Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tindersticks Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 393
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 85,950
Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

üstat resımler acılmıyor daha öncede yazmıştım ben de sıkıntı var sanıyordum ama dıyer arkadaşlar da acamıyormuş, ilk fotolarınız hariç başka resımlerınız acılmıyor. kolay gelsın bu arada. :smiley:
 

Etiketler
Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

DR.ÖZHAN' Alıntı:
üstat resımler acılmıyor daha öncede yazmıştım ben de sıkıntı var sanıyordum ama dıyer arkadaşlar da acamıyormuş, ilk fotolarınız hariç başka resımlerınız acılmıyor. kolay gelsın bu arada. :smiley:
Resim yükleme konusunda moderatorler öneride bulunursa sevinirim. Zira 3ayri siteden dened
 








Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

DNS adresi girmişseniz göremeyebilirsiniz.
Ben de göremiyordum, DNS'i kaldırınca görünmeye başladı.
 

Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

Resim problemi konusuda malesef yapabileceğim pek bir şey yok... işin teknik boyutunu bilen arkadaşlar açıklama yapar ise ben de üzerime düşeni yaparım....
 





Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

aracın başına en son cuma gittim.. cumartesi ve bu gün işlemler devam etti.

ben de parça listesini ve fiyatları oluşturmaya çalışıyorum... ac çok neleri alcağımız ve neler yapacağımız belli...

netsiz olan tek şey şaseyi değiştirip değiştirmemek...
 

Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

Üstat araç orj ing montaj. Bence şasede çürüyen yerlerin lazerde kesimlerini yaptırıp güzel bir kaynakla işi bitirebilirsiniz.
 

Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

SERİ 3 109' Alıntı:
Üstat araç orj ing montaj. Bence şasede çürüyen yerlerin lazerde kesimlerini yaptırıp güzel bir kaynakla işi bitirebilirsiniz.

selamlar.... 26 yaşındaki bir araca göre ortalama çürüğe sahip bir şasenin dediğiniz yöntemle lazerle çürüklerinin temizlenmesi... sonra gerekli güçlendirmelerin yapılması.... daha sonra kumlamaya girip kumlamanın yapılması... üzerine epoksi astar atılıp.... ardından da 2-3 kat siyah endüstrüyel pütürlü boya atılması.... yaklaşık ne kadar bir bütçeye çıkar??? bir bilginiz var mı???
 

Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

tindersticks' Alıntı:
selamlar.... 26 yaşındaki bir araca göre ortalama çürüğe sahip bir şasenin dediğiniz yöntemle lazerle çürüklerinin temizlenmesi... sonra gerekli güçlendirmelerin yapılması.... daha sonra kumlamaya girip kumlamanın yapılması... üzerine epoksi astar atılıp.... ardından da 2-3 kat siyah endüstrüyel pütürlü boya atılması.... yaklaşık ne kadar bir bütçeye çıkar??? bir bilginiz var mı???
Yaklaşık bütçeyi bilmem ama kumlama işlemini ilk olarak yapsanız çürükleri daha rahat görürsünüz. Şaşe kumlama işi 150 tl idi statik boya (şasenin sığacağı bir fırın bulmak biraz zor) 250 tl idi ..
 



Ynt: Bir Gezgin Defender'ın Re-birth Hikayesi...

tahaozak' Alıntı:
Yaklaşık bütçeyi bilmem ama kumlama işlemini ilk olarak yapsanız çürükleri daha rahat görürsünüz. Şaşe kumlama işi 150 tl idi statik boya (şasenin sığacağı bir fırın bulmak biraz zor) 250 tl idi ..
kumlama, nakliye, kesme, biçme, kaynak, boya, ayrıca benim şasede rear crosmember denen parça komple değişecek -ki 400 liralar civarında... toplam 1000 lira civarında bir bütçe....

bu şasenin sıfırının faturalı otakar çıkış fiyatı 2,500 -3,000 lira+kdv civarında.... (eski şaseyi komple olmasa da parça parça yedek parça olarak satabilirsiniz ya da benim yapacağım gibi komple hurdaya satabilirsiniz oradan gelecek bir kaç yüz lira da şase bedeline katlı olacaktır)

yani +1300 - 1500 lira vererek 0 galvaniz kaplı bir şase almış, daha önemlisi yapacağınız tüm masrafları 20 bilmeme kaç yaşında bir şase üzerine inşa etmeyeceksiniz.... çünkü bunun geri dönüşü malesef yok...

yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum... +1,300 lira vererek sıfır bir şasenin üzerine kurmak her şeyi.... dönüp kapınızı değiştirebilirsiniz, ya da göğüslüğünüzü hatta motorunuzu... ama şasenizi.....
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,093
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

SON KONULAR



Geri
Üst