Ynt: Discovery V8 - Discovery 2.5 Td Tercihi
Nejat bey şu düşük km olayı benim kafamı kurcalıyor.
Bu aralar yeni bir araç ararken biraz araştırma yaptım, bazı ülkelerde servisler 100bin km lik bakımı 60bin km de bile yapabiliyorlar, sırf araç 4-5 yaşına geldi diye. Ve yine bizim buralarda genelde yapılanın aksine sadece triger seti değişmek yerine antifrizden başlayıp ne kadar motor sıvısı varsa değiştirenler de var. Tabi okkalı bir fiyat çıkıyor.
Biz ise burada düşük km'li araçların çıkarttığı garip garip sorunları okuyoruz forumlardan, çünkü düşük km'li araç ya km'si ile oynanmış araç oluyor, ya da vakti geldiği halde sırf km'si ilerlememiş diye bakımı aksatılmış araç. Hani kullanma klavuzunda antifriz değişimi için 5 yıl ya da 150bin km, hangisi önce gelirse yazan araçlar var ya, bizde onu 150bin km, ne zaman gelirse diye yorumlayanlar var, bu arada aracın ilk sahibi değişmiş ve kullanma klavuzu da kaybedilmiş oluyor, ikinci sahibinin elinde de genelde servise uğramadığı için antifrizi hatırlayan yok araç aklı başında bir ustayı görene kadar. Artı o gün 200 bin'de falan gelirse şanslısınız. Diğer motor sıvıları ise allah kerim, aracın ömrü boyunca değişmezler genelde.
Bunları da değerlendirmek lazım araç alırken.
Nejat bey şu düşük km olayı benim kafamı kurcalıyor.
Bu aralar yeni bir araç ararken biraz araştırma yaptım, bazı ülkelerde servisler 100bin km lik bakımı 60bin km de bile yapabiliyorlar, sırf araç 4-5 yaşına geldi diye. Ve yine bizim buralarda genelde yapılanın aksine sadece triger seti değişmek yerine antifrizden başlayıp ne kadar motor sıvısı varsa değiştirenler de var. Tabi okkalı bir fiyat çıkıyor.
Biz ise burada düşük km'li araçların çıkarttığı garip garip sorunları okuyoruz forumlardan, çünkü düşük km'li araç ya km'si ile oynanmış araç oluyor, ya da vakti geldiği halde sırf km'si ilerlememiş diye bakımı aksatılmış araç. Hani kullanma klavuzunda antifriz değişimi için 5 yıl ya da 150bin km, hangisi önce gelirse yazan araçlar var ya, bizde onu 150bin km, ne zaman gelirse diye yorumlayanlar var, bu arada aracın ilk sahibi değişmiş ve kullanma klavuzu da kaybedilmiş oluyor, ikinci sahibinin elinde de genelde servise uğramadığı için antifrizi hatırlayan yok araç aklı başında bir ustayı görene kadar. Artı o gün 200 bin'de falan gelirse şanslısınız. Diğer motor sıvıları ise allah kerim, aracın ömrü boyunca değişmezler genelde.
Bunları da değerlendirmek lazım araç alırken.