sayın dustero , bakın tutarsızlığınızı tekrar ortaya koymuşsunuz :
"...ama iş off road'a yani etaplara engebelere yokuş inip derin çamurlara gelince orda durun diyorum ..."
bence esas orada duster dursun , size gönderdiğim mesajda açıkça yazıyor çapraz askıda duster kalır subaru gider... Eh sizin bahsettiğiniz engebeler, derin çukurlar vs zaten hem çapraz askı riskini fazlaca içerir hem de çekiş sisteminin üstünlüğünü daha da açık şekilde ortaya koymasını sağlar subaru'nun...
bu da sizin tutarsızlığınızı ispatladı , bence fazla yazıp da daha fazla batmayın lütfen.
Duster iyidir hoştur , az yakar , vergisi düşüktür , parasının karşılığıdır fakat arazide bir Foresterdan iyidir dediniz mi , orada duuuuurrr
bu konuda başka yazmayalım , herkesin çekeri kendine 4
bu 80 cm karda gitme meselesini ben zaten ciddiye aldığımdan değil latife olarak yazdım. Fakat sonradan da 60 cm karda gitti diye iddialar geldi o da başka yani
bu arada bende zaten legacy var sayın monti , outback değil ama yine de diz mesafesi çok çok iyi. Duster o kadar değil bu konuda. Buna rağmen arkaya 2 koltuk koyunca ortada kalan yeri kastetmiyorum. Çocuk koltuğu ile şöför koltuğunun sırtlığı arasından geçerek arkada ortaya oturmaya çalışan kişinin sıkışmasından bahsediyorum.