binde 3.9 benzinli bir araç buldum.fiyatı 15000 tl ye kadar indirdim.servise götürdüm bana 800 kuruş yakar ve parçası çok pahalı deyip aracı almaktan vazgeçirdiler.araçta manifolt contaları ve alt takımdaki viraj demir lastiklerinden başka pek problem çıkmadı.hava akışmetresi bozuk ve bedeli 2450 liraymış bu doğrumu acaba.
 



Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 TD Tercihi

mustafazor' Alıntı:
merhaba discovery v8 ile ilgili biraz bilgiye ihtiyacım var.durumum kısaca şöyle
1996 model 117 binde 3.9 benzinli bir araç buldum.fiyatı 15000 tl ye kadar indirdim.servise götürdüm bana 800 kuruş yakar ve parçası çok pahalı deyip aracı almaktan vazgeçirdiler.araçta manifolt contaları ve alt takımdaki viraj demir lastiklerinden başka pek problem çıkmadı.hava akışmetresi bozuk ve bedeli 2450 liraymış bu doğrumu acaba.

Benden tavsiye önce götürdüğünüz servisi değiştirin ;) Bu araçları daha iyi tanıyan bir servis bulun.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,688
Mesajlar
1,522,200
Kayıtlı Üye Sayımız
166,533
Kaydolan Son Üyemiz
Beratin

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst