Defender benzinli sahipleri buraya!...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan murat atak Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 120
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,742
Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

turgay bey adanaya gelirseniz beklerim bir çayımı içersiniz defender hakkında detaylı konuşuruz motor ile ilgili gelişme olursa burada paylaşalım arkadaşlarada banada yardımı olur belki iyi günler saygılar :smiley:
 

Etiketler
Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

bi haftalık 90 model def sahıbı olarak benı aranıza alın arkadaşlar. :smiley: benım de arac görevlendirmeden cekilirken cekme belgesıne alınırken motor hacmını 2950 trafık tescılındede 2950 yazmış ruhsatda böyle şuanda iyi mi kötümü anlayamadım? yani biraz daha böyle binip % 30 yukseltıp ilerde v8 atayımmı yok sa düzelteyimmi mühendis birisiyle konustum silindir kapagını ac göreyim 2500 izninine imza atayım dıyor benım arac sadece 28000 de kendı aracın olsa actırımıydın diyecektım susututum at corbayı imzalayayım demek istiyor sanırım. otokara mail atdım ardından fax cekkım arayayıp konuştum aracın üretiçi firma bilgilerini 2 haftaya anca gönderecekler. alan arkadaşda bu araca pilan proje cızdırmış ( kamyonet ) yazılmış 4+1 yapmış ama pilandada dizel yazılmış ondan sonra ruhsata benzınli 2950 gecmiş :D :D o pilana göre gidip dizelimi yapsam 4+1 yazdığı için gidip hususi arazi taşı oldugunu iki yılda vizeye girmesi gerektınımı söylesem benım durum haha karışık hadi baklalım 3 yanlış bi dogruyu götürüyormu ??? ??? beynim oksijensiz kaldı :-\
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

DR.ÖZHAN' Alıntı:
bi haftalık 90 model def sahıbı olarak benı aranıza alın arkadaşlar. :smiley: benım de arac görevlendirmeden cekilirken cekme belgesıne alınırken motor hacmını 2950 trafık tescılındede 2950 yazmış ruhsatda böyle şuanda iyi mi kötümü anlayamadım? yani biraz daha böyle binip % 30 yukseltıp ilerde v8 atayımmı yok sa düzelteyimmi mühendis birisiyle konustum silindir kapagını ac göreyim 2500 izninine imza atayım dıyor benım arac sadece 28000 de kendı aracın olsa actırımıydın diyecektım susututum at corbayı imzalayayım demek istiyor sanırım. otokara mail atdım ardından fax cekkım arayayıp konuştum aracın üretiçi firma bilgilerini 2 haftaya anca gönderecekler. alan arkadaşda bu araca pilan proje cızdırmış ( kamyonet ) yazılmış 4+1 yapmış ama pilandada dizel yazılmış ondan sonra ruhsata benzınli 2950 gecmiş :D :D o pilana göre gidip dizelimi yapsam 4+1 yazdığı için gidip hususi arazi taşı oldugunu iki yılda vizeye girmesi gerektınımı söylesem benım durum haha karışık hadi baklalım 3 yanlış bi dogruyu götürüyormu ??? ??? beynim oksijensiz kaldı :-\
sayın hocam defenderde v 8 değil ise 2500 üstünde bir motor yoktur ancak iran hindistan vs montajlarda vardır sizin araç ingilizmi otokarmı saygılar
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

AZ MASRAFLA benzinli defenderini DİZELE çevirmek isteyen arkadaşlar özelden görüşelim model olarak 87 ve üstü tercihimdir resmi olarak olmayan resmi olarak yapılma imkanı teklifim 1 adet araç için geçerlidir prosedür gayet masrafsız vede az sadece tüv le sınırlı desem yeridir özellikle temiz kupalı olan araçlar çok daha uygun fiata mal edebilme imkanı saygılarımla
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-land-rover-defender-orijinal-ingiliz-3-9-v8-motor-190-hp-45580276/detay/#
Selamlar,
Yukaridaki ilanda 3.9 v8 motor atilmis.Acaba %30 sarti nasil halledilmis?Yanlis hatirlamiyorsam Yavuz beylerde Hakan beyin DEV :smiley: aracinda bu motoru edelbrock karbüratörle kullandilar ve lpg ile cok makul bir tüketim degeri elde ettiler.Mevzuatin dogrusunu bir türlü ögrenemedim,forumda okuduklarimdan da kafam karisti.%30 fazlasi ya da ayni markanin kullandigi diger herhangibir motoru koymak konusunda dogrusu nedir?Eger bu motorlari koyabiliyorsak edelbrock karbüratörle ve otomatik sanzimanla kullanmak isterim.Forumda baska 3,5 ya da 3,9 kullanicisi varsa tuketim degerlerini ve iyi-kötü yönlerini yazabilirler mi?Bu motorlari bulmak cok zor mudur?Eger motoru bulmak zorsa baska parcalarinida kullanabilecegim donör bir arac almak niyetindeyim.(klima vs.)Motor ve otomatik sanzimanini birlikte herhangibir oynama yapmadan kullanabilirmiyim?Otomatik vites aracin ruhuna uymuyor farkindayim ama genel olarak kullanilmama sebei nedir?
Bu konu benim icin önemli cünkü (her ne kadar üstatlar deli isi oldugunu söylesede) agir bir revizyona baslamak niyetindeyim.Dizel ya da benzine göre ayri planlamalar yapmam, ustalarini ayarlamam gerekiyor .Tüm hazirliklari tamamlamadan da baslamak istemiyorum.Araci bulmak bir sekilde kolay ancak en basta motor mevzusunun halledilmesi gerekiyor.Büyük hacimli motorlar mevzuata uygun olmayacaksa veya devlet dairelerinde sürüneceksem mecburen puma motor kullanacagim cünkü.
Verilecek yanitlar icin simdiden tesekkürler
 



Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

sync' Alıntı:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-land-rover-defender-orijinal-ingiliz-3-9-v8-motor-190-hp-45580276/detay/#
Selamlar,
Yukaridaki ilanda 3.9 v8 motor atilmis.Acaba %30 sarti nasil halledilmis?Yanlis hatirlamiyorsam Yavuz beylerde Hakan beyin DEV :smiley: aracinda bu motoru edelbrock karbüratörle kullandilar ve lpg ile cok makul bir tüketim degeri elde ettiler.Mevzuatin dogrusunu bir türlü ögrenemedim,forumda okuduklarimdan da kafam karisti.%30 fazlasi ya da ayni markanin kullandigi diger herhangibir motoru koymak konusunda dogrusu nedir?Eger bu motorlari koyabiliyorsak edelbrock karbüratörle ve otomatik sanzimanla kullanmak isterim.Forumda baska 3,5 ya da 3,9 kullanicisi varsa tuketim degerlerini ve iyi-kötü yönlerini yazabilirler mi?Bu motorlari bulmak cok zor mudur?Eger motoru bulmak zorsa baska parcalarinida kullanabilecegim donör bir arac almak niyetindeyim.(klima vs.)Motor ve otomatik sanzimanini birlikte herhangibir oynama yapmadan kullanabilirmiyim?Otomatik vites aracin ruhuna uymuyor farkindayim ama genel olarak kullanilmama sebei nedir?
Bu konu benim icin önemli cünkü (her ne kadar üstatlar deli isi oldugunu söylesede) agir bir revizyona baslamak niyetindeyim.Dizel ya da benzine göre ayri planlamalar yapmam, ustalarini ayarlamam gerekiyor .Tüm hazirliklari tamamlamadan da baslamak istemiyorum.Araci bulmak bir sekilde kolay ancak en basta motor mevzusunun halledilmesi gerekiyor.Büyük hacimli motorlar mevzuata uygun olmayacaksa veya devlet dairelerinde sürüneceksem mecburen puma motor kullanacagim cünkü.
Verilecek yanitlar icin simdiden tesekkürler
yavuz bey ben son olarak 3.5 motorun daha uygun olduğuna karar verdim 3.9 dısko motorda beyin ve bir kısım elektirik tertibatı istiyor ayrıca malıyet 10 bin artı işletmek size kalmış eğer otomatık olursa 12 bin civarı sanırım v8 dosyası benim için kapandı çünkü bu fiyatlara daha da harcamak düşündürücü bu şekilde binmeye devam tüm benzinli dostlara saygı ve sevgilerimi sunarım ;)
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

foremost' Alıntı:
yavuz bey ben son olarak 3.5 motorun daha uygun olduğuna karar verdim 3.9 dısko motorda beyin ve bir kısım elektirik tertibatı istiyor ayrıca malıyet 10 bin artı işletmek size kalmış eğer otomatık olursa 12 bin civarı sanırım v8 dosyası benim için kapandı çünkü bu fiyatlara daha da harcamak düşündürücü bu şekilde binmeye devam tüm benzinli dostlara saygı ve sevgilerimi sunarım ;)

Sayın foremost,öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
Puma motorda yaklaşık bahsettiğiniz rakamlara çıkıyor.Çok bir fark yok aralarında o zaman.Birde 15-16 bin Tl civarında komple araçlar var zaten.Ancak komple araç alıp kullanmaya kalktığımızda bu seferde donörüde hurdaya çıkartma prosedürü var galiba.Bu konuları tam olarak netleştirmeden başlamak niyetinde değilim.Otomatik vitesin ne gibi eksileri olabilir?
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

sync' Alıntı:
Sayın foremost,öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim.
Puma motorda yaklaşık bahsettiğiniz rakamlara çıkıyor.Çok bir fark yok aralarında o zaman.Birde 15-16 bin Tl civarında komple araçlar var zaten.Ancak komple araç alıp kullanmaya kalktığımızda bu seferde donörüde hurdaya çıkartma prosedürü var galiba.Bu konuları tam olarak netleştirmeden başlamak niyetinde değilim.Otomatik vitesin ne gibi eksileri olabilir?
yavuz bey arazıde düz benim tercihimdir ancak otomatığınde rahatlığı tartışılmaz bana söylenen otomatık defender yapacak olan usta hurdaya çıkmış bir 3.9 dıskonan monte olacaktı ve bana işletebileceğimi söyledi ama bu parayı vermektense mümkünse puma üzerinde yoğunlasırdım daha mantıklı bir seçim olacaktır saygılar
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

Arkadaşlar ben aracıma lpg haricinde 20 (yirmi)tl ye euro dizel taktırdım %20 civarında tasarruf taptı + motor ekstra güçlendi isteyenlere resmini çekip koyabilirim. Çok basit bir sistem ama çok faydalı. LPG ile çalışırken aynı zamanda 150- 200 km de yarım litre civarında euro dizel yakıyor. Euro Dizel bir şişe ile konuyor bir hortum vasıtası ile karbüratöre giriyor. Motor ısındıkça yavaş yavaş buhar olarak karışıma takviye yapıyor. LPG kuru olduğu için bu karışımda hafif yağlı olduğundan sekmanlara fayda sağlıyor.
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

Abi resmini görürsek çok sevinirim, özellikle karbüratöre bağlandığı yeri, mazot vermek nasıl olur bilmiyorum ama eskiden ince yağ denemiştim kısa süreliğine, hemen egzostan duman atmıştı, ne kadar vermem gerektiğini ayarlayamamıştım. Yağ veya mazot fazla olursa kurum yapar bence, dediğiniz gibi buharı gidecek kadar yapabilirsek kurum olayının da önüne geçilir... %20 tasarruf çok ciddi bir rakam bence :smiley: 50 kuruş yakan araç 40 kuruşa düşecek.

Selamlar
 




Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

benzıne gectıgındede mazot akmaya devam ederse sorun olmaz mı? yoda sarsıntıdan vs vs mazot akışı bozulup motora zarar vermesın ?
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

Ben benzinde de kullanıyorum hiç bir problem yok sadece benzinde biraz yüksek çalışıyor. Ayrıca benim arabamda bu yeni değil 2 senedir kullanıyorum. Yağ işine gelince yağ kalın geliyor fazla verildiği içinde duman yapar ama euro dizel çok uygun
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

karakartal01' Alıntı:
Arkadaşlar ben aracıma lpg haricinde 20 (yirmi)tl ye euro dizel taktırdım %20 civarında tasarruf taptı + motor ekstra güçlendi isteyenlere resmini çekip koyabilirim. Çok basit bir sistem ama çok faydalı. LPG ile çalışırken aynı zamanda 150- 200 km de yarım litre civarında euro dizel yakıyor. Euro Dizel bir şişe ile konuyor bir hortum vasıtası ile karbüratöre giriyor. Motor ısındıkça yavaş yavaş buhar olarak karışıma takviye yapıyor. LPG kuru olduğu için bu karışımda hafif yağlı olduğundan sekmanlara fayda sağlıyor.
karakartal01 sanırım Adanalısınız, Defender sayısı düşündüğümden daha çok bu sevindirici bu durumda ustada konusunda sıkıntı olmayacak...
 

Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

Turgay sen Adanada imişsin istersen gel Kadirliye hemen taktıralım. Ben Kadirliliyim takan ustada Kadirlide
 



Ynt: Defender benzinli sahipleri buraya!...

sistem düzgün kuruluysa düşünülebilir fotolar yokmu beklıyoruz :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,846
Mesajlar
1,524,572
Kayıtlı Üye Sayımız
166,647
Kaydolan Son Üyemiz
Pw250

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst