Pompanın enjektör boruları tarafında dökme demir bir parça var üstünde kablo baglı olan selonoid parçayı kontrol edin, motor sıcakken bu demir parçanın üstüne biraz su döküp sogumasını saglayın marşa basın marş süresi kısalmışsa pompa regülatöründen yapıyo olabilir,
birde pompanın arkasında enjektör borularının ortasında vida başlı bir tapa var sökün pislik varsa mazotla akar,
motor stop etmiş durumda triger kapagını sökün motoru şu an hatırlamıyorum ancak 17 veya 19 numara bir anahtarla saat yönünde çevirin eksantrik ve pompa kasnagındaki işaretler koruma sacı üstündeki işaretlerle volant muhafazasında marş motoruna yakın yerde bir delik var duruyorsa bir kapagı vardır kapak varsa çıkartın delikteki üçgen çıkıntıyı volant üstündeki işaretleri dönen parçalardaki işaretleri sabit parçalardaki işaretlerin hizasına getirin,
bunlarda bir kayma varsa avans ayarınız bozuktur bunu düzeltmek için pompanın altında pompayı motor gövdesine baglayan civata ve somunlar ayrıca triger pompa kasnagındaki deliklerden geniş olanından içeri bir lokma parçası ile giriş yapın orda 13 numara olması gerek somunu gevşetin bir civatada pompanın önündan triger kasnagına dogrudur o da 13 numara bunları gevşetin pompa motor bloguna yaklaştıkça ve uzaklaştıkça + - avans ayarlanır
umarım anlatabilmişimdir. Birde bu ( vida başlı bir tapa var sökün pislik varsa mazotla akar, ) Bu nedir . Bir kere daha okudum bunu