yavuz-çelikel
www.isteataturk.com
Ynt: Amerikan Versiyonu Buggy Yapımı
http://sweetmfg.biz/home.php?cat=3
para var huzur var
http://sweetmfg.biz/home.php?cat=3
para var huzur var
yavuz-çelikel' Alıntı:http://sweetmfg.biz/home.php?cat=3
para var huzur var
moonwalker_arc' Alıntı:Abi inceleyeyim de kafam basmadı bu işe ustam süratliyken hidrolik pistonu kumanda edemezsin direksiyonu biraz çevirince döner araba diyor.
şaban.usta' Alıntı:bayramdı geziydi hepsi bitti iş başı yaptık tam gaz gidiyor jantlarımızın boya işlemlerinide yaptık aracımızın şase aksamı dahil jantların renginde olacak rengimizde şekil- A- da görüldüğü gibidir
şaban.usta' Alıntı:merhaba uğur bey benim yüklediğim videoyu izlediysen hdrolik sitemin nasıl çalıştığını görmüşsündür nasıl anında tepki verdiğini hakimiyet konusuna gelince bu sitemin ana kumandası hdro beğin bu sitemi kurman için bu ünüteyi alman lazım bunun maliyeti bana 250 ila 300 dolar cıvarı bu beğinin kendi içerisinde kurulu bir sistem var bu sistem sizin bahsettiğiniz konunun oluşmasına izin vermiyor yani sen azda çevirsen sistem ödnmiye devam eder mantığı burada yalnış çüğkü beğinin direksiyon milini merkezliyen bir sistem var lifte bu sistem kumanda ediyor yani sen direksiyonu çevirmediğin sürece yandan lasiğe kamyonla vursan 1 mm bile kıpırdatamassın direksiyonun turu bizimki sağa 3 tur sola 4 tur yapıyor bunu sebebi liftin yağ kapasitesiyle ilgili bizim kullandığımız hıdro liftten kaynaklanıyor tek taraflı rot bağlantısından kaynaklanıyor çif taraflı lif kullanırsanız bu olay eşitlenecektir toplam maliyete gelince beğin 250+hidro lift çif taraflısını tahmini 300 usd desek bunun hortumu pompası yağ filitre deposu toplamda 1.000 usd cıvarı bir maliyet çıkabilir saygılar
moonwalker_arc' Alıntı:Şaban bey bilgilendirme için teşekkür ederim.Yani bu durumda bizim aracımızda pompamız vs. olduğuna göre sadece tarif ettiğiniz beyin ile çift taraflı hidrolik piston lazım.Ustamla bir görüşeyim bakalım ne diyor.Maaliyetler 1000 usd civarıysa şu an yanaşamam.Şöle 300-500 gibi halledebilirsem girebilirim bu işe.
KLL' Alıntı:valla elinize sağlık.epey uğraşıyrosunuz. umarım değer. birşey sormak istiyorum. bunun gibi kocaman ve artikülasyonu fazla araçlarda hızlı giderken stabilitiye sağlamak için bağımsız süspansiyon kullanmak gerekmezmi? solid axle doğru seçim mi? videolarda gördüklerimiz heryerlerden uçarak geçiyorlar.
boxeralfa' Alıntı:Bitiyor az kaldı.. Emeklerinizi taktir etmeye devam ediyorum..
Bu kadar emek harcayan ve el meleaikesi kuvvetli kişiler oldukca yapılanları görmezden gelmek olmaz. Forumda belden kırma araçların uretilmeye başlaması yakındır..
Direksiyon konusu geçince hatırladım,
http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=87253.180
Direksiyon sistemiyle ilgili zamanında çift kollu piston kullanılması ve rot cubugunun kaldırılmasından bahsetmiştim. Sanırım su akışında olduğu gibi, zamanla herkes doğru yolu buluyor.
boxeralfa' Alıntı:Yapılan işlerin kolay olmadığı, maddi zorluklara göğüs germeninin ve bu kadar surede bu işlerin yapılması tabiki hiç kolay değil.
Sıfırdan üretilen işlerde bazen yeni malzeme ile yapılan tasarım, maddi olarak hemen hemen aynı rakamlara mal olabiliyor. Sonuçlarıda daha sağlıklı olabiliyor.
Bu tarz bir uygulama olup olmadığı konusunda bilgi sahibi değilim.
Kim nederse desin el işçiliği, uygulamanız, zamanı etkin kullanmanız ve çalışkanlığınızı taktir ediyorum.