Ynt: 2008 Grand Vitara Dizel
tabiki her yğidin bir yoğurt yiyişi vardır hesabı,ve kimse yoğurdum kara demez ,subaru rally parkurlarında iyi,sonra suv pazarına da girdi,ama benim
gönlümde olmadı hiç suv anlamında
aşağıdaki link eğitim olarak enteresan,symetriv awd prensibi anlamında
http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/87af22d2d645e1ca18160e925d7cae56c9e1841150108aae0d02ceac79010e8bd2aa2673b07617ec16584
selamlar
freebird' Alıntı:Arkadaşlar,
Son mesajıma (Suzuki ve benzeri birçok araçtaki normal sürüş modunda 43/57 oranı ile alakalı) destek/ıspat olarak ve ayrıca sürekli 4wd pozisyonunun avantajlarına istinaden işin gerçek uzmanı Subarunun sitesinden aldığım yazıyı sunuyorum ;
Subaru, güvenlik ve performansı bir arada sunan ideal aktarma sisteminin Simetrik Sürekli Dört Çeker teknolojisi olduğuna inanmaktadır. Neden önden çekiş ya da arkadan itiş değil ? Çünkü her koşulda keyifli bir sürüş ve güvenlik hissini bir arada sunabilen ve motor gücünün iki tekerlek yerine dört tekerleğe eşit olarak aktarılabilindiği tek sistem sadece Subaru araçlarında standart olarak bulunan Simetrik Sürekli Dört Çeker teknolojisidir. Hava ya da yol şartları ne olursa olsun, Simetrik Sürekli Dört Çeker teknolojisi sayesinde tüm Subaru’lar size ve tüm sevdiklerinize en güvenli ve en keyifli yolcukları sunan, vazgeçemeyeceğiniz birer yol arkadaşı olacaklardır.
Bir de dediğim gibi Audi simetrik olmasa da 50/50 (quatro drive)oranını sağlayan 2. marka
tabiki her yğidin bir yoğurt yiyişi vardır hesabı,ve kimse yoğurdum kara demez ,subaru rally parkurlarında iyi,sonra suv pazarına da girdi,ama benim
gönlümde olmadı hiç suv anlamında
aşağıdaki link eğitim olarak enteresan,symetriv awd prensibi anlamında
http://www.vtunnel.com/index.php/1010110A/87af22d2d645e1ca18160e925d7cae56c9e1841150108aae0d02ceac79010e8bd2aa2673b07617ec16584
selamlar