Ynt: Bazı T 3 Soruları ?..
o kadar uzuuun dert yazim derman aradim...
Sagolsun Cem de baya bir yanit yazdi.
Derman buldum, yazayim bari nasil oldugunu...
P.tesi günü (2 sinin patlak oldugu sonradan anlasilan) kizdirma bujilerini degistirmek icin Levent sanayide (ilk gördügüm Bosch servisi olan) OLCAYTO otoya daldim.
Bosch kizdirma bujilerini taktim. Bu sirada aracimi gören (syncroturk.com dan) Mecit bey, inanilmaz T3 syncrosuyla durup benimle tanisti. bana da birsürü insan tanistirdi.
Öz Volkwagen deki abi kardes ustalardan, VKOD dernek baskani (Ahmet bey di saniyorum) a kadar...
Kizdirma bujilerini degistirdikten sonra calistirirken bir garip calisti. Sicak olmasina ragmen zorlandi sanki gibi geldi.
"Hava yapmistir abi" dediler. Ben de atlayip 18 km is yerine kadar geldim. Araci 5-6 saat sonra calistirmak istedigimde sadece mars basti, ama calismadi.
Daha da beter olmustu yani sonucta...
Olcayto otoyu aradim. daat 20:00 olmasina ragmen Levent den Esenlere geldiler. Bujilerdense ücret almayacaklarini söylediler. Araci, motorun hava girisine SIKTIKLARI bir spreyle calistirdilar.
"Stop (pompa) müsürü bozulmus" teshisi koydular. Araci yine levent e biraktik, beni de eve biraktilar.
Bugün aldim benim T3 ü tekrar. Tahmin ettikleri gibi müsürden dolayi olmus. Bu sabah karlari altinda tek kontakta calisti.
PS: Aracin kompresyon kacirdigi konusunda, ustalar dahil, herkez hemfikir. Ama simdilik bu masrafin altina girmem söz konusu degil.
Uzun lafin kisasi olay bir pompa müsüründen ibaretmis...