Oysa ben olumlu anlamda, kendilerini geliştirmeleri bakımından teşvik olur amaçlı yazmıştım.
Bir dayanıklı tüketim malının gerçek değeri, müşterisine verdiği değerle aynıdır.
Ülke şartları değişiklik gösterebilir.
Artık ucuz pazarlama taktikleri yerine, müşteri memnuniyetini gözeten sistem geçerli olmalı.
Yani aynı mal Avusturalya' da veya Türkiye'de aynı standartlarda son kullanıcıya ulaşmalıdır fikrindeyim.
Ayrıca;
Bir bayiisinin davranış biçimi eleştrilmiş bile... Oraya gitmeyin deniyor.
Aynı durumu başka marka bayiilerde görmek pek mümkün değil.
Bu tür konular yüzünden bayiilikleri ve servisleri iptal edilen başka markalar var.
Eskiden çok eleştirdiğimiz Tofaş Fiat bile belli bir hizmet kalitesi yakalamış.
Bunu 2011 yılından beri yaşadığım için biliyorum.
Eskiden hayal bile edemezdik. Yüzümüze bakan olmazdı...
Aynı durum başak bir yerli markada da hala devam ediyor. Ben gidince sanki adamlara iş çıkarmışım gibi davranıyorlar.
Bu beni irite ediyor.
Marifet binlerce araba getirmek olduğu gibi, hizmet ve servis kalitesini Dünya standartlarında çoğunluk onayıyla sürdürmek olmalıdır.
Kanımca .....