http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-land-rover-land-rover-defender-orijinal-ingiliz-3-9-v8-motor-190-hp-45580276/detay/#
Selamlar,
Yukaridaki ilanda 3.9 v8 motor atilmis.Acaba %30 sarti nasil halledilmis?Yanlis hatirlamiyorsam Yavuz beylerde Hakan beyin DEV

aracinda bu motoru edelbrock karbüratörle kullandilar ve lpg ile cok makul bir tüketim degeri elde ettiler.Mevzuatin dogrusunu bir türlü ögrenemedim,forumda okuduklarimdan da kafam karisti.%30 fazlasi ya da ayni markanin kullandigi diger herhangibir motoru koymak konusunda dogrusu nedir?Eger bu motorlari koyabiliyorsak edelbrock karbüratörle ve otomatik sanzimanla kullanmak isterim.Forumda baska 3,5 ya da 3,9 kullanicisi varsa tuketim degerlerini ve iyi-kötü yönlerini yazabilirler mi?Bu motorlari bulmak cok zor mudur?Eger motoru bulmak zorsa baska parcalarinida kullanabilecegim donör bir arac almak niyetindeyim.(klima vs.)Motor ve otomatik sanzimanini birlikte herhangibir oynama yapmadan kullanabilirmiyim?Otomatik vites aracin ruhuna uymuyor farkindayim ama genel olarak kullanilmama sebei nedir?
Bu konu benim icin önemli cünkü (her ne kadar üstatlar deli isi oldugunu söylesede) agir bir revizyona baslamak niyetindeyim.Dizel ya da benzine göre ayri planlamalar yapmam, ustalarini ayarlamam gerekiyor .Tüm hazirliklari tamamlamadan da baslamak istemiyorum.Araci bulmak bir sekilde kolay ancak en basta motor mevzusunun halledilmesi gerekiyor.Büyük hacimli motorlar mevzuata uygun olmayacaksa veya devlet dairelerinde sürüneceksem mecburen puma motor kullanacagim cünkü.
Verilecek yanitlar icin simdiden tesekkürler