DuSTeRo
Kamp I
- Mesajlar
- 175
- Tepkime Puanı
- 0
Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi
[/size]o alıntı yaptığın arkadaşında bildiği yanlış bişey var duster'da kilitli difransiyel vardır oda öndedir sadece arkada yoktur difransiyel kilidi lock modu odur sert zeminlerde direksiyonu biraz fazla çevirirseniz araç kendini kasar direksiyon ağırlaşır. çapraz askıda amatör bir şöförle bile forester elbet gidecektir ama duster'ın kalıp kalmayacağı biraz kaldığı çaprazın açısına eğimine birazda kullanıcısına bağlıdır duster'ın dilinden iyi anlayan biri olması gerekir üstündeki subarudan aşağı kalan sistem gereği. saygılar[size=78%]
ya yeğen yeni almış abi kalkalımda kalkalım hadi bi arabamı göreyim falan kırmadım kalktık genelde bu tarz koşular yaparım zaten duster'ı aldıktan sonrada bana hoşlandığım şeyler değişmedi bide tutarlı bir araç olduğu için güven doygusuda yarattı 5000rodajdan beri hep dip gaz babam dip gaz. 1.2 dizel polo ile de denemiştim 5 6 boy rahat açılıyor ama kerata şimdi çipledi neolur bilmiyorum yanımda gider heralde. duster'ı sınıf arkadaşlarıyla kıyaslarsak duster arkadan hep egzos gazı yutmak zorunda kalır en düşük arkadaşı 2.0 140hp ha sahi 1.5 105terios ilede denemiştim 2boy kadar açabiliyorum 140tan sonra bıraktık araç çıktı önümüze ama yetişebilceğini sanmıyorum. yazılım olayını beyine lehim yapan firmalar gerekçesiyle biraz askıya aldım box olayına daha sıcak bakıyorum en azından arıza durumunda çıkarırrım servis aracımı garanti dışı edemez.olguncandan' Alıntı:Dustero, Civic ile Duster'ı mı yarıştırdın? Yanlış anlamadım dimi?
Şayet böyleyse, ikisinin klasmanından tut da mekaniğine ve yakıtına kadar hepsi farklı.... O yarış yarış sayılmaz. ;D ;D ;D
Daha önce takip ettin mi bilmiyorum; bu tunning işini galiba kaneruslu yapıyordu, bir arkadaşımız (youngsun olabilir) yaptırmıştı.
Ümiterkan daha iyi biliyor. Ümitin bir arkadaşı da yaptırdı. Performansı hakkında da youngsun ve ümit daha net bilgi verebilir.
allah allah ya şaşırdım şimdi bi servise gitmenizde fayda var gösterin çok düşük bir ihtimalle ama çok düşük bir ihtimalle bulabilirlernhcteam' Alıntı:zoruma giden de bu zaten.. kesip biçmediğimiz yerlerden geliyor sesler ;D kesip biçip söküp taktığımız yerleri kapatırken hep silikon ve çift taraflı bantlar kullandık... oralardan en ufak bir tıkırtı gelmiyor.. ön göğüsle camın birleştiği yerle direksiyon göbeğinden geliyor ses zırıltı yapıyor.. ellenmedik yerlerdebn geliyor seslerin hepsi :-\ :-\
sevgili forester bak bazı şeyleri yanlış anlıyosun duster ile foresteri etap etap ayırıp karşılaştırdık zaten birbine üstün yönlerini yapabilceklerini sınırlı kalcaklarını yazdık çizdi foresterin üstün olduğu yeride söyledim duster'ın üstün olduğu yeride söyledim bir subaru hayranı olarakta objektif yaklaşıyorum forester ile duster yada xv konusunda eski konulara dönmeyelim madem araç alıcaksınız çok güzel onu konuşalım. arka koltuklardaki diz mesafesinin hatrı sayılır bir uzaklığı çok rahat koltuk takabilirsiniz ve yanal olarakta epey geniştirki 3 tane 75 er kiloluk bayan hiç sıkışmadan oturabilmektedir. bagajda görünüşte küçük gibi duruyor olsada hatrı sayılır bir derinliği vardır. yinede sizin tercihiniz elbetteki karar hakkı sizindir ama öne oturup bi ön koltuğu kendinize göre ayarlayıp arkaya geçip oturmanızı isterim en azından daha kalıcı bir fikir olur.s.forester' Alıntı:sevgili dustero , beni anti-dustercu olarak sınıflandırıyorsan yanılıyorsun.
tek tek detaylı yanıt vermeyeceğim , gerek de yok , subaru'nun da benim tanıtımıma ihtiyacı yok.
159 mesajı hep buraya yazmışsın diyorsun ya , daha önce de 2 defa söyledim , duster alıp almamak konusunda karar ereye çalışan biri olarak nereyi okumam ve nerede yazmam gerekiyor , Land Rover sayfasında mı ?
Ben buraya kendi aracımı anlatmaya değil dusterı okumaya geliyorum , fakat bazı mesajlara cevap veriyorum tabii ki.
Tamam kabul edelim , duster off road açısından Forester'dan daha uygundur , 1 karış karı geçerse vaziyet , Forester orada kalır , duster ise bazen 60 bazen de 80 cm karda gider (burada yazılanlardır bunlar) vs vs. Yani Duster arazide Foresterı solda sıfır bırakır , rahatladınız mı ? beni üzmez yani duster foresterdan daha iyidir iddiaları , öylesine çekilmiş fotolar , sonuçta gerçekler değişmez ve gerçek off roadçılar da bunları okur , güler geçer. Tamam duster arazide daha iyi...
Bu arada ben iç hacim , kullanışlılık ve yakıt açısından duster düşünüyorum , o yüzden forumdayım , fakat dün iyice bir daha baktım , mesela arka koltukta diz mesafesi öyle geniş de gelmedi bana ? Kısmetse 2 tane çocuk koltuğu takacağım arkaya , aralarına kimse geçip de oturamaz gördüğüm kadarı ile. Başka bir araç bakmalı sanırım , bagaj fena değil ama yaşam alanını bilemedim..
sevgili forester bahsettiğim ulaşamama sorunuda buydu zaten bu vidyoyu seneler önce izledim görüntü beni şaşırtmamıştı subaru'yuda iyi biliyorum diyorum size sanırım söylemek istediğim şeyler net anlaşılmıyor tane tane tek tek tekrar anlatacağım. duster arazide subarudan iyidir diye birşey yok arazi okadar geniş bir kavramdırki etabı sınırı ucu bucağı yok. diyorumki subaru üstündeki çeker sistemi itibarı ile düz zeminlerde özellikle 1 karış kar ve sığ çamurlarda duster'dan eksiği yok fazlası vardır diyorum ama iş off road'a yani etaplara engebelere yokuş inip derin çamurlara gelince orda durun diyorum bu yeterince açık ve net bir anlatım tarzı değilmi? duster'ın kapasitesi bu alanda daha iyi diyorum genel bir bağlamda değil her konuda ayrı ayrı öznel bir ayrım yapıyorum. duster ordaki hondadanda diğer araçlardanda daha başarılırdır bunu size vidyo ilede gösterebilirim. vidyoyu 2.40ıncı daikakaya alırsanız bunu sizde görebilirsiniz. [flash=200,200]http://[SIZE=78%]http://www.youtube.com/watch?v=9OHwnKGDvxc&feature=related[/SIZE][/flash]s.forester' Alıntı:sayın dustero :
şu sizin cümleniz: "...sayın forester elbetteki subaruyu yabana atıcak değilim heleki üstündeki 4çeker sisteme nissan dahi ulaşamamışken..."
e dusterın sistemi değil mi bu (nissandan alınan sistem), bu durumda nasıl duster arazide subarudan iyi oluyor ?
şu videoya "yönlendirme, karalama" diye etiket koyanlar , bir park etmiş forester fotosuna bakıp da karar veriyorlarsa diyecek bir tek kelime yok
http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs
şu satırlar da off roadı sanırım sizden benden daha iyi bilen birine ait , eski sayfalara bakınca zaten görüyorsunuz , tek kelime eklemiyorum :
" ...ön tekerler çamurrda yada buz üzerinde patinaj yapan araç duster ise yoluna devam eder.subaru ise yine devam eder.yeti, tiguen,q3,q5,q7 gibi haldex sistemindeki araçlar ise orda kalır.
duster de subaru araçlarda arazide çok iyi araçlardır arkadaşlar.
çapraz askıda ise duster kalır, subaru gider.dusterin kalma sebebi ön veya arkada kilitli difereansiyel olmamasıdır.subaruda ise kilitli diferansiyele ihtiyaç yoktur.çünkü araçta bulunan simetrik 4 çeker sistemi gücü %25 olarak her tekere ayrı ayrı gönderebilme vasfına sahiptir.karşılıklı tekerleklerin birbiri ile çekiş konusunda alakası yoktur.bu yüzden en iyi awd sistemidir..."
[/size]o alıntı yaptığın arkadaşında bildiği yanlış bişey var duster'da kilitli difransiyel vardır oda öndedir sadece arkada yoktur difransiyel kilidi lock modu odur sert zeminlerde direksiyonu biraz fazla çevirirseniz araç kendini kasar direksiyon ağırlaşır. çapraz askıda amatör bir şöförle bile forester elbet gidecektir ama duster'ın kalıp kalmayacağı biraz kaldığı çaprazın açısına eğimine birazda kullanıcısına bağlıdır duster'ın dilinden iyi anlayan biri olması gerekir üstündeki subarudan aşağı kalan sistem gereği. saygılar[size=78%]