veteriner
www.bagbasiveterinerklinigi.com
Ynt: Dacia Duster Muhabbet Köşesi
ama bazılarının iddia ettiği gibi arazi aracı değil, off road aracı hiç değil.
Benim anlamadığım ya da eleştirdiğim aynen sizin de mesajınızda yazdığınız gibi hem tamamen 4x4 değil hafif arazi aracı demişsiniz, hem de off road performansı gayet iyi? bu nasıl oluyor.
Nissanın 4x4 sistemini kullanıyor demişsiniz, bu 4x4 sistemi bu kadar iyi ise nissan bu sistemi neden qasqai dışında pathfinder, navara gibi modellerinde kullanmamış.
Cevap şu çünkü bu sistem suv, crosover gibi her neyse bu kitle kullanıcılarına yönelik bir sistem. Belki de onlar için en iiyisi. Herkes aracını ağır araziye sokmak zorunda değil. Zaten bu kullanıcı kitlesi içinde bazı dusterciler dışında kimse böyle yaptığını iddia etmiyor. Bu nedenle kimse onları da eleştirmiyor. Bilmem anlatabildim mi?
8TORnADO9' Alıntı:Beyefendi,size yazamazsınız diye bir şey demedim. Yazdıklarınızı takip ediyorum sürekli. Duster'ı beğenmiyorsunuz,olumlu bir şey söylemiyorsunuz hakkında.Ben bunu belirtmek istedim. Yani sürekli bir çekişme içerisindesiniz. Buradaki insanlar araçlarını severek,beğenerek almışlar ve memnunlar.Duster zaten tamamen bir 4x4 değil hafif off road aracıdır fakat arabanın off road performansı da gayet iyi.Fiyat,performans,tüketim değerlerine göre Duster iyidir.Yani hiçbir yorumunuzda Duster'ın da şurası iyidir dediğiniz bir mesaj yok sanırım. Ayrıca Duster Nissan'ın kullanığı 4x4 sistemini kullanıyor,motor herkesçe performans ve tüketimi kabul görmüş Renault ve Nissan ortaklığının ürün olan DCİ,kasa da Renault ve Nissan ortak üretimi... Sizin aracın arazi özellikleri iyidir,ona bir şey demem,kabl ederim. Ama Duster sizin aracınızla aynı değil ki,her şeyi farklı bu farklılıkları da karşılaştırmak yanlış.Yani beni aracım senin Duster'ı her koşulda yener diye sürekli dayatırsanız buradakiler de size karşılığını verir,demek istediğim budur.Arkadaş da takip ettiğim kadarıyla iyi birisi ve sürekli olarak kötülenmeye çalışılan aracını kullanıcısı olarak savunuyor ve siz sürekli çekişme içinde olduğunuz için de birbirinizi iyi niyetli bir şeyler söylemiş olsanız bile yanlış anlıyorsunuz.Amacım yapıcı olmaktır. Her aracı özellikleri ile kabullenmek gerekir,tıpkı herkesi olduğu gibi kabul etmek gerektiği gibi.Duster'ın da sizin aracınızdan avantajlı olduğu yerler,daha iyi özellikleri de vardır. Yani eleştirirken biraz da karşıdaki aracın güzelliklerini de görebilmektir önemli olan,aynı şeyi sizin araca yapsalar siz de aynı tepkiyi verirsiniz.
Sevgiler...
bu konuda yorum yapmanız için sizlere geçmiş mesajlarımı daha dikkatli okumanızı tavsiye ediyorum. Bu muhabbette olduğu gibi tahrik edici bir mesaj olmadığı sürece duster'in arazi performansı dışında bir yönünü eleştirmiyorum. Defalarca yazdım ama bir de sizin için yazayım. Bu paraya alınabilecek en uygun 4x4 olabilir, en az yakan 4x4 olabilir, yedek parçası,servisi en ucuz ve kolay ulaşılablir 4x4 olabilir, sahipleri tarafından amerikan-capon eskisi diye küçümsenilen araçlara göre elektronik donanımları fazla olan bir 4x4 olabilir, satışı en fazla olan 4x4 olabilir ......muharrem77' Alıntı:Gayet açıklayıcı olmuş, beğendim ve fikrinizi destekliyorum.
ama bazılarının iddia ettiği gibi arazi aracı değil, off road aracı hiç değil.
Benim anlamadığım ya da eleştirdiğim aynen sizin de mesajınızda yazdığınız gibi hem tamamen 4x4 değil hafif arazi aracı demişsiniz, hem de off road performansı gayet iyi? bu nasıl oluyor.
Nissanın 4x4 sistemini kullanıyor demişsiniz, bu 4x4 sistemi bu kadar iyi ise nissan bu sistemi neden qasqai dışında pathfinder, navara gibi modellerinde kullanmamış.
Cevap şu çünkü bu sistem suv, crosover gibi her neyse bu kitle kullanıcılarına yönelik bir sistem. Belki de onlar için en iiyisi. Herkes aracını ağır araziye sokmak zorunda değil. Zaten bu kullanıcı kitlesi içinde bazı dusterciler dışında kimse böyle yaptığını iddia etmiyor. Bu nedenle kimse onları da eleştirmiyor. Bilmem anlatabildim mi?
Olay benim en başta dediğim gibi patinaja gelmiş. Bu durumda low patinajı minimize ederek araç kendini gömmeden ordan kurtulmaya yarayacak en önemli faktör. BU demek değil ki low kesinlikle patinajı önler, şartlar çok kötü ise low da olsa araç batabilir tabi.s.forester' Alıntı:"Çok sert zeminde AT lastikli(BFG) Duster karı parçalayarak, kazıyarak yere temas etmeye ve ilerlemeye çalışır, tekerlekler karı kazıdıkça araç kara oturur saplanıp kalır. Sert kar ile buzlu bir zemin anlaşılmamalı."
ümitbey güzel söylüyorsunuz da AT Lastiğin amacı , dişlerini kara tutturarak fazla patinaja düşmeden aracı ilerletmeye başlamaktır. Dolayısı ile azıcık patinaj yapınca da aracınızı altı oturtana kadar yeri kazımaz... Yeri kazıması , arabanızı yere oturtacak kadar temas ettiği karı savurması ve çukur oluşturması ancak bilinçsizce gaza yüklenerek , sürekli patinaj çektirerek olur.
sizin böyle yaptığınızı sanmıyorum bence zemini kazımaya gerek kalmadan aracınızın oturmasına sebep olacak bir yükseltiyi siz belki de görememişsiniz<dir ?